𝜗𝜚 روز بخیر ، من هم دتیز گذاشتم.
︶⏝︶⊹︶⏝︶
دتیز چی هست؟ — شما اوسی من رو میکشین و من هم به نفرات اول، دوم و سوم جایزه میدم.
اوسی ای که اگه شرکت میکنید واسه ی دتیز باید کشیده شه نوئل(الیویا) هست. منتهی چندتا قانون داریم حتما بخونیدشون :
— سک-شوالایز کردن ممنوع.
— جنسیت، سن، و.. رو تغییر ندید.
— برای تغییر دادن لباس بیاید پی وی و بپرسید اگه تایید کردم لباس رو میتونید براش بکشیدش.
— حتما توی چنل عضو باشین.
— اگه از دوستام هستین من قراره بر اساس سلیقم و.. نفرات اول دوم و سوم رو انتخاب کنم و پارتی بازی نکنم، اگه ناراحت میشید نیاید.
— کاغذی بودن نبودنش هم فرق داره، برای کسایی که کاغذی بکشن و برنده شن فقط یه اسکچ روی کاغذ میزنم
⊹مهلتش تا آخر تیر هست و حداکثر ۶ نفر
— جایزه ی نفر اول : آرت دیجیتال از اوسیش، ادیت عکس از اوسیش و یه آهنگ. (از من انتظار زیادی نداشته با- شاید رفرنس سخت برندارم و اوسی نباید خیلی پر جزئیات باشه
— جایزه ی نفر دوم : آرت دیجیتال چیبی رنگی ادیت از عکس اوسیش و یه آهنگ.
— جایزه ی نفر سوم : آرت دیجیتال چیبی ولی بی رنگ، ادیت از عکس اوسیش و یه آهنگ.
. حتما آرت هاتون و چنل هاتون رو [اگه دارید] پیوی بفرستید : @injection
. چنلی که دتیز گذاشته : @offlineangel
︶⏝︶⊹︶⏝︶