1.3M
.
🔰 نتایج پایانی درباره تحقیقات آزمایشگاهی دلستر های موجود در بازار - مارک ایستک و مارک هوفنبرگ
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
الکل اتیلیک در #ماء_الشعیرهای بازاری کمتر از نیم درصد است و مصرف آن از نظر شرعی حلال می باشد.
شبنامه 1442 - @mrtahlilgar.mp3
13.31M
🚨 داعشی های تاجیک چطور از ایران سر در آوردند؟ / لبنان آغاز انتقام را با حمله به پایگاه هوایی رژیم اعلام کرد
#آشبنامه / تحولات فلسطین / داعش های تاجیک چطور به ایران رسیدند و در این کشور عملیات کردند؟ / این گروه چند نفرند؟ / چرا آمریکا در سال ۲۰۲۳ با مبارزه ی با آنها مخالفت کرد؟ / مقاومت لبنان آغاز انتقام را با حمله به پایگاه های هوایی رژیم با ۶۲ راکت اعلام کرد / کنایه سنگین دبیرکل مقاومت لبنان به آمریکا/ قسمت ۱۴۴۲
ستارگان معروفی که باحجاب شدند👆
حجاب داشتن چه آرامش و مزیتی دارد که ستارگان معروف غربی به آن روی می آورند .
این اسلام است . حقیقت غرب.
درمان وسواس و جنون :
هر کس با ایمان این آیات را بر کاسه ای تازه که مصرف نشده باشد با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن
بنویسد و نام کسی را که وسواس و یا جنون دارد در آن بنویسد وسواس و جنون او از بین برود
آیات ۱۰۱ الی ۱۰۳ سوره انعام :
بَدِيعُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضِ أَنَّى يَكُونُ لَهُ وَلَدٌ وَلَمْ تَكُن لَّهُ صَاحِبَةٌ وَخَلَقَ كُلَّ شَيْءٍ وهُوَ بِكُلِّ شَيْءٍ عَلِيمٌ
ذَلِكُمُ اللّهُ رَبُّكُمْ لا إِلَهَ إِلاَّ هُوَ خَالِقُ كُلِّ شَيْءٍ فَاعْبُدُوهُ وَهُوَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ وَكِيلٌ
لاَّ تُدْرِكُهُ الأَبْصَارُ وَهُوَ يُدْرِكُ الأَبْصَارَ وَهُوَ اللَّطِيفُ الْخَبِيرُ
مخفی ماندن از دید دشمنان
امام رضا فرمودند:هرکس این سه آیه را بخواند،ازچشم دشمنان خویش مخفی خواهد گشت واو را نخواهند دید.
آن سه آیه این است:
«أَفَرَأَیتَ مَنِ اتَّخَذَ إِلَهَهُ هَوَاهُ وَ أَضَلَّهَ اللهُ عَلَی عِلمٍ وَ خَتَمَ عَلَی سَمعِهِ وَ قَلبِهِ وَ جَعَلَ عَلَی بَصَرِهِ غِشَاوَةً فَمَن یَهدِیهِ مِن بَعدِ اللهِ أَفَلَا تَذَکَّرُونَ»
«أَولَئِکَ الَّذینَ طَبَعَ اللهُ عَلی قُلُوبِهِم وَ سَمعِهِم وَ أَبصَارِهِم وَ أَولَئِکَ هُمُ الغَافِلُونَ.»
« وَمَن أَظلَمُ مِمَّن ذُکِّرَ بِآیَاتِ رَبِّهِ فَأَعرَضَ عَنهَا وَنَسِیَ مَا قَدَّمَت یَدَاهُ إِنَّا جَعَلنَا عَلَی قُلُوبِهِم أَکِنَّةً أَن یَفقَهُوهُ وَ فی آذانِهِم وَ قراً وَ إِن تَدعُهُم إِلی الهُدَی فَلَن یَهتَدُوا إِذاً أَبَداً.»
📚بحارالانوار.ج92ص284