اون دوستایی که تظاهر میکنن دوست صمیمیمه تو هستن؛سمی ترین و دورو ترین آدمای زندگیتون هستن.
آدم ممکنه به مرور زمان هر چیزی رو به فراموشی بسپاره، اما اینکه باعث شدن چه احساسی بهش دست بده رو هیچوقت از یادش نمیره.
Нила-🤎
نوشته بود: آنکه گریه میکند غمگینتر است یا آنکه سکوت کرده؟
به نظرم : ان که گریه میکند ، سکوت را آدم انتخاب میکند اما گریه ، نمیدانم چه بلایی بر سر روح می آید که گریه تنها راه می باشد....