هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
تا حالا شده به صورت همدانشگاهیت خیره بشی و پیش خودت بگی یعنی اگه مغز داشت چه شکلی میشد؟
•kiddo•
@farsitweets
_چه کنم با غم خویش؟
گه گهی بغض دلم میترکد
دل تنگم زعطش میسوزد
شانه ای میخواهم
که گذارم سر خود بر رویش
و کنم گریه که شاید کمی آرام شوم
ولی افسوس که نیست
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
وقتی میفهمم کاری که واسه من کردن واسه یکی دیگه ام انجام دادن دیگه اون کار واسم خاص بودن و ارزششو از دست میده
میفهمید چی میگم؟ اصن آدم ذوقش کور میشه
»برفین«
@farsitweets
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
من به تک تک رفتارهاتون فکر میکنم، به نگاههاتون، به حرفاتون، به لفظاتون، به حسی که بهم میدید و خلاصه به هرچیزی که فکرشو بکنید، فکر میکنم؛ بله، غمانگیزترین بخش زندگیم همین فکر کردنه.
»خودمم نمیدونم چرا اینجام«
@farsitweets