لئون،اون کسی که فکر میکنی پناهته،خودش بزرگترین دلیلِ ناامنی این روزای توعه؛بیدار شو.
زوگوس،خیلی زود دیر میشه،پس اونقدر منتظر نباش بقیه بیان دستت رو بگیرن،خودت پاشو،حتی اگه پاهات میلرزه.
اسکورپیوس،خوشبهحالِ اونایی که بلد نیستن ″دوست دارم″ رو جدی بگیرن؛تو ولی متأسفانه زیادی صادقی.
توکسوتس،زندگی همینه؛یه روز میخندونتت یه روز هم دقیقا همونجایی رو میزنه که میدونسته حساستر از بقیه جاهاست.
ایگیکروس،یهجوری باهات رفتار میکنن که انگار تو باید همیشه باشی و بسوزی..فقط کافیه بگی که چی داره اذیتت میکنه.
هیدروخوس،آدمای خوب همیشه میبازن،چون فکر میکنن بقیه هم مثل خودشون با انصافن؛کاش یاد بگیری گاهی گرگ باشی.
ایختیئس،تنهاییت از سر بیکسی نیست، از سر اینه که کسی لیاقت شلوغی دنیای تو رو نداره؛غصه نخور،این یه مدل برتریه.
کرئوس،بعضی وقتا چیزی که دنبالش میگردی،از قبل دم دستت بوده،فقط حواست نبوده.
تائوروس،اگه حالت خوب نیست و آروم نیستی،شاید زیادی داری به آدمای اشتباه بها میدی.
دیدیموئی،هرکی که زیاد قول میده،لزوما زیاد هم نمیمونه؛خب دنیا که جای شعار دادنِ مجانیه.