eitaa logo
ˏ‌ุ 𝓐f𝖺𝗅𝗅𝖾𝗇 𝖺𝗇𝗀𝖾꯭𝗅:𝟥 ˎ˗
162 دنبال‌کننده
69 عکس
7 ویدیو
6 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
تقدیمی تقدیمییییب اینجوریه که شما این پیامو فوروارد میکنید چنلتون یک عکس از اوسیتون به همراه اسمش رو میفرستید پیوی من (اوسیتون ترجیحاً پسر باشه) و من اوسیتون رو با این سبکم میکشم و فمبویش میکنم و خیلی رندوم یک آهنگ ژاپنی تقدیمتون میکنم 🐛 اگه اوسی پسر هم نداشتین اوکیه دختر بدین با یک استایل رندوم میکشمش ظرفیتش؟ پنج نفر اول رو آرت اینجوری میکشم ولی بعد از پنج نفر اول رو فقط یک اسکچ با این سبک و بدون رنگ میزنم (هر آرت اینجوری چهار ساعت طول میکشه_) چنلم
‌ ︶⏝︶⊹︶⏝︶ ‌‌ drew my sky s꯭kin ! ‌
الان یادم افتاد من اختیار دارم
پس بزن بریم نوئل رو مجسمه یونانی کنیم
‌ ︶⏝︶⊹︶⏝︶ ‌‌ drew noel as a statue ! ‌
اوه بعد اینکه اگه نفرات اول و دوم رو مشخص کنم دوستام ناراحت شن چی چون دوستام قطعا فقط شرکت میکنن که شاید ناراحت نشم
‌ 𝜗𝜚 روز بخیر ، من هم دتیز گذاشتم. ‌ ︶⏝︶⊹︶⏝︶ دتیز چی هست؟ — شما اوسی من رو می‌کشین و من هم به نفرات اول، دوم و سوم جایزه می‌دم. اوسی ای که اگه شرکت می‌کنید واسه ی دتیز باید کشیده شه نوئل(الیویا) هست. منتهی چندتا قانون داریم حتما بخونیدشون : — سک-شوالایز کردن ممنوع. — جنسیت، سن، و.. رو تغییر ندید. — برای تغییر دادن لباس بیاید پی وی و بپرسید اگه تایید کردم لباس رو میتونید براش بکشیدش. — حتما توی چنل عضو باشین. — اگه از دوستام هستین من قراره بر اساس سلیقم و.. نفرات اول دوم و سوم رو انتخاب کنم و پارتی بازی نکنم، اگه ناراحت می‌شید نیاید. — کاغذی بودن نبودنش هم فرق داره، برای کسایی که کاغذی بکشن و برنده شن فقط یه اسکچ روی کاغذ می‌زنم ‌ ⊹مهلتش تا آخر تیر هست و حداکثر ۶ نفرجایزه ی نفر اول : آرت دیجیتال از اوسیش، ادیت عکس از اوسیش و یه آهنگ. (از من انتظار زیادی نداشته با- شاید رفرنس سخت برندارم و اوسی نباید خیلی پر جزئیات باشه — جایزه ی نفر دوم : آرت دیجیتال چیبی رنگی ادیت از عکس اوسیش و یه آهنگ. — جایزه ی نفر سوم : آرت دیجیتال چیبی ولی بی رنگ، ادیت از عکس اوسیش و یه آهنگ. . حتما آرت هاتون و چنل هاتون رو [اگه دارید] پی‌وی بفرستید : @injection . چنلی که دتیز گذاشته : @offlineangel ‌ ︶⏝︶⊹︶⏝︶