#ناشناس
کسی اهمیتی نمیدهد جز خود آدم
لحظه لحظه مرگ با من نشست اما
لحظه ای فراموش نشد
به قول شاعر که میگه
ترا چه غم که شبِ ما دراز میگذرد؟
(صائب تبریزی)
من برای اینکه رسوا نشم
و بیشتر از این دور نشم
محکوم به سکوتم سکوت
_🥲🥲🥲
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بچه هاا منم بابوده میخوامم🥲🥺 چقدر کیوتی تو
• yasamin🌑 •
@farsitweets