#ناشناس
کم پیدایی
_اول امتحانا، بعد دوتا مصاحبه و بعد محرم
الان یکمی سرم خلوت تره
موقعیت:هر چیز منطقی و نرمالی که ربطی به کسی نداره رو میخوای انجام بدی/بری
خانواده ایرانی: نه! (بدون هیچ منطقی)
+چرا؟
_چون نه!!!!
هدایت شده از • هـومـهر•
شده تا حالا دلتنگ بغلِ یکی باشی ك تا حالا آغوشش و لمس نکردی ؟
+++++
#ناشناس
تعریف من از عشق همان بود که گفتم
دربند کسی باش که دربند حسین است
+بامداد
_:)