هدایت شده از مصـائـب ؛
من نمیتونم بهت اهمیت ندم ، من نمیتونم وقتی نیستی نگرانت نشم ، من نمیتونم وقتی حالت خوب نیست پاپیچت نشم که حالت رو خوب کنم ، من نمیتونم صداتو نشنوم ، من نمیتونم نبینمت ، من نمیتونم وانمود کنم که دوست ندارم و بهت توجه نکنم ، من نمیتونم باهات حرف نزنم ، من نمیتونم احساساتم رو بروز ندم و بگم که هیچ حسی ندارم ، من نمیتونم مثله به رفیق باهات رفتار کنم ، من نمیتونم دلتنگیم رو پنهون کنم ، من نمیتونم به بقیه چون کنارتن حسودی نکنم ، من نمیتونم ببینم با یه نفر بیشتر از من صمیمی رفتار میکنی ، من نمیتونم دوستت نداشته باشم ، من نمیتونم بدون تو زندگی کنم.
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
چجوری ببخشمت؟ تو هیچ وقت نمیفهمی بخاطر حرفا رفتارایی که باهام داشتی، چقدر احساس ناکافی بودن پیدا کردم.
»MahBoob«
@farsitweets
_ نیهـان _
منو دوستم وقتی شلغم میپرسه شلغم کیه:
منو دوستم وقتی استاد میگه درس خوندین دیگه:
_فقط خدا میدونه
هدایت شده از ˒ توییترفـارسي💙 ִֶָ ˓
آقایون!
استفاده ی زیادتون از ایموجی قابلیت اینو داره که به شدت جذابیت شمارو کاهش بده یا از بین ببره... ♥️
-𝐉𖥻 ִ ۫𝖩𝗼𝗶𝗇︎𝖴︎𝘀 ⁞ @Persian_Twitt 🤡🦶🏽̸ ּ ·