*هم انتقام خون آقا گرفته شد
هم تنگه حفظ شد
هم اورانیوم رقیق سازی نشد
هم انتقام خون بچه های میناب رو گرفتند
هم پایگاه های آمریکا از منطقه جمع شد
هم خسارات جنگ رو گرفتیم
هم تحریم های اولیه و ثانویه برداشته شد
هم قطعنامههای شورای حکام رو برداشتند
هم دو سه ساعت پیش لبنان زیر بمباران نبود
هم یقین داریم آمریکا دوباره به مملکت و آقای ما حمله نخواهد کرد ؛
این پیروزی بر ایرانیان غیور مبارک !
مبارک خیلیا :))
بغض و کینۀ انقلابیتان را در سینهها نگه دارید؛ با غضب و خشم بر دشمنانتان بنگرید.
سید روحالله الموسوی الخمینی
پیام قطعنامه جنگ تحمیلی؛ ۲۷تیر۱۳۶۷