بچه ها ولی خودمونیم... داریم تبدیل به افغانستان میشیم ها. دیگه کار از فشار اقتصادی و اختلاف طبقاتی و اینا گذشته. وضعیت داره به سمتی میره که اکثریت جامعه، فقط برای بقا تلاش میکنن. دیگه لفظ جهان سومی کاملا برامون صدق میکنه. همه چی داره از بین میره.
مطمئنم اگه بزودی تراپی رو شروع نکنم یکی از همین روزا که نشستم پشت میز و دارم کار میکنم یدفعه کله م منفجر میشه و مغزم میپاشه رو دیوار.
خداوکیلی الآن صعود هم نکنیم من هیچ شکایتی ندارم. خداوکیلی خییلی خوب بازی کردن. توی هر دو بازی. اصن اون گل طارمی که مردود اعلام شد انقدر قشنگ بود که هیچ حرفی ندارم بزنم. سیو های بیرانوند هم که هیچی.
و فراموش نکنید که امریکا دهن تیم ما رو سرویس کرده و حتی اجازه ندارن که توی لسآنجلس بمونن و کمپ اصلی شون فکر کنم مکزیکه.