#ناشناس
چون خیلی غمگین مطلب میزاری🗿
نه بابا. فقط چون قشنگن(به فاصله بین پاسخگویی دقت نکنین)
#ناشناس
ولی من احساس میکنم کراش زدی رو یکی😅
_خبری نیس بابا. معرفی کن بیا پیوی صحبت کنیم راجبش😂
#ناشناس
من گذشتم
هیچ آشنایی نموند
منتها این آخرش!!!
، نمیدونم چرا؟!
وقتی به خودم میام میبینم که همش اونه
فکرم رفتارم خودم خودم خودم حتی خودم هم اونه
ومنازخودمگذشتم....
_من که نه ولی این بنده خدا فکر کنم عاشقه