یه وقتایی اینطوریام که وای دنیا به آخر رسیده. و دو دقیقه بعدش؟ بله. هنوز دارم زندگی میکنم.
حقا که هیچ حالی ماندگار نیست.
دیروز محیا بهم گفت رفتی خونه برا خودت اسپند دود کن. امروز برگشتنی از کتابخونه تصادف کردیم.
به هرحال خوشگلیه و دردسراش دیگه..
سبزِ متمایل به نارنجی.
حالا اون هیچی. یه خانومیه میخواست تریاکو در قالب نمک بده بهم😂
بابام میگه احتمالا هروئین بوده🗿