#ناشناس
ولی من احساس میکنم کراش زدی رو یکی😅
_خبری نیس بابا. معرفی کن بیا پیوی صحبت کنیم راجبش😂
#ناشناس
من گذشتم
هیچ آشنایی نموند
منتها این آخرش!!!
، نمیدونم چرا؟!
وقتی به خودم میام میبینم که همش اونه
فکرم رفتارم خودم خودم خودم حتی خودم هم اونه
ومنازخودمگذشتم....
_من که نه ولی این بنده خدا فکر کنم عاشقه
گفت: اگر بروم چه؟
گفتم: آنگاه تو اولین وطنی هستی که ساکنش را ترک میکند.
- سعید انصاریان