بزرگ ترین پشیمانی ام ساعت ها جمله ساختن برای کسانی بود که لیاقت یک کلمه را هم نداشتند.
هدایت شده از - 𝗆𝖾𝗋𝗌𝖺𝗇𝖺 .
کاش منم یه بیشعورِ بی احساس بودم که رفتار هیچکس برام مهم نبود ، ولی متاسفانه من یه زودرنج حساس ِعصبیام .