eitaa logo
سیاست+مردم
128 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
878 ویدیو
81 فایل
جهت نشر حداکثری محتوا از مطالب کانال استفاده کنید. ارتباط با ادمین @shamim_yass
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بِکُش ای خصم، که ما دردِسریم هر چه از ما بکُشی زنده تریم هر سحر بزمِ سجودی داریم در قیامیم و قعودی داریم کینه ی آل سعودی داریم حمله بر قوم یهودی داریم راه قدس از حرم ارباب است یمن اما بُنه ی احباب است @nsiasi
حامیان پوشالی زنان اگر در ایران بود چقدر در این خصوص منتقد داشتیم و نظام و اسلام رو تخطئه می کردند واقعا چرا؟؟این سوال رو از همون منتقدین و مخالفین همیشه مدعی می پرسم 🤔 @nsiasi
زیر پوست آینده متن درادامه ✍️👇 @nsiasi
سیاست+مردم
زیر پوست آینده متن درادامه ✍️👇 @nsiasi
زیر پوست دنیای آینده حالا که خبر خرید توسط داغ است؛ خواندن این متن کاستلز از کتاب قدرت ارتباطاتش خالی از لطف نیست. این بررسی نشان می‌دهد که برخلاف تکثر محصول و رسانه‌ای که مخاطب در دنیا احساس می‌کند اما در لایه‌ی پنهان ما با چند شرکت و چند مدیر به‌هم‌پیوسته روبرو هستیم: « در طول دهه ۱۹۸۰م در امریکا شبکه‌های مرتبط با سه غول رسانه‌ای ای‌بی‌سی، سی‌بی‌سی، ان‌بی‌سی سلطۀ رسانه‌ای را در اختیار داشتند. در آغاز دهۀ ۹۰م ادغام رسانه‌ای و مالکیتی با سرعتی چشمگیر رشد کرد. به‌طوریکه ۵۰ شرکت بزرگ رسانه‌ای در هم ادغام شدند و به ۲۳ شرکت تبدیل شدند. در ۱۹۹۷م به ده شرکت رسیدند و در سال ۲۰۰۰م به شش شرکت رسیدند.این عدد در سال ۲۰۰۴م به پنج رسید. این موضوع فقط در حوزۀ رسانه‌ای نبود. بلکه در سال ۲۰۰۶م پنج شرکت‌ ، تایم‌وارنر، ان‌بی‌سی یونیورسال، فاکس‌استودیو و ویاکام 79درصد حجم تولید فیلم را در انحصار داشتند. این موضوع در حوزۀ شرکت‌های اینترنتی هم هست. هفت قدرت برتر و بزرگترین شرکت‌های اینترنتی از طریق یک شبکۀ متراکم مشارکتی و با سرمایه‌گذاری مشارکتی، اعضای هیئت مدیره و مدیرانی کارآمد به‌هم پیوسته‌اند. این مسیر ادغام‌ها با محو مرزبندی‌های میان شرکت‌های اینترنتی، رسانه‌ای و مخابراتی همچنان روبه افزایش است.» واقعیت اینست که جهان آینده با پیشرانی فناوری اینترنتی و ارتباطاتی، جهانی دیجیتال است. ذات این جهان اینست که روزبه‌روز تلاش کند تا دیگر فناوری‌ها را با خود هم‌گرا کند. اینکه تسلط بر فناوری در اختیار که باشد، نظم آینده این دنیا را معلوم می‌کند. ما با الگو و شکل جدیدی از دنیای استعماری‌انحصاری و در عین حال متکثر در ظاهر روبرو خواهیم شد که مسئولیت مهمی برای ملت‌ها برای حفظ فرهنگ و استقلال‌شان به‌وجود می‌آورد. @nsiasi
مطالبگری؛ درخواست نظارت بیشتر نسبت به فیلم ها ،محتوای فیلم ها به سمت ناهنجاری مخاطب را سوق میدهد . طایفه و حکومت آنقدر پر اشتباه و بد عملکرد بوده که هیچ فرد عاقلی (حتی به دلیل انتساب طایفگی و خونی به دودمان ) نخواهد و نتواند از آن دفاع کند؛ چه اینکه سلطنت قاجار در ادامه خواب تاریخی ایرانیان که عملا از نیمه دوم دولت صفوی شروع شد؛ در گهواره شوم آغاز استعمار و استیلای خرافه‌گرایی و خرد ستیزی در عرصه فرهنگ و دین، کارنامه‌اش سیاه‌تر از اینهاست که بتوان درباره آن گفتگویی کرد. با این حال بیرون کشیدن یک و از وسط این تاریخ غمبار برای پر کردن جیب یک عده از لاطالئات کاری است که از هر آدم بی‌تعهد به فرهنگ و عفت جامعه انتظار می‌رفت، از خالق اثر فاخری چون که بحق می‌توان افتخار احیاء سیدالشهدا در دو دهه اخیر را بنام او زد، بعید بود. ما فکر می‌کردیم معماری مهوع از پولهای فاسد آن مفسد اقتصادی که برای ساختن دست در پولهای معلمان مظلوم کرده بود ، ربطی به آقای فتحی نداشت و یک تصادف بوده اما طراحی یک رابطه مثلثی دیگر و نامگذاری این همه افسانه‌پردازی و جنسی با عنوان مقدس نشان می‌دهد که آقای فتحی ظاهرا مسیر پول درآوردن را جور دیگری یاد گرفته و وارد شده است تا جوان و نوجوان ما که همین طوری زیر سخت ترین فشارهای فرهنگی است با مجوز جولان رقص خواجه‌های اخته و فاسد و ماجراهای موهون را نیز برای خالی تر شدن از هویت و بی‌حیایی به تماشا بنشیند. فی‌الجمله در فقره که جرمش در فقره شهادت امیرکبیر محرز و مسلم است، اگر مدعی العمومی بود باید بخاطر همین قسمت اخیر مساله فساد جنسی او را با ادله شرعی بررسی می‌کرد و اگر قابل اثبات نبود، نه بخاطر استخوان‌های شاهان قاجار، بلکه به دفاع از ادعاهایی که ما درباره اخلاق اسلامی داریم، برخورد می‌نمود. و باز ای کاش پیش از اینها قانونی وجود داشت که مسئولین نالایقی که طی بیست سال آن حسن فتحی با شکوه را تبدیل به این کاسب بی‌تعهد و مسئولیت کرده‌اند را بازخواست می‌کرد. پ ن: والدین عزیز در مورد تماشای این سریال مخصوصا در بازه سنی ۱۲ تا ۱۶ سال به شدت مراقب باشند. @jebelli_ir @mohammadmahdi_esmaili.ir @ejeii_org @nsiasi