هفته نامه ۹ دی
📷 این روزها "ولینعمتان انقلاب" در جهاد خیابانی، مطالبات خود را روی پلاکاردها مینویسند... ♦️وا
📷 این روزها "ولینعمتان انقلاب" در جهاد خیابانی، مطالبات خود را روی پلاکاردها مینویسند...
♦️واجب است تا خادمان ملت در دستگاههای مسئول، خواستههای امت مبعوث شده ایران را ببینند و بشنوند.👆
#بعثت_مردم
🇮🇷 هفتهنامه «۹ دی» را به دوستانتان معرفی کنید:
🇮🇷 @noheday
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 اعتراض مردم به سخنگوی دولت: به جای موتورسواری زنان، دغدغه معیشت مردم را داشته باشید!
🇮🇷 هفتهنامه «۹ دی» را به دوستانتان معرفی کنید:
🇮🇷 @noheday
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰نماینده تهران: تاثیر تنگه هرمز، باب المندب و جبهه مقاومت از صد بمب اتم بیشتر است
💢ابوالفضل ظهرهوند، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:
🔸تولید بمب اتم هیچ سختی خاصی به همراه ندارد. اگر اراده وجود داشته باشد، حتی می توان سلاح هایی تولید کرد که بمب اتم در برابر آن ضعیف به نظر برسد.
🔹تاثیر تنگه هرمز، باب المندب و جبهه مقاومت از صد بمب اتم بیشتر است.
🇮🇷 هفتهنامه «۹ دی» را به دوستانتان معرفی کنید:
🇮🇷 @noheday
🔰فقط یک نسخه بلدند: "تسلیم"!
🔸نیاز باشد برایت روایت هم جور میکنند. از مولا علی هم روایت میآورند. کسی که اینقدر مردمش با او به جنگ با معاویه نیامدند تا شکایتش را به چاه میگفت. اینها در زمان مولا علی اگر بودند احتمالا جزو آنان بودند که به آنها میفرمود: «یا اشباه الرجال و لارجال»!
🔹دو بار میز مذاکره بمباران شد، اماممان شهید شد و باز مشغول چنین خط رسانهای هستند. اینها پروژهای دارند برای تسلیم ایران؛ وگرنه انسان معمولی از یک سوراخ بارها گزیده نمیشود. این رفتار قابل درک نیست. ضمنا آیا دیدهاید ترامپ چیزی جز تهدید بگوید؟ شما چیزی از صلح شنیدهاید؟
🇮🇷 هفتهنامه «۹ دی» را به دوستانتان معرفی کنید:
🇮🇷 @noheday