𖫰๋̟ׅ𝑆𖫰𖫰𝑜𖫰𖫰𝑢𝑙𝇁𝟕𝑙𖫰𖫰ׅ𝑒𝑠𝑠ּ๋۫ 𝑙ּ۫𝓁𝑜𝑣ּ𝑒
وای درک میکنم اوسی منم انقدر لقبای کشعر داشت...............
اونوقت لقبای اوسیای من:
اونی چان چاپانی(یکیشون یه رگ ژاپنی داره
بابا نوئل
𖫰๋̟ׅ𝑆𖫰𖫰𝑜𖫰𖫰𝑢𝑙𝇁𝟕𝑙𖫰𖫰ׅ𝑒𝑠𝑠ּ๋۫ 𝑙ּ۫𝓁𝑜𝑣ּ𝑒
اونوقت لقبای اوسیای من: اونی چان چاپانی(یکیشون یه رگ ژاپنی داره بابا نوئل
من هیچوقت لقب خوب به ذهنم نمیرسه کمک
𖫰๋̟ׅ𝑆𖫰𖫰𝑜𖫰𖫰𝑢𝑙𝇁𝟕𝑙𖫰𖫰ׅ𝑒𝑠𝑠ּ๋۫ 𝑙ּ۫𝓁𝑜𝑣ּ𝑒
خیلیدلقکی )منظورم اینه که بامزهای( ارتیست موردعلاقمی please dont go bald
-
جینتبخبخل۷ف۸حقجثجثحل۷ل عاشقتممیمیمیمسمسمثم😭😭😭😭❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥
𖫰๋̟ׅ𝑆𖫰𖫰𝑜𖫰𖫰𝑢𝑙𝇁𝟕𝑙𖫰𖫰ׅ𝑒𝑠𝑠ּ๋۫ 𝑙ּ۫𝓁𝑜𝑣ּ𝑒
Isn't she lovely? ~
-
Uhhhhh wdym (نفهمیدم کمک)
𖫰๋̟ׅ𝑆𖫰𖫰𝑜𖫰𖫰𝑢𝑙𝇁𝟕𝑙𖫰𖫰ׅ𝑒𝑠𝑠ּ๋۫ 𝑙ּ۫𝓁𝑜𝑣ּ𝑒
Isn't she lovely? ~ - Uhhhhh wdym (نفهمیدم کمک)
داری راجب کی حرف میزنب