گوگولی تر از پسرای ترم اولیه مظلومی ک کراش میزنن رو یه دختر و روشون نمیشه بگن مگه داریم؟
هدایت شده از مصـائـب ؛
من نمیتونم بهت اهمیت ندم ، من نمیتونم وقتی نیستی نگرانت نشم ، من نمیتونم وقتی حالت خوب نیست پاپیچت نشم که حالت رو خوب کنم ، من نمیتونم صداتو نشنوم ، من نمیتونم نبینمت ، من نمیتونم وانمود کنم که دوست ندارم و بهت توجه نکنم ، من نمیتونم باهات حرف نزنم ، من نمیتونم احساساتم رو بروز ندم و بگم که هیچ حسی ندارم ، من نمیتونم مثله به رفیق باهات رفتار کنم ، من نمیتونم دلتنگیم رو پنهون کنم ، من نمیتونم به بقیه چون کنارتن حسودی نکنم ، من نمیتونم ببینم با یه نفر بیشتر از من صمیمی رفتار میکنی ، من نمیتونم دوستت نداشته باشم ، من نمیتونم بدون تو زندگی کنم.