امام زمان"عج" در اولین نامهشان به مرحوم مفید نوشتهاند:
«ما زندگی تو را شاهدیم، ما عبادتهای نیمه شب تو را دیدیم، پسندیدیم تو را، میخواهیم گاهی با تو درد دل بکنیم، با تو حرف بزنیم.»
رفقا:
والله، امام زمان"عج" هم عاطفه دارد.
والله، امام زمان"عج" پدرِ ماست.
والله، امام زمان"عج"ما را دوست دارد.
والله، امام زمان"عج" غصهخورِ ماست.
والله، امام زمان"عج" از ما خبر دارد.
#انتظار
#امام_زمان
15.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقته اذونه....
#شاهزاده
#اسدالحسین
♦️ خیلی هم عجیب نیست، زمان حضرت موسی هم یه عده هم بودن گوساله میپرستیدن😏
@Jarian_com
‹‹‹ السَّلامُ عَلَیکِ یَا أُمَّ البُدُورِ السَّوَاطِع ›››
#شـنـبـههـایامالـبـنـیـنـي