_ساده بهتون بگم:
کسی که بخواد باهات حرف بزنه، بهانهشو پیدا میکنه.
کسی که بخواد حالتو خوب کنه، راهشو پیدا میکنه.
کسی که بخواد باهات وقت بگذرونه، وقتشو خالی میکنه.
اگر غیر از این باشه، عمیقاً دلش باهات نیست.
هدایت شده از - Atomospher -
الکی تصور نکنین سنتون رفته بالا عاقل تر شدین،هر سنی خریت خاص خودشو داره.
شب تولدم جز دلگیرترین شباست
انگار یه چیزی باعث میشه حس کنم منو دارن از خودم دور میکنن
دارم دور شدن از بچگیم رو حس میکنم
حس عجیبیه
هرسال تجربه هایی کسب میکنم و اتفاقاتی میوفته که حس میکنم منو متفاوت با آدمی میکنه که پارسال بودم
دنیای بزرگترا برام جالب نیست، انگار تمام قشنگی دنیا توی بچگی جمع شده
کلی حرف دارم برای زدن ولی کلمات و جملات نمیتونن درست توصیفشون کنن.
فقط اینکه حس عجیبیه
به بابام گفتم یاد یه دیالوگ از انیمیشن رئیس مزرعه افتادم
که میگفت:
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
+بغلم کن
-اما ما درختیم !
+اشکال نداره فقط بغلم کن
-باشه پس بیا بغلم :))))
*سپیده*
@farsitweets