من به عشق باور دارم؛
اما هرگز نمیتونم باور کنم یه نفر منو اعماق قلبش دوست داشته باشه..:))
@oooooosooo
هدایت شده از هشتادیای گنگ🏴
بیتوجهی خدافظی میاره, عزیزم من تا آخر عمرم منتظر نمیمونم که تو یاد بگیری چطوری باهام رفتار کنی.
در جواب تمام «خوبی؟» ها دلم میخواد بگم نه، دارم تجزیه میشم، دارم ذره ذره آب میشم، دارم آروم آروم از بین میرم، کلافه و خسته و ناتوانم، دارم جون میدم، دارم کم میارم، اما معمولا با یه «آره تو خوبی؟» کارو در میارم.