eitaa logo
هفته نامه ۹ دی
14.1هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
740 ویدیو
42 فایل
به کانال هفته‌نامه ۹ دی خوش آمدید. این هفته‌نامه از ۹ دی سال ۸۹ شروع به انتشار کرده است و تا روزی که در توان مدیران آن باشد، از آرمان‌های امامین انقلاب و حقوق مردم دفاع خواهد کرد. راه ارتباط با مدیران نشریه وارسال مطالب از طریق ادمین کانال است: @MeskMesk
مشاهده در ایتا
دانلود
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ 🔘 امتیاز نقد ترامپ از توافق! 💢ترامپ قمارباز، رییس جمهور دولت تروریست آمریکا: 🔸اگر با ایران توافق نمی‌کردیم روزی ۷۰۰ میلیون دلار ضرر می‌کردیم. 🔹اگر به بمباران ادامه می‌دادیم، کشتی‌ها حرکت نمی‌کردند و ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون دلار در روز تجارت دریایی مختل می‌شد. 🔸ذخایر نفتی ما هم ۴ هفته دیگر تمام می‌شود و زمانی برای افزایش دوباره حجم ذخایر نداشتیم. 🇮🇷هفته‌نامه «۹ دی» را به دوستان خود معرفی کنید: 📱@noheday
‌ 🔰 کارپردازی رسانه‌ای برای توجیه تعطیلی یکصد روزه صحن مجلس! 🔸با افزایش انتقادات به تعطیلی صحن مجلس در یکصد روز گذشته و ایجاد خسارت های غیرقابل جبران به کشور به سبب این تعطیلی، پروژه بگیران رسانه‌ای دست به کار شدند. 🔹روز گذشته محمد مهاجری در خبرآنلاین مدعی شد: "حذف مجلس از دایره تصمیم گیری مذاکرات اقدام درستی بوده است"؛ وی افزود: "کنار گذاشتن مجلس از تفاهم اخیر رفتاری کاملا بخردانه، سیاستمدارانه و دوراندیشانه است."! 🔸مهاجری همچنین با توهین به نمایندگان مجلس گفت: "دلیل دیگر کنار گذاشتن مجلس از مذاکرات متأسفانه به دهن‌لقی برخی نمایندگان برمی‌گردد. برخی نمایندگان حفاظت کلام ندارند و بخاطر عطش مطرح شدن در رسانه‌ها، اسراری را فاش کرده‌اند که دشمن از آنها سود برده است."! 🔹این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که جوّ سنگین انتقادات علیه هیأت‌رئیسه و عاملان اصلی تعطیلی صحن شدت گرفته است. 🔸تعطیلی صحن مجلس تاکنون جدای از معطل گذاشتن معیشت مردم و قوانین نیازمند اصلاح، باعث از دور خارج شدن طرح تنگه هرمز و همچنین بی اطلاعی نمایندگان از فرآیند مذاکرات و تایید و تصویب تفاهم‌نامه با آمریکا بوده است. 🔹البته که این نمونه از ادعای مهاجری نیز سابقه دارد. او چندی پیش نیز ضمن توهین به نمایندگان مجلس و بی‌سواد خواندن آنها، مدعی شده بود: "در آينده هیچکس به مصوبه تنگه هرمز وقعی نمی‌نهد."! 🔸لازم به یادآوری است، مهاجری در کارنامه خود سابقه توهین به قالیباف رئیس مجلس را نیز دارد. او در سال ۱۴۰۲ قالیباف را کاسبی نامید که نه اخلاق دارد و نه ادب! 🇮🇷هفته‌نامه «۹ دی» را به دوستان خود معرفی کنید: 📱@noheday
‌ 🔰 بازهم از ده قدمی خیمه معاویه بازگردانده شدیم! || "برجام" نجات‌بخش اوباما؛ "تفاهم‌نامه اسلام آباد" حیات‌بخش ترامپ!اختصاصی "۹ دی" || کلید حل بسیاری از مشکلات کشور، صرفا در صبر و استقامت نهفته است؛ چه بسا اگر تنها چند ماه در انعقاد خسارت محض برجام صبر می کردیم یا اگر تنها چند هفته برای امضای تفاهم اسلام‌آباد دندان روی جگر می گذاشتیم، شاید عواید و منافع بسیار بسیار بیشتری را نصیب کشور می کردیم. ◼️اگر به گزاره فوق مشکوک هستید یا آن را غیرواقعی می پندارید، به این سخنان اعتراف گونه ترامپ پس از امضای تفاهم‌نامه توجه کنید: "اگر با ایران توافق نمی‌کردیم روزی ۷۰۰ میلیون دلار ضرر می‌کردیم. کشتی‌ها حرکت نمی‌کردند و ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون دلار در روز، تجارت دریایی مختل می‌شد. همچنین ذخایر نفتی ما هم ۴ هفته دیگر تمام می‌شد و زمانی برای افزایش مجدد نداشتیم."! ◽️اعتراف ترامپ به شکست کامل در جنگ تحمیلی سوم، تنها طی یکماه تداوم بسته ماندن تنگه هرمز، یادآور اعتراف باراک اوباما و جان کری، بعد از انعقاد برجام در سال ۱۳۹۴ است؛ آنجایی که اوباما صراحتا اذعان داشت: "اگر توافق نمی کردیم، ایران را در صندلی راننده می نشاندیم. فکر می کنم در آن صورت تحریم ها فرو می ریخت و عایدی به ما نمی رسید."! ◼️آری، این مرتبه نیز همچون برجام، تا ده قدمی خیمه معاویه رفتیم اما "محبان المذاکره" و "آمریکوفیل‌های وطنی" بازهم با تعجیلات بی‌جا و له له زدن برای توافق زودهنگام، هر آنچه مردم و میدان رشته بودند را با دیپلماسی، پنبه کردند! 🇮🇷هفته‌نامه «۹ دی» را به دوستان خود معرفی کنید: 📱@noheday
هدایت شده از حمید رسایی
♻️ پهپادهای داخلی آمریکا عملیات خود را آغاز کردند 🔰 حمید رسایی: شاید برخی از مخاطبان ما صبح روز بعد از توافقات مربوط به برجام را به یاد نداشته باشند. بیش از ده سال قبل هم وقتی با خیالبافی و اعتماد به دشمنان دین خدا توافقنامه برجام را امضا کردند، تیترهایی شبیه به تیترهای امروز صبح روزنامه شرق و سازندگی زدند. روزنامه‌های اصلاح‌طلب، از دوران برجام تا امروز، همواره مذاکره با آمریکا را نه یک هدف سیاسی، که یک ضرورت اقتصادی برای ایران ترسیم کرده‌اند. در اوج برجام، تیترهایی چون «صبح بدون تحریم» نویدبخش گشایش اقتصادی بود و پس از خروج آمریکا نیز، این رسانه‌ها هرگز از تأکید بر «منافع ملموس» توافق با دشمنان انقلاب و اسلام دست نکشیدند. برجسته‌ترین نمونه ماه‌های اخیر، تحلیل روزنامه «شرق» با عنوان «توافق ۲ تریلیون دلاری به نفع همه است» است که در آن، فرصت‌هایی چون فروش هواپیماهای بوئینگ، سرمایه‌گذاری در خودروسازی و توسعه زیرساخت‌ها به عنوان عواید حتمی یک توافق جدید برشمرده شده است. تیتر امروز سازندگی هم از همان جنس است. آمریکایی‌ها در غزه هم پذیرفته بودند تا صندوقی شبیه ۳۰۰ میلیارد دلار این توافق راه اندازی کنند، ولی هرگز محقق نشد. به عبارت دیگر، در نگاه این جریان، «میز مذاکره با شیطان» کلید ورود به «میز اقتصاد» جهانی است. شابد برایتان سؤال‌ شود که چرا با وجود تجربه خیالبافی بودن هر باره در این موضوع، باز هم آن را تکرار می‌کنند؟ پاسخ یک چیز است: المأمورُ معذور! 🇮🇷 کانال حمید رسایی را به دوستانتان معرفی کنید: 🇮🇷 @rasaee
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ 🔘 تبریک متفاوت نماینده اسپانیا خطاب به ترامپ: تولدت مبارک آقای نسل‌کش! 🔸نماینده اسپانیا در پارلمان اروپا در اظهاراتی آتشین و کنایه‌آمیز، ضمن گرامیداشت تولد دونالد ترامپ، او را «آقای نسل‌کش» خطاب کرد و با لحنی گزنده، انفعال اروپا در برابر تحولات منطقه را به باد انتقاد گرفت. 🔹"ایرنه مونترو" که بارها از مواضع رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرده است، در صحن پارلمان اروپا با خواندن آهنگ تولد برای ترامپ گفت: تولدت مبارک ترامپ. تولدت مبارک ترامپ. تولدت مبارک، آقای نسل‌کش! 🔸او سپس رو به حاضران پرسید: «اروپا دقیقاً چه چیزی را می‌خواهد جشن بگیرد؟ می‌توانیم جشن بگیریم که جلوی یک نسل‌کشی را گرفتیم، که یک تجاوز غیرقانونی از سوی آمریکا و اسرائیل علیه ایران را متوقف کردیم. می‌توانیم جشن بگیریم که روابط‌مان را با اسرائیل قطع کرده‌ایم، که اشغال لبنان را متوقف کرده‌ایم؟»! 🔹وی در انتها با لحنی تلخ افزود: «نه، هیچ‌کدام از اینها را نمی‌توانیم جشن بگیریم.»! 🇮🇷هفته‌نامه «۹ دی» را به دوستان خود معرفی کنید: 📱@noheday
هفته نامه ۹ دی
‌ 🔰 ایران خودرو محصولاتش را بدون مجوز حدود ۴۰ درصد گران کرد! 🔸شرکت ایران خودرو در نامه‌ای به سازمان
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ 🔘 نماینده مجلس: چرا باید قیمت دنا پلاس از ۱ میلیارد به ۲/۵ میلیارد افزایش پیدا کند؟! 💢مجتبی یوسفی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی: 🔸برخی تولیدکنندگان وقتی ارز بالا می‌رود، می‌شوند واردکننده و وقتی ارز پایین می‌آید، می‌گویند ما کاری به ارز نداشتیم! 🔹برخی از کالاها افزایش قیمت ۲ و ۳ برابری دارند. اگر محاصره برداشته شد، خودروسازها، سازندگان لوازم خانگی و کسانی که قیمت را چندین برابر کردند به قیمت‌های قبلی برمی‌گردند؟! 🇮🇷هفته‌نامه «۹ دی» را به دوستان خود معرفی کنید: 📱@noheday
🔰 بانی خسارت محض برجام هم از تفاهم ایران و آمریکا حمایت کرد! || نسخه روحانی برای قالیباف: صداوسیما را ساکت کنید و به اسرائیل واکنش ندهید! 💢حسن روحانی، رییس دولت های یازدهم و دوازدهم: 🔸باید از دستاورد تفاهم اولیه، حراست کرد و با حمایت گسترده ملی، راه تضعیف و تخریب آن را بست. 🔹رسانه ملی و همه مسئولان باید به این حرکت وحدت‌ساز کمک کنند و از هرگونه تفرقه‌افکنی و دوگانه‌سازی کاذب و کینه‌توزی بپرهیزند. 🔸بی‌شک، همچون دوره‌های گذشته، رژیم صهیونیستی تلاش خواهد کرد که این فرصت حضور سرافراز ایران در صحنه جهانی را تخریب کند و با تحریکات در لبنان یا کشور‌های همسایه یا نقض حریم هوایی، زمینه واکنش ناگزیر متقابل و نهایتاً تخریب صلح و پاره کردن توافق را فراهم کند. ✍ پی‌نوشت: بیاد آورید که محمدجواد ظریف (خالق خسارت محض برجام) در مصاحبه ای اذعان کرده بود: "سال ۱۳۹۲، آقای قالیباف به بنده پیشنهاد داد که در صورت پیروزی، وزیر خارجه دولتش باشم."! 🇮🇷هفته‌نامه «۹ دی» را به دوستان خود معرفی کنید: 📱@noheday
‌ 🔰 بانیان اتفاقات تلخ در کشور، ژست منجی به خود نگیرند! 💢حسین صمصامی، نماینده تهران، با انتشار عکس‌نوشت فوق در صفحه ویراستی خود نوشت: 🔸کسانی که بانی اتفاقات تلخ در دی ماه و اسفند سال گذشته و تجاوز دشمن به کشور بودند، اکنون در نقش منجی ظاهر شده‌اند! 🔹مراقب باشیم با تداوم سیاست‌های غلط اقتصادی گذشته، زخم دیگری بر پیکر جامعه وارد نشود. 🇮🇷هفته‌نامه «۹ دی» را به دوستان خود معرفی کنید: 📱@noheday