چطورید؟
میخواستم بگم که، یه چند روزی تا بعد امتحانا نیستم،اگه میشه شما هم درک کنید و لفت ندید، مراقب خودتون باشید
خدانگهدار ✨💘
قبول کردن بخش بزرگی از پخته شدنه؛
اگه بعدش ازم بپرسی چی نشونهی پخته شدنه: میگم پافشاری نکردن روی هیچ چیزی توی این دنیا.