3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میشود دست هایم را بگیری بین دستانی که نیست؟... .
_ نیهـان _
میشود دست هایم را بگیری بین دستانی که نیست؟... .
وقترفتنمیشودبابغضمیگویم؛نرو
پشتپایتاشکمیریزمتویایوانیکهنیست
هدایت شده از ‹ ִ ۫ BadTwitt ᝰ🍫 ࣪˖
بدتوییت
حق تر از این نداریم
‹ ִ ۫ BadTwitt ᝰ🍫 ࣪˖ ›
j᥆νᎥᥢ : ⎛ @Bad_Twittt ⎠
موسیقی دردیم و سزاوار سکوتیم
با این همه فریاد، گرفتار سکوتیم
ِگوش شنوا نیست در این دار مکافات
محکوم به زندانِ دلآزار سکوتیم...