eitaa logo
🌊موج؛𝑚ᩘ𝑜𝑗
351 دنبال‌کننده
736 عکس
237 ویدیو
1 فایل
گهی گریان، گهی خندان، گهی عاقل‌تر از عاقل ، گهی نادان‌تر از نادان! ‌      ֪          ֪           ֪           ֪           ֪        ‌ִ𝗦tart ⫶ 1𝟰03 , 6 , 29
مشاهده در ایتا
دانلود
یعنی تو شاد ترین حالتم که باشی اهنگا غمو بهت هدیه میدن .
بعضی از ادما تو اتاقشون میمیرن، و فقط یه جسم متحرک ازشون باقی میمونه.
تو شرایط فعلی بیشتر از هر چیزی اهنگای توی گوشیمو دوست دارم ، چون منو میفهمن.
من غمگین نیستم ، خنده هام محو شدن .
یه وقتا ادم تنها هم نیست ، وقتی تنها باشی خودتیو خودت . ولی یه وقتایی خودتم رفتی . هیشکی نیست .
من یه ساعت تایپ میکنم ، بعدش پاک میکنم همشو ، حرفامو بر میدارم میزارم یه گوشه از مغزم و حرف طرف مقابلو تایید میکنم..
نه نه اشتباه نکنید ! حال من بد نیست حرفام دارن مغزمو میخورن .
یه موقع هایی حس میکنم هیشکی منو نمیفهمه.
یچیزی بگم؟ همیشه دلم میخواست ممبرای اینجا زیاد بشه ببینید نه خیلیییی زیادد 2k اینا هااا مثلا ۷۰۰ اینا باشه و همشون واقعی و فعال:) حداقل از پشت ناشناس دو کلمه بگن من یکم لبخند بیاد رو لبام ؛) واقعی میگم امار برام مهم نیستا
فکر نکن نمیفهمم ، فقط دارم حواستو از هر چیزی که بی حالت کرده پرت میکنم .
اره من اصلا ادم نیستم ، هر طور که میخواین باهام رفتار کنید ، منم قول میدم ناراحت نشم .
در انتظار باد نشسته ام تا خاکستر هایم را با خود ببرد .