eitaa logo
- نـور ؛
514 دنبال‌کننده
10 عکس
8 ویدیو
0 فایل
[ ماییم و شبِ‌تار و غمِ‌یار و دگر هیچ .. ]
مشاهده در ایتا
دانلود
- نـور ؛
-
نبودی و نشنیدی ، دلم به‌گریه نشسته ..
فرقی نداشت دیشب و امشب برایِ من ، جز آن‌که بر نبودِ تو یک‌شب اضافه شد ..
جلوی چشام جونم رفت ..
فکر می‌کردم شاد بودن آسان است ؛ تا این‌که فهمیدم همه‌چیز به حضورِ تو بستگی دارد .
نشسته‌ام به هوایِ کسی که یارم نیست ، در انتظارِ کسی که در انتظارم نیست ..
از ورژن بی‌ادب و خشمگین خودم متنفرم ، من یه آدم نایس و فرهنگی بودم ک*کشا ..🚶🏻‍♂️
قوی‌ترین دارویی که برای یک انسان وجود داره ؛ انسانی دیگرست ..
در دلم جایی برای هیچکس غیر‌ از‌ تو نیست ، گاه یک‌‌دنیا فقط با یک‌نفر پُر می‌شود .
لبش آورد و مرا گفت لبی تر نکنیم ؟ نامسلمان رمضان است شراب آوردی ؟
- نـور ؛
-
کاش بودی و با چشمِ خودت می‌دیدی ؛ که چگونه نفسم با غمِ تو درگیر است ..
بودنت از من آدمِ‌دیگری می‌ساخت ؛ آدمی که یادش نمی‌آمد غمگین است ..