حتما:)
https://eitaa.com/ShatteShidaee
••
یعنی میگی در برابر سومین تیم دنیا خوب مقاومت نکردن؟ بنظرم به جز سرویسها و گاااهی دریافت بی دقت، باقیش خوب بود. حتی یه جا چهار امتیاز جلو افتادن. وقت استراحتم زیاد نداشتن. اونم بعد از بازی با فرانسه
بچهها والیبال چیشدد؟
من بیرونم، تلوبیونم همه شبکهها فوتبال داره نمیدونم کجا ببینم😭
اگه صبح پاشم فوتبالو ببینم، ببازیم خون به پا میکنم. شیش و نیم صبح به وقت ایران، آخه کدوم بیست و دو آدم عاقلی میرن فوتبال.