eitaa logo
Нила-🤎
57 دنبال‌کننده
222 عکس
130 ویدیو
2 فایل
-آدم بدون غم نمیشه راه بی پیچ و خم؛
مشاهده در ایتا
دانلود
همیشه یه نفر هست که ادمای مورد علاقه‌ام رو ازم بدزده.
من همونیم که کل روز داره به گرما فحش میده شبا با پتو میخوابه.
اون دوستایی که تظاهر میکنن دوست صمیمیمه تو هستن؛سمی ترین و دورو ترین آدمای زندگیتون هستن.
آدم ممکنه به مرور زمان هر چیزی رو به فراموشی بسپاره، اما این‌که باعث شدن چه احساسی بهش دست بده رو هیچ‌وقت از یادش نمی‌ره.
نوشته بود: آن‌که گریه می‌کند غمگین‌تر است یا آن‌که سکوت کرده؟
Нила-🤎
نوشته بود: آن‌که گریه می‌کند غمگین‌تر است یا آن‌که سکوت کرده؟
به نظرم : ان که گریه میکند ، سکوت را آدم انتخاب میکند اما گریه ، نمیدانم چه بلایی بر سر روح می آید که گریه تنها راه می باشد....
گاهی دلتنگی شبیه دیدن عکسی قدیمی میان آلبوم خانوادگی‌ست شبیه پیدا کردن نوشته ای غبار گرفته از زیر فرش های کفِ اتاق چیزی مانند بوی کمرنگِ عطر از شیشه ی خالی ادکلن مورد علاقه ات، دیدن شاخه گلی خشک میان صفحات کتاب قطوری که مدت ها بازش نکرده ای، خواندن دوباره ی کارت پستالهای نَم کشیده و ملاقات اتفاقی با چهره ای که سالها پیش همسایه ات بوده...