درسنامهی دینامیک و حرکت دایرهای رو خوندم، تست هم زدم. و الان فهمیدم آزمون اصلا از قبل اونه🗿
هی میگم خدایا چرا دبیر ما خودشو به آزمون نرسونده.
بعد با این سطح از هوشیاری، کسی میتونه از من توقع درصد بالا داشته باشه آیا؟ خیر.
برای بار هزارم متوجه شدم که من آدمِ رقابت نیستم. من جنبهی باخت ندارم. جنبهی عقب موندن ندارم.
چطور ممکنه که هم علائم فشار پایین و هم علائم فشار بالا رو داشته باشم؟ سوال منم هست.
50.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هربار که احتمال میخونم:
و بعد از اینکه سه تا سوال مثلثاتو توی نیم ساعت حل کردم: