اگه داری این متن رو میخونی، قراره که بهتر بشی. چیزی که داره روح و روانت رو آزار میده میگذره. قرار نیست یه شبه همهچی اتفاق بیفته، ولی همهچی بهتر میشه. بهش زمان بده.
تا حالا تو خواب استرس داشتین؟ یکی از عجیبترین و بدترین حسهاییه که تجربه کردم، نمیدونم چطوری توضیحش بدم ولی یطوریه که کاملا خوابی ولی همه چیز رو میفهمی و استرس داری.
Нила-🤎
کلی بهش پیام میدی ولی با یه کلمه جواب میده🚮
ولی وقتی کسی رو داری که به هر پیامت ری اکشن نشون بده 🛐