eitaa logo
- نـور ؛
514 دنبال‌کننده
10 عکس
8 ویدیو
0 فایل
[ ماییم و شبِ‌تار و غمِ‌یار و دگر هیچ .. ]
مشاهده در ایتا
دانلود
اگر روزی فراموشی بگیرم باز خواهی دید ، تو تنها چهره‌ای هستی که با او آشنا هستم ..
تو می‌روی و دل ز دست می‌رود ، مرو که با تو هرچه هست می‌رود ..
از بچه‌های کفِ خیابان به بچه‌های پای لانچر و پدافند: لطفا امشب برای سلامتیِ ما دعا کنید اُو بُردمون:)
در خیالم با‌خیالت یک‌شبی خوابم گرفت ، از همان شب از خیالت من خیالاتی شدم ..
در کلاسِ عاشقی یعقوب یادم داده است ، دلبرت وقتی کنارت نیست ، کوری بهتر است ..
رفته‌ای با خاطراتت اشک می‌ریزم هنوز ؛ باز غم در سینه می‌کارم ، نمی‌آیی چرا ؟
تو رد شدی و عطرِتو وزید بر مزارِ‌من ، نفس کشید سینه‌ی منی که جان نداشتم ..
دیگران در تب‌وتابِ عیدند ولی ؛ مثلِ یک سالِ گذشته به تـو مشغولم من .
دل که نه ، جانم برایش تنگ شده ..
هرچه کردم خوابِ خوش آید به چشمانم نشد ؛ روزها یادِ تو هستم ، نیمه شب‌ها بیشتر ..
به چه مشغول کنم دیده و دل را که مدام ، دل تو را می‌طلبد ، دیده تو را می‌جوید ..
به صدای پر از آرامشِ تو محتاجم ؛ ناسزا هم ز لبِ یار ، شنیدن دارد .