🏳گرامیداشت اولین شهید فتنه۸۸
🏳شهیدبسیجی، حسینغلامکبیری
💠رهبرانقلاب:
‼️شهدای فتنه ۸۸، افضل شهدای انقلاب اسلامی هستند! سایت تسنیم ۹۴/۱۰/۹
‼️سلام خدا بر این فداکاران که در روز غربت فضیلتها و ارزشهای اسلامی برای دفاع از انقلاب اسلامی قد علم کردند و غریبانه جان دادند! ۷۱/۱۲/۲۱
‼️درس بزرگ شهیدان به ما اینستکه هر گاه لازم شود باید جان و همه آنچه برای ما عزیز است را سپر بلای ارزشهای اسلامی کنیم و با همه وجود از حاکمیت اسلام دفاع کنیم! ۷۰/۱۱/۱۷
🏳مزارشهید؛
🏴بهشتزهرا ق۵۵ ر۲۴ ش۳
🆔 @atfnet
⬇️زندگینامهشهید،نسخهpdf
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ببینید
💢 #کودتای_88 ادامه دارد ...
👈تولید فرهنگی حرم رضوی
🆔 @atfnet
کرسی بیان نهج البلاغه.mp3
8.01M
🎙کرسی بیان نهج البلاغه خطبه 123
🔰حجت الاسلام و المسلمین دکتر رفیعی
مسجد مجتمع امام خمینی (ره)
💠2 دی 97
┄┅═══••✾❀✾••═══┅┄
"کانال رسمی استاد #عالے و #رفیعے"
JOin 🔜 @aali_rafiei ™
تفسیر؛نشانه های انسان های عاقل و نادان.mp3
8.02M
💠 #حجت_الاسلام_رفیعی
🔸موضوع: تفسیر قرآن کریم - نشانه های انسان های عاقل و نادان
🔸چهارشنبه 28 آذر 97
🔸حجم: 7.5 مگابایت
#منبر_کامل
#حرم_حضرت_معصومه (س)
┄┅═══••✾❀✾••═══┅┄
"کانال رسمی استاد #عالی و #رفیعی"
JOin 🔜 @aali_rafiei ™
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺سخنرانی تصویری 🔻
✅ "حاج آقا عالی"
🎬✨ صبر در امتحانات الهی
┄┅═══••✾❀✾••═══┅┄
📌نکات ناب استاد #عالے و #رفیعے در ایتا↶
👇👇
http://eitaa.com/joinchat/3602841600C44843901dd
هويت جنسي.ppt
8.83M
✳️ پاورپوینت هویت جنسی
📚کانال بانک پاورپوینت👇
@bankpowerpoint
✳️برای دوستان خودفورواردکنید.
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
شاخص های انقلابیگری.pptx
5.46M
✳️ پاورپوینت شاخص های انقلابی گری
📚کانال بانک پاورپوینت👇
@bankpowerpoint
✳️برای دوستان خودفورواردکنید.
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
👌کسی که به این گنج باارزش دست یابد، فقیر نخواهد بود!
🌿...حَدَّثَنِي الْإِمَامُ عَلِيُّ بْنُ مُحَمَّدٍ (عَلَيْهِمَا السَّلَامُ) قَالَ: حَدَّثَنِي أَبِي مُحَمَّدُ بْنُ عَلِيٍّ قَالَ: حَدَّثَنِي أَبِي عَلِيُّ بْنُ مُوسَى، قَالَ: حَدَّثَنِي أَبِي مُوسَى بْنُ جَعْفَرٍ (عَلَيْهِمُ السَّلَامُ)، قَالَ:
🍃«إِنَّ رَجُلًا جَاءَ إِلَى سَيِّدِنَا الصَّادِقِ (عَلَيْهِ السَّلَامُ) فَشَكَا إِلَيْهِ الْفَقْرَ، فَقَالَ: «لَيْسَ الْأَمْرُ كَمَا ذَكَرْتَ وَ مَا أَعْرِفُكَ فَقِيراً.» قَالَ: وَ اللَّهِ يَا سَيِّدِي مَا اسْتَبَيْتُ، وَ ذَكَرَ مِنَ الْفَقْرِ قِطْعَةً وَ الصَّادِقُ يُكَذِّبُهُ، إِلَى أَنْ قَالَ لَهُ: «خَبِّرْنِي لَوْ أُعْطِيتَ بِالْبَرَاءَةِ مِنَّا مِائَةَ دِينَارٍ، كُنْتَ تَأْخُذُ؟» قَالَ: لَا. إِلَى أَنْ ذَكَرَ أُلُوفَ دَنَانِيرَ وَ الرَّجُلُ يَحْلِفُ أَنَّهُ لَا يَفْعَلُ، فَقَالَ لَهُ: «مَنْ مَعَهُ سِلْعَةٌ يُعْطَى بِهَا هَذَا الْمَالَ لَا يَبِيعُهَا هُوَ فَقِيرٌ؟»»
📚الأمالي (للطوسي)، ص۲۹۸
🌿از امام هادی، از امام جواد، از امام رضا، از امام کاظم (علیهمالسلام) نقل شده است:
🔹«مردی نزد سرورمان امام صادق (علیهالسلام) آمد و از «فقر» به ایشان شکایت کرد. ایشان فرمودند:
🔸«مسأله چنین نیست که تو گفتی. من تو را فقیر نمیدانم.»
🔹آن مرد عرض کرد: سرورم! به خدا قسم، نان شب ندارم. بعد شروع کرد از فقرش گفت و امام صادق (علیهالسلام) او را تکذیب میکردند تا اینکه به او فرمودند:
🔸«بگو بدانم اگر صد دینار به تو بدهند تا در ازای آن؛ از ما اهلبیت برائت بجویی، آیا قبول میکنی؟»
🔹مرد عرض کرد: نه. (حضرت مبلغ را بالا بردند) تا به هزارانهزار دینار رسیدند و آن مرد قسم میخورد که چنین کاری نمیکند. آنگاه امام صادق (علیهالسلام) به او فرمودند:
🔸«کسی که سرمایهای دارد که در ازای اینهمه پول آن را نمیفروشد، آیا چنین کسی فقیر است؟
💠 @hadithona
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂
❓گیر کار فرج کجاست❓
پرسش : تا به حال با خودت فکر کردی که چرا امام زمان (عج) رو ندیدی؟
اگر می خوای نظر امام زمان (عج) رو بدونی نامه زیر رو بخون
🔹نامه ای از امام مهدی (عج) به شیخ مفید.
♦️ای دوست مخلص! ای کسی که با ستمگران در راه ما مبارزه می کنی!
خداوند بزرگ، آن چنان که دوستان صالح ما را در گذشته یاری فرمود؛ شما را نیز با نصرت خود تأیید فرماید. ما با شما عهد می کنیم هر یک از برادران دینی شما که تقوا را سرمایه خویش قرار دهد، از فتنه های گمراه کننده در امان داریم و اگر کسی بر خلاف وظیفه رفتار کرده و از آن چه باید عمل کند بخل ورزد، مسلماً در هر دو جهان خسران و زیان نصیبش خواهد شد.
اگر شیعیان ما – که خداوند آن ها را به طاعت و بندگی خویش موفق بدارد – در وفای به عهد و پیمان الهی اتفاق و اتحاد داشته و عهد و پیمان الهی را محترم می شمردند، سعادت دیدار ما به تأخیر نمی افتاد و زودتر از این به سعادت دیدار ما نائل می شدند..
آن چه موجب جدایی ما و دوستانمان گردیده و آنان را از دیدار ما محروم نموده است، عمل نکردن آنان به احکام الهی است...(1)
🌾جمال یار ندارد نقاب و پرده ولی
تو خاک ره بنشان تا نظر توانی کرد🌾
📝نوشتهی: مرتضی معلم شکوری_گروه دین و اندیشه تبیان
1. احتجاج طبرسی، ج 2، ص 498، چاپ بیروت.
☘اللهم عجل لولیک الفرج☘
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂
لینک کانال ندبه انتظار..
➡️ @nodbeh313
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂
💥 چرا عدهای ریزش میکنند و از قطارِ انقلاب اسلامی پیاده میشوند؟
✔️ استاد سید محمدمهدی میرباقری:
«انقلاب اسلامی حرکتی دربرابر تمدن غرب است که میبایست چند مرحله را پشت سر بگذارد: ۱) مرحله سیاسی، که در آن، تمایلات عمومی متناسب با ایدههای انقلاب اسلامی بسط و شرح مییابد. ۲) مرحله فرهنگی، که در آن عقلانیت اجتماعی به تولید میرسد و سازوکارهایی برای رسیدن به آرمانها و ارزشها پیریزی میشود. ۳) مرحله انقلاب در صنعت و محصولات است که درمجموع، تمدن نوینی شکل میگیرد. انقلاب ما اکنون در مرحله دوم است؛ مرحله کنونی، مرحله عبور از عقلانیت غربی و ورود به عقلانیت دینی است. اگر انقلاب اسلامی بخواهد آرمان های خود را در مقیاس ملی، منطقهای و جهانی بسط دهد و به یک راه جدید در مقابل راه برآمده از رنسانس تبدیل شود، باید عقلانیت جدید اسلامی تولید و از عقلانیت سکولار که سدی در مقابل سیر تکاملی انقلاب اسلامی است، گذر کند.
بهطور طبیعی، انقلاب اسلامی در این مرحله و در مراحل قبل و بعد، با ریزشهایی روبهروست؛ زیرا در هر دوره، کسانی که نمیتوانند با آرمانها و برنامههای انقلاب اسلامی همگام شوند، بهتدریج ریزش میکنند. به عنوان نمونه، آنها که نمیخواهند از عقلانیت مدرن عبور کنند، با تکیه بر این عقلانیت به نفی اصل انقلاب میپردازند؛ آنها راه وصول به سعادت و عدالت اجتماعی را همین عقلانیت مدرن میدانند و میپندارند که انقلاب اسلامی به بیراهه میرود! درواقع، آنها آرمانهای انقلاب و مقولاتی چون عدالت، امنیت و رفاه بشر را براساس همین عقلانیت مدرن، درک و تحلیل میکنند و عبور از آن را بهمعنای عبور از آرمانهای انقلاب و ناکارآمد و متحجرانه میپندارند؛ از این رو، درمقابل این مرحله از حرکت متعالی انقلاب اسلامی مقاومت میکنند و درنهایت، صف خود را از صف انقلابیون جدا میسازند. بر این اساس ریزشها، به عدم همراهی عدهای با مرحلهای از مراحل تکاملی انقلاب اسلامی تحلیل میشود.
از سوی دیگر، در هر مرحله، رویشی هم پدیدار میشود؛ زیرا هنگامی که عقلانیت دینیِ کاربردی و سازوکار حرکت اجتماعی الهی در دنیای جدید، طراحی میشود، قشر وسیعی از نخبگان و روشنفکران و یا مستضعفان و مظلومان در دنیای اسلام و در مقیاس جامعه جهانی، مجذوب انقلاب اسلامی میشوند و به این سو میآیند.
این ریزش و رویش، در همه مراحل تاریخی انقلاب اسلامی وجود داشته و خواهد داشت.
انقلاب اسلامی از آغاز درپیِ بسط خلافت الهیه بود. در قدم اول، به مبارزه با زیادهخواهی قدرتها پرداخت و به مبارزه با نظام سلطنتی بهعنوان یک ساختار عدالت گریز و دینستیز مبدل شد و درنهایت، به یک ایده اثباتی به نام «حکومت اسلامی» رسید. در هریک از این مراحل، با دقیقتر شدن و تبیین بیشتر آرمانهای اسلامی، عدهای که برخی از ایدههای نظری و عملی خود را حذف شده میدیدند، از انقلاب جدا شدند! بهعنوان مثال، هنگامی که مبارزه به مرحله درگیری با اصل نظام سلطنت منتهی شد، گروههایی که سلطنت مشروطه یا مشروعه و یا دموکراتیزه شده را میخواستند، از قطار انقلاب پیاده شدند؛ چون گمان کردند که این انقلاب از آرمانهای صحیح خود فاصله گرفته است! یا در آنجا که امام انقلاب بر «جمهوری اسلامی» تأکید کرد؛ برخی که بهدنبال تحقق جمهوری سوسیالیستی و یا جمهوری با قیدهای دیگر بودند، این جهتگیری را متناسب با آرمانها خود ندیدند و ریزش کردند. مبارزات مارکسیستی بر علیه انقلاب اسلامی عمدتاً از همین مرحله شروع شد.
هنگامی که قانون اساسی تدوین شد نیز ریزش بر همین منوال بود. هواداران حکومت دموکراتیک و دین حداقلی وقتی مشاهده کردند که اسلام و ولایت فقیه به یک نظام حقوقی کلان در جامعه تبدیل میشود از انقلاب فاصله گرفتند.
از مرحلهای که انقلاب اسلامی وارد مبارزه جهانی شد نیز طیفی که به یک رفرم یا انقلاب در مقیاس ملی میاندیشیدند، فریاد برآوردند که ضرورتی ندارد ما هزینه یک انقلاب جهانی را بپردازیم؛ باید در حد حلوفصل مسائل ملی و عمران و آبادانی کشور خود تلاش کنیم. بنابراین، حاضر نشدند در بسط فرهنگی اسلام و انقلاب اسلامی در مقیاس جهانی و مبارزه با نظام استکباری حاکم بر جهان همکاری کنند. به عبارت دیگر، وقتی انقلاب اسلامی برای دفاع از اسلامیت نظام، تا مرز درگیری نظامی با استکبار ایستاد، حتی عدهای از طرفداران انقلاب اسلامی، به دلیل هزینه این حرکت، راه خود را جدا کردند؛ بدون آنکه به دستاوردهای این حرکت توجه داشته باشند.
در کنار همه ریزشهایی که در مراحل تکاملی انقلاب اسلامی روی میدهد، رویشهایی بسیار گستردهای نیز به وقوع پیوسته است که از آن جمله میتوان به هویتیابی افتخارآمیز شیعیان در جهان و رشد تشیع در جهان اسلام و سایر کشورها، توجه و گرایش به اسلام انقلابی و حتی تمایل بسیاری از کشورهای انقلابی به اسلام، و... اشاره کرد.» (۱۳۹۰)
☑️ @mirbaqeri
panahian.mp3
34.13M
💠سخنرانی #استاد_پناهیان
🌀موضوع : #چهل_سالگی_انقلاب
موضوعات پیشنهادی استاد برای ارائه در دهه فجر
✌کانال منبر انقلابی
@enqelabee
ویژه طلاب و مبلغین انقلابی
eheyat.com_.mp3
1.75M
#استاد_عالی
#حضرت_فاطمه_سلام_الله_علیها
کار ساز ترین توسل
توسل ائمه به چه کسی است ؟؟💢
🔖 #توسل🔖
👇👇کانال منبر👇👇
👌رسانه دینی 👇💯
╭┅─────────┅╮
🌺 @mediamenbar
╰┅─────────┅╯