eitaa logo
سبزِ متمایل به نارنجی.
198 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
183 ویدیو
4 فایل
اسطوره‌ی بی‌ثباتیِ احوال؟ •• اینجا می‌گویم؛ اما مخاطب شخص دیگری‌ست!" •° از خودت بگو :) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_5bp2uw4&btn=سلام:)
مشاهده در ایتا
دانلود
پناه بر تو از غم‌های کوتاه و طولانی‌.
حرف زدن با بقیه، اونم وقتی تاثیرشو توی احوالشون می‌بینم به قدری حالمو خوب می‌کنه که از توصیفش عاجزم :)
بچه‌ها من متحول شدم. دیگه از آواز خوندن رسیدم به مداحی خوندن😔✨
قبل از اینکه بمیرم، دفتر مفترامو جمع می‌کنم می‌دم مایکی -بغل دستیم-. اگه تا اون موقع بچه داشتم، بهش می‌گم بدش به بچه‌م. اگرم بچه نداشتم حالا بعدا راجع بهش فکر می‌کنم. *نه من اصلا تحت تاثیر سریال ۲۵ و ۲۱ ساله نیستم. فقط دارم سعی می‌کنم روزهای پر از عشق جوانیمو به فرزندانم هدیه بدم🗿
سلام ممبررررر. قربان شما. شما چطوری؟ والا یکی دوبار گذاشتم، دیدم هیچکس محل نمی‌ده دیگه نذاشتم. گفتم دیگه هرکی کار داشته باشه می‌گه همونجا. عهه. ان‌شاءالله که قبول بشی. خیلی خوب شد که پرسیدی. چون اتفاقا می‌خواستم یسری چیزا درمورد تیزهوشان بگم منتها نمی‌دونستم چجوری باید شروعش کنم.
ببین من که خب طبیعتا همه‌ی تیزهوشانا رو نرفتم، من کلا قم بودم، قمم به غیر از ما یه تیزهوشان دخترونه‌ی دیگه داره. برخلاف اغلب تیزهوشانیا که وقتی ازشون می‌پرسی برم یا نه، می‌گن نه نیا. وای من خیلی پشیمونم و ای وای عمرم به فنا رفت و وای چقدر اینجا جو درسی داره. چقدر رقابت شدیده نمی‌شه نفس کشید و این مسخره بازیا.. می‌خوام بگم که من حتی اگه پشت کنکور هم بمونم، ده سالم که بمونم، اصلا اگه کلا دانشگاه هم نیارم، بازم هییییچوقت از اینکه تیزهوشان خوندم پشیمون نیستم. درسته هزینه‌هاش گاهی واقعا به خانواده‌م فشار آورد. اغلب اوقات شرمندگی و عذاب وجدانشو روی شونه‌هام حس می‌کنم. ولی می‌دونی چیه؟ اگه شخصیتم با چیزی که الان هست متفاوت می‌شد، اونوقت خیلی بیشتر شرمنده‌ی خونواده‌م می‌شدم. من آدم نسبتا احتماعی هستم، تو هر جمعی برم زود باهاشون اخت می‌شم. در نتیجه اگر توی مدارس عادی (با جوّی که من ازشون مطلعم) درس می‌خوندم، قطعا آدم درب و داغونی می‌شدم. نمی‌تونم بهت اطمینان بدم که هیچوقت پشیمون نشی. نه. چون نه از شخصیتت چیزی می‌دونم نه از مدرسه‌ای که قراره واردش بشی. ولی من پشیمون نشدم. اطرافیانمم پشمون نشدن. مخصوصا دبیرستان کار خیلی راحت‌تر از راهنمایی بود. راهنمایی هم درسامون خیلی سنگین‌تر بود، هم من می‌دیدم بچه‌ها رو که کم میارن. واقعا نمی‌تونن. و خب می‌رفتن از مدرسه. ولی تو دبیرستان ندیدم همچین موردی رو. چون هم بچه‌ها بهتر می‌تونن با شرایط کنار بیان، هم شرایط درسا بهتره. در کل امیدوارم هرچی که شد موفق باشی :)✨
می‌دونم طولانی شد. شرمنده.
بچه‌ها خیلی براشون دعا کنید :)
https://eitaa.com/pagliuzzaandcoffee/2680 چون اول صبحه و تابستون و همه جا ام که سرسبز.. ترجیحم آنی شرلی در گرین گیبلزه.