_ نیهـان _
واقعا ناراحت میشم با همچین آدمایی توی یه کشور زندگی میکنم ᴊᴏɪɴ ᴜs↬™˹@Twittey 🤡˼
وااا منظورت چیه؟
مگه سینمایی ۱ و ۲ و ۳ رو ندیدی؟
#ناشناس
چون خیلی غمگین مطلب میزاری🗿
نه بابا. فقط چون قشنگن(به فاصله بین پاسخگویی دقت نکنین)
#ناشناس
ولی من احساس میکنم کراش زدی رو یکی😅
_خبری نیس بابا. معرفی کن بیا پیوی صحبت کنیم راجبش😂