یه وقتا ادم تنها هم نیست ، وقتی تنها باشی خودتیو خودت .
ولی یه وقتایی خودتم رفتی .
هیشکی نیست .
من یه ساعت تایپ میکنم ، بعدش پاک میکنم همشو ، حرفامو بر میدارم میزارم یه گوشه از مغزم و حرف طرف مقابلو تایید میکنم..
یچیزی بگم؟
همیشه دلم میخواست ممبرای اینجا زیاد بشه ببینید نه خیلیییی زیادد 2k اینا هااا مثلا ۷۰۰ اینا باشه و همشون واقعی و فعال:)
حداقل از پشت ناشناس دو کلمه بگن من یکم لبخند بیاد رو لبام ؛)
واقعی میگم امار برام مهم نیستا
اره من اصلا ادم نیستم ، هر طور که میخواین باهام رفتار کنید ، منم قول میدم ناراحت نشم .