گزارش-راهبردی-ایران-چین.pdf
1.55M
📌بررسی جامع قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین
دفتر مطالعات راهبردی رونق تولید دانشگاه امام صادق ع
🔴 هراس آمریکا از تفاهم نامه همکاری ۲۵ ساله ایران و چین
🔹رصد رسانه های مجازی و شبکه های اجتماعی نشان می دهد، افراد و رسانه های نزدیک به سیاستهای ایالات متحده به شدت از امضای سند تفاهم همکاری جامع ایران و چین عصبانی هستند.
🔹 بر اساس این گزارش، این رسانه ها در جریان سفر رئیس مجلس به روسیه که با هدف تعمیق روابط استراتژیک تهران و مسکو در راستای بی اثر شدن تحریم های غرب و آمریکا علیه ایران انجام شد نیز، واکنش های مشابهی از خود نشان دادند.
🔹 تشکیل مثلث قدرت ایران، چین و روسیه عملا آمریکا را از معادلات منطقه ای دور کرده و سیاست های فشار اقتصادی به کشورهای مخالف آمریکا را بیش از پیش کم اثر می کند.
#قرارداد_۲۵_ساله
#استاد_پناهیان
💠 دین بدون #مهدویت، مانند #معنویت بدون #نبوت است،
👈 مانند همان قرآن بدون علی(ع) است که خوارج داشتند.
👈 مانند همان مسجد و محراب و منبری است که در آن علی(ع)
را نفرین میکردند.
✅در جامعۀ ما این رسم دینداری، اخلاقمداری و معنویتگرایی بدون مهدویت باید فرو بریزد!
⚠️یک مشکل دیگر ما «مهدویتگرایی بدون سیاست» است.
بعضیها مهدویت بدون سیاست، بدون جنگ، و بدون استکبارستیزی دارند،
انگار امام زمان(ع) میخواهند تشریف بیاورند و برای ما کلاس #اخلاق بگذارند،نماز بخوانند و به زیارتشان مشرّف شویم و دیگر هیچ❗️
حضرت که برای این چیزها نمیآیند،
🌹 برای آزاد کردن جهان از قید ستم میآیند، که
اینکار طبیعتاً با جنگ همراه است.
💠 اگر کسی به مهدویت معتقد باشد ولی اهل سیاست نباشد،
⛔️یا جاهل است یا لافزن و دروغپرداز و تحریفکنندۀ دین❗️
🌺چون امام زمان(ع) برای ریاست جهان میآید و ما ایشان را برای ریاست جهان میخواهیم.✅
#نیمه_شعبان
┅═ 🌿🌸🌿 ═┅
6.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❇️ دعوت سید حسن نصرالله به توسل همه مسلمین در شب نیمه ی شعبان ❤️
🔆 ویژه برنامه احیای شب نیمه شعبان (امام کائنات)
👤 سخنران: استاد علیاکبر #رائفی_پور
👤 مداحی و مناجاتخوانی: حاج سیدمهدی میرداماد
📆 یکشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۰
⏰ ساعت: ٢٣:٤٥
🖥 پخش در سایت و شبکههای اجتماعی مؤسسه مصاف از لینک زیر👇
🌐 yun.ir/jpe8c2
🔹آیتالله حائری شیرازی🔹
🔸رزق و روزی🔸
رزق، مثل ظرف آب مرغداریهاست. آب خوری آنها این طور است که کمی بالاتر از لبه ظرفی را سوراخ کرده و آن را پر از آب میکنند و روی یک ظرف بشقاب مانند، بر میگردانند و آب توی بشقاب زیرین میآید.
وقتی آب در بشقاب جمع شد و مقابل سوراخ رسید متوقف میشود و جوجهها از آبها میخوردند.
یعنی وقتی مصرف شد تولید میشود نه این که تولید میشود تا مصرف شود. روزی همیشه با مصرف همراه است نه تولید.
اگر ده جوجه آب بخوردند، آب بیشتری بیرون میآید و اگر پنج جوجه بخورند، آب کمتری بیرون میآید.
روزی انسان این چنین است. اگر کسی هزینه چند خانواده را تأمین کند، مصرف آنها، موجب زیاد شدن درآمد میشود زیرا هرکس روزی خودش را میخورد و نمیتواند روزی شخص دیگری را بخورد.
اگر انسان این معنی را بداند، وقتی کسی از او کمکی بخواهد؛ خوشحال میشود و میفهمد که بناست خداوند به او روزی بیشتری بدهد. اما اگر سفرهاش را بست و جلوی مصرف دیگران را گرفت، روزی هم بند میآید.