توصیه های اولیای الهی را درامر پاسداشت زندگی از افات.pdf
292.9K
چه خوب است که به توصیه های الهی هم در پیشگیری از بیماری ها وبهداشت زندگی وپاسداشت ان از افت ها همزمان با عمل دقیق به وجه مشترک سفارشات مجموعه اطباء قدیم وجدید مجدانه عمل نماییم
20.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
می رویم مدینه امروز
به مهمانی
پیامبر مهر و رحمت
صلی الله علیه واله وسلم
نقطه ای درمدینه که نشان خاک برسری عالم است.pdf
328.2K
نقطه ای درمدینه که نشانه خاک برسری علم وعالم وعالم است
طبابت پيچيده است.pdf
293.4K
... نگران بیماری مان نباشیم .... ....بخشی ازمتن...
6.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زیبایی ماندگار این زوج پزشک
زیبایی روحی این زوج پزشک را در بهره مندی از رزق مواسات که در
💎در صلوات شعبانیه ازخدای متعال می خواهیم ببینیم
نمونه قلب هایی حی وحاضر که
مزه ای از
الرحمن الرحیم
چشیده اند
عطف به درس های سوم وچهارم
سوره مبارکه حمد
فکر نکنیم این جور ادما کم هستند
خیلی زیادهستند
منتهی گمنام هستند
خدامیداند ومیشناسد
این دوستان خودش را
بسیاریشون حتی حاضر به انجام چنین نشستی نیستند
برشمارشان مدام بیفزاید انشاءالله تعالی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سنگین ترین کارهای خوب در ترازوی اعمال
عَبْدُ اللَّهِ بْنُ جَعْفَرٍ فِي قُرْبِ الْإِسْنَادِ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عِيسَى عَنْ إِبْرَاهِيمَ بْنِ عَبْدِ الْحَمِيدِ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ أَوْ عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ علیه السلام قَالَ: أَثْقَلُ مَا يُوضَعُ فِي الْمِيزَانِ يَوْمَ الْقِيَامَةِ- الصَّلَاةُ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ أَهْلِ بَيْتِهِ…. وسائل الشيعة / ج7 / 197 / 35 - باب كيفية الصلاة على محمد و آله ..... ص : 196
حضرت صادق علیه السلام میفرمایند:
سنگین ترین عملی كه روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده میشود، صلوات بر محمد و ال محمد صلی الله علیه واله وسلم است...
بنویسیم بردل
با قلم عشق
و جوهر اشک
اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد
وَعَجِّل فَرَجَهُم
وَ أَهْلِکْ عَدُوَّهُمْ
مِنَ الْجِنِّ وَ الْإِنْسِ
مِنَ الْأَوَّلِینَ وَ الْآخِرِینَ
مُنْيَةُ الْمُرِيدِ، عَنِ النَّبِيِّ صلی الله علیه و آله وسلم قَالَ: مَنْ صَلَّى عَلَيَ فِي كِتَابٍ لَمْ تَزَلِ الْمَلَائِكَةُ تَسْتَغْفِرُ لَهُ مَا دَامَ اسْمِي فِي ذَلِكَ الْكِتَابِ. پیامبر اكرم صلی الله علیه و آله فرمودند:كسی كه در نوشته ای صلوات بر من را بنویسد تا زمانی كه نام من در آن نوشته باشد فرشتگان برای او استغفار میكنند بحار الأنوار (ط - بيروت) / ج91 / 71 / باب 29 فضل الصلاة على النبي و آله صلى الله عليهم أجمعين و اللعن على أعدائهم زائدا على ما في الباب السابق ..... ص 47
...
آرزوی همه درفردا روزی
...یَا عَلِیُّ مَا أَحَدٌ مِنَ الْأَوَّلِینَ وَ الْآخِرِینَ إِلَّا وَ هُوَ یَتَمَنَّى یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَنَّهُ لَمْ یُعْطَ مِنَ الدُّنْیَا إِلَّا قُوتا....
یا على: هیچ فردى
از اول خلقت تا اخر وجود ندارد
مگر آنکه در روز قیامت آرزو میکند
که اى کاش جز قوتى از این دنیا
به او داده نشده بود.
من لایحضره الفقیه ج : 4 صفحات 353-357
قوت
بهره مندی از مواهب زندگی دنیا
ازخوراک وپوشاک ومسکن وخودرو و....
به اندازه ای است که
باکمتر ازان امکان زندگی
برای کسب توشه اخرت ممکن نباشد..
یَاعَلِیُّ إِنَّ الدُّنْیَا لَوْ عَدَلَتْ عِنْدَ اللَّهِ تَبَارَکَ وَ تَعَالَى جَنَاحَ بَعُوضَةٍ لَمَاسَقَى ا لْکَافِرَ مِنْهَا شَرْبَةً مِنْ مَاءٍ .......یا على: دنیا اگر
نزد خداى تبارک و تعالى
به اندازه بال پشهاى ارزش داشت
هر آینه شربت آبى از آن را بکافر نمی نوشاند.
محل عبور ونه مقصد
.. دنیایی است که عبور از آن باید بکنیم ما؛ دنیایی نیست که در اینجا ما زیست کنیم. این راه است؛ این صراط است که اگر توانستیم مستقیماً این صراط را طی کنیم، همان طوری که اولیای خدا طی کردند ـ «جُزْنا وَ هِیَ خامِدَة» اگر توانستیم که از این صراط به طور سلامت عبور بکنیم، سعادتمندیم. و اگر خدای نخواسته در اینجا، در این راه، لغزش داشته باشیم در آنجا هم همین لغزش ظهور پیدا میکند، در آنجا هم موجب لغزشها میشود، موجب گرفتاریها میشود. از خدای تبارک و تعالی مسئلت میکنم که ما را بیدار کند؛ ما را به آن الطافی که خفی است و ما مطلع بر آن نیستیم، ما را بر آنها مطلع بفرماید تا اینکه ما هم مثل اشخاصی که معرفت دارند به مقام ربوبیت، معرفت دارند به مدارج انسانیت، و دنیا را مد نظرشان نمیآورند، استقلال به آن نمیدهند، مآرب دنیاییشان تحت نظرشان نیست مستقلاً، و اینجا را طریق میدانند از برای جاهای دیگر، از برای سعادتهای بزرگ دیگر، اگر ما هم ان شاءاللّه توفیق خدا بدهد و ما هم برسیم به یک همچو مرتبهای، آن مرتبههایی که ما نمیتوانیم ادراکش بکنیم، نمیتوانیم در این عالم که هستیم بفهمیم چه مدارجی است، چه عوالمی است. چه بساطی است این بساط دنیا؛ چشممان را همهاش را باز کردیم و این دنیایی که به حسب روایت ـما نَظَرَاللّهُ اِلَیْهِ مُنْذُ خَلْقِه به عالم اجسامْ (در روایت هست که) نظر لطفْ خدای تبارک و تعالی نکردهاست ـمُنْذُ خَلْقِهِـ با اینکه این عالم اجسام و این عالم طبیعت، آنطوری که تا حالا ادراک کردهاند، تا حالا کشف کردهاند، محیرالعقول است... صحیفه امام، ج3، ص 235