عزیزدل فاطمه
امروز خیلی جات پیشم خالی بود
نه فقط امروز، دو هفتس دلم خونه
امروز هر لحظه
از خونه تا مسجد، هر لحظه از روضه، موقع سینه زنی، دعای آخر
همه و همش جات پیشم خالی بود
جات گریه کردم، جات ذکر گفتم، جات آقا رو صدا زدم
ولی میدونی بدتر از همه اینا چی بود
چراغارو که روشن کردن دخترا رو همه دیدم الا تو
صدای همه بود الا صدای تو
دلم برات تنگه، کاش زودتر تموم شه این وضعیت
سخته برام
پیشم نیستی من با کی حرف بزنم
با کی چرت و پرت بگم
پیش کی گریه کنم
میخوام از دست خودت پیش خودت گریه کنم
خواهرمی تو، نزدیک ترین حس خواهرانه دنیا رو بهم دادی
نترسیا، من پیشتم، هواتو دارم، گفتم که
تا ته ته تهش اگه همه دنیا مخالفت بودن من پشتتم، تنهات نمیزارم
درستش میکنم
صبر کن باشه؟
خودت میدونی دیگه؛خیلی دوستت دارم
مراقبت کن از خودت عزیزدلم🤍
04\05\22