هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
چرا هرکسی موافق حمله به ایرانه حرومزادهست؟
چون دارن کارخانههای تولید داروی ایران رو میزنند!
بجز کارخانه داروپخش، کارخانههای عبیدی و فردوس رو هم زدند!
که گفتید فقط نظامی میزنه؟
اینا میخوان مردم با چراغ قوه دنبال استامینوفن بگردن!!
.حسویام.
@farsitweets
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
در تویتر وحید آنلاین «ناو دنا» «دنا» و «ناو» را سرچ کردم و هیچ اشارهای به این جنایت جنگی نشده.
خونشوری، وطن فروشی.
«آنجلو»
@farsitweets
هدایت شده از خط آخر ؛
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قیام حماسی مردم #بندرعباس ...
🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
✍️— اینجا خط آخر ؛
📢 @khateakhar
هدایت شده از اخبار هرمزگان
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥غوغای بندریها در چهارراه داماهی
@HormozganFars - Link
هدایت شده از _ماهین
_یه جوری به ماها میگن "ولی یه عده خوشحالن" انگار برای ما جدیده! ما پای روضه امامحسین بزرگ شدیم مشتی! توی هر زیارت عاشورا یه بار گفتیم "و هذا یوم فرحت به آلزیاد و آلمروان" ما از قدیم با اونها پدرکشتگی داریم...
هدایت شده از سلاطین دهه هشتادونود🇮🇷
+خون های آدمای بزرگی ریخته شده تا خیلیا بیدار شن🥲👩🦯
سلاطین دهه هشتاد و نود🇮🇷