eitaa logo
کانال ائمه جماعت
1.8هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
2هزار ویدیو
3هزار فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔖منبر کوتاه 🔖 خبر از پایان ماه صفر و بشارت بهشت؟😳 بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم از کی و کجا، بماند؛ اما در میان عموم مردم رواج پیدا کرده است؛ در روزهای پایانی ماه صفرالخیر پیام‌هایی ارسال می‌شود و پایان این ماه را به یکدیگر بشارت می‌دهند، به امید آن‌که آن‌ها هم بشارت بهشت بیابند و عاقبت به‌خیر شوند. آیا این مطلب مستند روایی و اعتقادی دارد؟ و جریان از چه قرار است... . روایت «من بشّرنی بخروج صفر بشّرته بالجنّة» روایتی است که در هیچ منبع روایی معتبر و قابل اعتنا نیامده است. تنها در کتاب «عجائب‌المخلوقات و غرائب‌الموجودات و آثارالبلاد و اخبارالعباد» نوشته مرحوم زکریابن محمدبن محمودالقزوینی متوفی 683هجری به آن اشاره شده که این نقل هم بدون سند رجالی است. کتاب مذکور نیز در اعتبار اسنادی دچار شبهه و تردیدهای جدی است. 💠مرحوم میرزا جوادآقا ملکی تبریزی رحمةالله‌علیه در کتاب المراقبات، به مناسبت ماه صفر، به این نقل اشاره و آن را دور از عقل معرفی می‌کند. (1) 💠مرحوم علامه محمدتقی جعفری رحمةالله‌علیه نیز در شرح بر مثنوی معنوی، آن‌جایی که مولوی به این مضمون اشاره دارد، می‌نویسد: «روایت فوق مأخذ معتبری ندارد، از میرداماد نقل شده است که روایت مجعول است. هم‌چنین با نظر به این‌که بشارت به پایان یافتن یک ماه، مانند پایان یافتن روز، برای همه معلوم می‌شود، پاداش بشارت پایان یافتن یک ماه را بهشت قرار دادن فوق‌العاده بعید به نظر می‌رسد». (2) ✅اتفاقاً روایتی دیگر به این مضمون در کتب معتبر روایی و با سند معتبر ذکر شده است؛ اما هدف از روایت، تضمین یا بشارت بر بهشت در مقابل خبر خروج از ماه نیست، بلکه این گفت‌وگو نشانه‌ای برای معرفی شخصیت صحابی ارجمند رسول‌خدا(ص) ، ابوذر غفاری است. 📌مرحوم شیخ صدوق در دو کتاب ارزشمند علل‌الشرایع و معانی‌الاخبار به سند متعبر از ابن‌عباس نقل می‌کند: 🔖روزی نبی‌اکرم(ص) در مسجد قبا نشسته بودند و جمعی از صحابه به نزد آن‌حضرت شرف حضور داشتند. حضرت فرمودند: اولین کسی که بر شما وارد شود، اهل بهشت است. اصحاب که این کلام را شنیدند، برخی از آن‌ها از جا برخاسته و بیرون رفتند و هر کدام سعی داشتند زودتر از دیگری به مسجد برگردد تا اولین نفر محسوب شده و بدین ترتیب در زمره بهشتیان باشد. پیامبر(ص) از حرکت ایشان آگاه گردیدند، خطاب به جماعت باقی‌مانده، فرمودند: به زودی جماعتی بر شما وارد می‌شوند که هر یک بر دیگری پیشی می‌گیرد، «فمن بشّرنی بخروج آذار فله الجنّة؛ آن‌که بشارت به‌من دهد که ماه آذار (3) خارج شده، اهل بهشت می‌باشد». 🔖جماعتی که بیرون رفته بودند، بازگشتند و در میان ایشان ابوذر رحمة‌الله‌علیه بود، رسول‌خدا(ص) فرمودند: در چه ماهی از ماه‌های رومی هستیم؟ ابوذر عرض کرد: یا رسول‌الله! ماه آذار خارج شده است. ✍پیامبر(ص) فرمودند: من خود این را می‌دانستم، منتهی خواستم این جماعت بدانند که تو مردی از اهل بهشت هستی و چگونه چنین نباشد و حال آن‌که بعد از من، تو را به جرم محبّت به اهل‌بیتم، از حرم من طرد می‌کنند و از آن پس تنها زندگی کرده و غریب و تنها خواهی مرد و جماعتی به واسطه تو سعادت‌مند خواهند شد. آنان کسانی هستند که در تجهیز و تدفین تو سعی خواهند کرد؛ ایشان رفیقان من در بهشت جاوید خواهند بود، همان بهشتی که حق‌تعالی وعده‌اش را به متقین داده است. (4) ⬅️چنان‌چه ملاحظه نمودید، این روایت در مقام بیان جایگاه و منزلت این صحابی خستگی‌ناپذیر است و خبردادن از پایان یک ماه، فقط نشانه‌ای است تا دیگران بفهمند او اهل بهشت است، نه به سبب یک بشارت ساده، بلکه به خاطر ایستادگی بر مودّت اهل‌بیت پیامبر(ص) . رسول هدایت و رحمت، به این نکته توجه داشتند که آیندگان شاید به اشتباه بیفتند؛ چنان‌چه اصحاب حضرت نیز مرتکب این فهم خطا شدند و صرف بشارت دادن به خروج ماه را عامل بهشتی شدن پنداشتند؛ لذا فرمودند: من خود می‌دانستم و لکن می‌خواستم این جمعیت بدانند ابوذر کیست. پی‌نوشت‌ها: 1. المراقبات؛ میرزاجواد ملکی تبریزی، ص36. 2. تفسیر و نقد و تحلیل مثنوی جلال‌الدین محمد مولوی؛ محمدتقی جعفری، ج10، ص455 - 457. 3. آذار، ماه سوم از سال رومی است. این ماه دارای 31 روز و ماه اول از فصل بهار است. 4. علل‌الشرایع؛ شیخ صدوق، ج1، ص175 - 176 و معانی‌الأخبار؛ شیخ صدوق، ص204 - 205. .مجله  افق حوزه  4 دیماه 1392 شماره 380 نویسنده : محمدعلی حججی 📩دانلود فیش منبر و مرثیه👇 ╭┅───────┅╮ ↪️ @fishemenbar ↩️ talabeyar.ir ╰┅───────┅╯
21.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴پروژه نفوذ دشمن در دانشگاه های کشور به دنبال برجام ✅فایل کامل اینجا 👇 📌 فایل صوتی در ایتا: 🔗https://eitaa.com/Israel666/97 📌ویدیو کامل در آپارات: 🔗https://aparat.com/v/jbHRl 🪓راه کار مقابله با نفوذ دشمن، شرح نفوذ سرویس های امنیتی در دانشگاه های کشور چرا برخی اصلاح طلبان و تحصیل کردگان غربی اینقدر عاشق آمریکا هستند؟ نقش جریان نفوذ در دانشگاه های کشور توسط چه افرادی مدیریت شده است؟ عناصر اصلی فتنه در دانشگاه های کشور چه کسانی هستند؟ چرا پس از برجام آمریکایی ها ده روز از دانشگاه های کشور بازدید کردند؟ چرا و چطور سرویس های امنیتی غربی در دانشگاه های کشور نفوذ کردند؟ علت شعارهای هنجار شکن در دانشگاه صنعتی شریف چه بود؟ ➖➖➖ توضیحات بیشتر https://www.mashreghnews.ir/news/498020/%D9%BE%D8%B4%D8%AA-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%B3%D9%81%D8%B1-%D9%87%DB%8C%D8%A3%D8%AA-%D8%B9%D9%84%D9%85%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D9%84%D9%86-%DA%AF%D9%88%D8%AF%D9%85%D9%86-%DA%A9%DB%8C%D8%B3%D8%AA
تاریخ تحلیلی اغتشاشات از برجام تا سند 2040 استنفورد شیخ قمی جهاد تبیین .MP3
21.51M
📌🧨💣😱تاریخ تحلیلی اغتشاشات از برجام تا سند 2040 استنفورد»»» شیخ قمی 📍از سند 2040 و نفوذ عملیاتی گام به گام مبتنی بر سند صهیونیستی استنفورد چه می دانید؟ 📍چه کسی مانع ادامه اجرای سند براندازی 2040 استنفورد در ایران شد؟ 📍چطور شبکه نفوذ گام به گام برای فتنه اکبر برنامه ریزی کرد؟ 📍نقش اسرائیل و اصلاح طلبان در این فتنه جدید چه بوده است؟ 📍چرا حسن روحانی اینقدر روی سند 2030 اصرار داشت؟ 🔻💡کانال روشنگری شیخ قمی ⏩https://eitaa.com/joinchat/23527424Cc6ba52ee21
💠 فایل های آموزشی جهت تولید محصولات موبایلی. در قالب عکس ، فیلم و کلیپ 🙏لطفا" فایل های آموزشی ارائه شده در ذیل را مطالعه و تمرین نمایید. •┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈• 1️⃣ لینک دانلود نرم افزارهای اینشات جهت ساخت کلیپ و دانلود برنامه پاندا جهت فشرده سازی ویدئوها https://eitaa.com/bargozidehye_farhangi_va_siasi/7195 •┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈• 2⃣ فایل آموزشی مبانی تصویربرداری با موبایل - بخش اول https://eitaa.com/bargozidehye_farhangi_va_siasi/7198 2⃣➕ فایل آموزشی مبانی تصویربرداری با موبایل بخش دوم https://eitaa.com/bargozidehye_farhangi_va_siasi/7199 •┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈• 3⃣ آموزش‌ تدوین با نرم افزار اینشات- مقدماتی (بخش اول) https://eitaa.com/bargozidehye_farhangi_va_siasi/7196 3⃣ ➕آموزش‌تدوین با نرم افزار اینشات- مقدماتی (بخش دوم) https://eitaa.com/bargozidehye_farhangi_va_siasi/7197 •┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈• 4⃣ آموزش تدوین پادکست با نرم افزار اینشات https://eitaa.com/bargozidehye_farhangi_va_siasi/7200 دانلود برنامه inshot https://www.google.com/amp/s/amp.cafebazaar.ir/app/com.camerasideas.instashot
رسانه های خبری.pdf
12.58M
♨️📖پی‌دی‌اف کامل کتاب ✍به قلم 📌توجه: پیشنهاد می‌شود از فصل۴و۵ شروع کنید؛ ضمنا این کتاب در زمان انتشار، بهمراه یک لوح‌فشرده ارائه می‌شد که دیگر تکثیر نمی‌شود؛ اما صرفا برخی از محتویات در لینک زیر قابل دسترس است Mjavani.ir/media 🆔@activism_ideas
🔴⚡️داستان شیب تند و‌ قله 🔺محرم و‌ صفر دو ماه است که اسلام را زنده کرده. اسلام را زنده کرده یعنی چی؟ یعنی مسلمانها را زنده کرده؟ هر سال مثل یک قلب که خون پمپاژ میکند به کل بدن. زنده شدن نشانه دارد اولین نشانه اش چیست؟ امتحان، ابتلا، پیش آمدن فتنه و بلا احسب الناس ان یترکوا ان یقولوا امنا و هم لایفتنون؟ 🔺پارسال داستان اغتشاشات مهسا بعد اربعین کلید خورد، اما سالهای قبل هم وقایع ایران را نگاه کنید. کی؟ 🔻فقط دو ماه های بعد محرم و صفر؛ ⚡️سال ۱۴۰۱ فتنه مهسا ⚡️سال ۱۴۰۰ حمله سایبری به جایگاه های سوخت و قصه کشاورزان اصفهان ⚡️سال ۱۳۹۹ ترور فخری زاده ⚡️سال ۱۳۹۸ گرانی بنزین و اغتشاشات و یک ماه بعد رسید به ترور حاج قاسم ⚡️سال ۱۳۹۷ حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز ⚡️سال۱۳۹۶ گسترش اعتراضات مردمی بعد سفر روحانی به مشهد ⚡️سال۱۳۹۵فوت هاشمی، ماجرای پلاسکو ⚡️سال۱۳۹۴ حمله به سفارت عربستان، پر شدن قلب رآکتور اراک با بتن ⚡️سال۱۳۹۳ سوزاندن خلبان اردنی به دست داعش، حمله به نماینده مجلس در شیراز. ⚡️سال ۱۳۹۲ ربودن پنج مرزبان توسط جیش العدل و اعدام یکی از آنها در اسارت توسط گروه مزبور ⚡️سال ۱۳۹۱ یکشنبه سیاه در مجلس، حمله به رییس مجلس در قم، ⚡️سال ۱۳۹۰ ترور شهیداحمدی روشن، سوال مجلس از احمدی نژاد، کاهش دوبرابری ارزش ریال ⚡️سال۱۳۸۹ پروژه سوریه سازی ایران توسط سران فتنه در بهمن ماه و آغاز حصر آنها ⚡️سال۱۳۸۸ ادامه اغتشاشات فتنه سبز در بهمن و اسفند ⚡️سال۱۳۸۷ اعلام حضور میرحسین، کمیته صیانت از آرا ⚡️سال۱۳۸۶ انفجار حسینیه رهپویان وصال(۲۴ فروردین ۸۷ یعنی یک ماه بعد صفر) ⚡️سال۱۳۸۵ قطعنامه شورای امنیت و تحریمهای تسلیحاتی ایران ⚡️سال ۱۳۸۴ کمتر از دو‌ ماه بعد از ماه صفر کاریکاتور نشریه ایران جمعه و تجمعات اعتراض آمیز آذری زبانها ⚡️سال۱۳۸۳ غربیها زیر همه قول و قرارهایی که با جناب روحانی بسته بودند، زدند. ⚡️سال۱۳۸۲ اغتشاشات دانشجویی تهران ⚡️سالهای قبل هم همینطور میتوان دنبال کرد مثل غرق شدن شش دختر دانش آموز در سال ۸۱ و انتخابات ریاست جمهوری۸۰ و روزنامه های زنجیره ای و گرفتن روزنامه نگارها۷۹، قتلهای زنجیره ای و اغتشاشات کوی دانشگاه۷۸ و همینطور و همینطور 🔺حالا یک بار کل مسیر را ببینید. امتحان پس از امتحان و بلا پس از بلا و زخم پشت زخم. ثمره این بلاها و امتحانها چیست؟ و لقد فتنا الذین من قبلهم، فلیعلمن الله صدقوا . لیعلمن الکاذبین 🔺این رشد حقیقی است. ایران بعد هر محرم و صفر پای عهد و قرارش ایستاد و رشد کرد. مسیر پیشرفت از دل بلا میگذرد و اینگونه ایران به قله ها نزدیک شد. اولئک علیهم صلوات من ربهم و رحمه و اولئک هم المهتدون ✍ علی مهدیان 🆔@activism_ideas
💠 کانال های ایده پردازی و کنشگری 📌کنشگری https://eitaa.com/Activism_ideas 📌ایدوانه https://eitaa.com/ideavane 📌 پایگاه جامع محتوایی هیات https://eitaa.com/heyat_co 📌 گرا https://eitaa.com/geraa_ir 📌ایده های فرهنگی https://eitaa.com/farhang_idea 📌طرح و ایده های فرهنگی https://eitaa.com/atashbe_ekhtear 📌قرارگاه شهید آوینی https://ble.ir/avini_57 📌روایت اول https://ble.ir/revayateaval 📌کالک https://t.me/kalk_ir اگر کانال جدیدی میشناسید به ما معرفی کنید.👇 🆔@activism_ideas
هفته دفاع مقدس.pdf
1.12M
📝 بسته جامع محتوایی مرتبط با ۳۱ شهریور و سالروز آغاز جنگ تحمیلی (هفته دفاع مقدس) 🔸حاوی اهداف، پیام‌ها، سیاست‌ها و ایده‌های تولید ناظر بر مقابله با ایجاد و تثبیت انگاره‌های غلط ذهنی در افکار عمومی نسبت به حقانیت دفاع مقدس، تبیین رابطه منطقی میان دفاع مقدس با دفاع از کشور در عرصه‌های امنیتی، اقتصادی فرهنگی و اجتماعی و الگوسازی از زنان و دختران مدافع دین و وطن در دوران دفاع مقدس 🆔@activism_ideas
13.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸سرآغاز زندگی ورودی جدید 🔺معرفی دانشگاه 🧲 | 🆔@activism_ideas
⛺️فعالیت‌های فرهنگی خوابگاه دانشجویی شامل سه بخش جهت ارائه خدمات فرهنگی تفریحی به ساکنین خوابگاه 🏛الف: آموزشی و فرهنگی: 🌋۱- برگزاری دوره های آموزشی شامل روش های مهار آتش، مقدماتی هلال احمر، آشنایی با مواد مخدر و روشهای مبارزه با آن، آموزش خط تحریری و … 📔۲- راه اندازی کتابخانه علمی- دینی و امانت کتب به ساکنین خوابگاه 📗۳- برگزاری مسابقات کتابخوانی در مناسبتهای مختلف (اهداء کتاب به شرکت کنندگان) 🗞۴- تهیه خبرنامه، ویژه نامه در بعضی ایام، اشتراک مجلات علمی فرهنگی برای اتاق مطبوعات خوابگاه 📰۵- راه اندازی تابلوهای خبری در خوابگاه 🕌ب: دینی و مذهبی 🧎‍♂۱- برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء هرشب 📖۲- تلاوت نور همراه با تجوید بعد از نماز 📿۳- بیان احکام و معارف قرآنی بعد ازنماز 🎇۴- برگزاری برنامه های مذهبی در ایام اعیاد اسلامی و عزاداری اهل بیت شبهای قدر و مناسبتهای ملی مثل شب یلدا 🏘۵- شرکت در برنامه های مذهبی شهر شامل نماز جمعه، نماز عید فطر، سخنرانی ها و مراسمات مذهبی ایام مختلف 🕌۶- برگزاری دعا شبهای چهارشنبه دعای توسل، شبهای جمعه دعای کمیل 📃۷- تهیه بروشور و تراکت ادعیه مناسبتهای مذهبی و ارائه به ساکنین و نمازگزاران 🏃ج: ورزش و تفریح: 🎯۱- برگزاری مسابقات ورزشی در هر نیمسال تحصیل شامل تنیس روی میز، شطرنج، فوتسال 🏊‍♂۲- کلاسهای آموزشی ورزشی شامل شنا، بدمینتون 🏊۳- استفاده از استخر با تخفیف نیم بهاء 🚣‍♂۴- برگزاری اردوهای تفریحی مذهبی درهر نیمسال به طور مثال بازدید از شهر کاشان نطنر، قمصر 🎬۵- نمایش فیلم سینمائی یک شب در هفته (بطور متداول در هر نیمسال) 🥁۶- ارائه بلیط نیم بهاء سینماهای 🧲 | 🆔@activism_ideas
👩‍🎓 سه الگو در مواجهه با کشف حجاب دانشجویی 1⃣ الگوی دکتر زاکانی: برجک زنی! • در این الگو دختر دانشجو بخاطر کشف حجاب از حرف زدن منع نمیشود و تریبون می گیرد اما جایش در مضمون حرف، گیر می افتد. در پاسخ با تیکه و طعنه جبران می شود که: ولش کنید شاید بخواهد نماینده داعش باشد! فقط بدانند اگر گیر داعش می افتادند چه بلایی سرشان می آمد! • این الگو را: - حزب اللهی های سیاسی تر بیشتر پذیرفتند. با بی حجابی او کنار آمده بودند اما تعرضش به رهبر انقلاب را هو کردند! - مذهبی ترها تریبون دهی به بی حجاب را رسمیت شماری و مشروعیت بخشی به کشف حجاب خواندند! - برخی هم بخاطر شرایط شریف ترجیح اش دادند! • این الگو، تهاجمی و بیش از حفاظت از ارزشهای خود به فکر زدن ارزشهای طرف است؛ نتیجه اش روکم کنی است نه اقناع یا جذب و...! لذا در شرایطی که دوماه گذشته در شریف شکل گرفته بود، این الگو نزد برخی یک پاسخ تلقی شد. 2⃣ الگوی برادر خضریان: منع گفتگو! • در این الگو با ادب و متانت شرط گفتگو را احترام به قانون و اسلام می خواند و از اول پرسش دانشجو بی حجاب را منوط به حجاب سر کردن می کند! • این الگو را: - مذهبی ترها ترجیح دادند چون کشف حجاب را به رسمیت نشناخت؛ حتی اگر این دانشجو و مثل او سالن را ترک می کردند و دیگر هم در چنین جلساتی شرکت نکنند! • این الگو بر حفاظت از ارزشهای خود بیش از درگیری مستقیم با طرف مصرّ است‌. می خواهد سر خطوط قرمز بایستد؛ مهر تایید بر کشف حجاب نخورد و کوتاه آمدن از حجاب برداشت نشود. اگر بتواند در گام بعد بی حجاب را به سالن هم راه نمی دهد. • نتیجه اش جدا کردن صف از بی حجابها با فشار غیر مستقیم برآنهاست. البته بسته به تعداد طرفدار، یا به غلبه ظاهری می رسد و یا بخاطر رعایت نشدن ارزش حجاب توسط اکثر حضار، دیگر خود در آن محیط ها حاضر نمی شود؛ مثل حاضر نشدن در جشنواره های رسمی هنری یا برخی مراکز خرید و... • شرایط افول اغتشاشات خیابانی به همراه باقی ماندن کشف حجاب ها و عادی شدنش، این الگو را نزد برخی موجّه می کند. 3⃣ الگوی سوم: گفتگوی مشروط! (نمونه ندارم!) • در این الگو مقام مسئول پاسخ خود را مشروط می کند به اینکه: من پاسخ سؤال شما را می دهم یا اگر اشکالتان وارد بود می پذیرم به شرطی که شما هم سؤال و اشکال بنده را جواب دهید! اگر دانشجو حاضر نشد و رفت ؛ چیزی از جنس الگوی۲ قابل صورت بندی است. اگر پذیرفت، پس از پاسخ به سؤالش یا قبول اشکالش، از کشف حجاب او سؤال و به آن اشکال می شود! • الگوی۳ گرچه ژست الگوی۲ را ندارد لکن کشف حجاب را جای ندید گرفتن، پاسخگو می کند. به نوعی بین رسمیت نشمردن کشف حجاب و پاسخگو کردنش جمع می کند. - بعضی همین قدر را عقب نشینی از قانون و انفعال می دانند و الگوی۲ را ترجیح می دهند. - پاسخ طرفداران این الگو یک کلام است: در همه جاهایی که امر به معروف واجب است، قانونی (آن هم قانون خدا) نقض شده است! در همه باید راه اثر بخشی را باز کرد. • مغزای اصلی این الگو بر ولایت طرفینی همه افراد جامعه و بالتبع امر و نهی های متقابل(۷۱/توبه) است؛ وقتی او حق دارد به مسئول اشکال کند، مسئول هم حق دارد به کشف حجاب او اشکال کند. منطقاً "به تو چه؟" از دو طرف رخت بر می بندد و عادتاً راه برای تاثیر و تأثر باز می شود. • هسته سخت کشف حجاب در ماه های اخیر، آنرا یک سلیقه و سبک زندگی شخصیِ غیر قابل گفتگو گرفت و دست به کشف حجاب زد. امیدش این بوده بتواند زنان زیادی را با خود همراه کند تا برخورد را پرهزینه و سخت کند. الگوی ۱و۲ بیشتر روی فاصله ها می ایستد. تحقیر او یا رعایت ویترین رسمی (ولو به یک شال عقب افتاده) برایش مهمتر از تاثیر و تأثر طرفینی است. *⃣ هریک از سه الگو به "لحاظ ذاتی" و به "لحاظ موقعیت و شرایط" قابل ارزش گذاری است. هریک مبتنی بر درکی از ارزشها و روش تحقق آن و هم مبتنی بر محاسبه ای از وضعیت حجاب و کشف حجاب در جامعه است. با همین دو می توان سه الگو را ارزش گذاری یا در موقعیت های متفاوت تجویز یا منع اش کرد. 📝 محسن قنبریان ۱۴۰۱/۹/۲۲ 🧲 | 🆔@activism_ideas