eitaa logo
قم عُشّ آل محمد ۱
145 دنبال‌کننده
23هزار عکس
12.8هزار ویدیو
307 فایل
قم عش آل محمد قم آشیانه آل محمد #قم_عش_آل_محمد #قم_آشیانه_آل_محمد ادامه مطالب کانال اول در کانال دوم می آید @oshh_2 @oshh_1 @oshh_2 @oshh_3 ادمین @oshh_4
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از دیده‌بان دولت
8.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یادی کنیم از این شعر تاریخی "کلید روحانی" 😁 ✅ @efshagari_ir
✳️ نظمِ تمدن‌ساز کعبه، جهتِ جسمِ عبادت ماست و خدا، روحِ عبادت‌مان! 🔆 ۱۳:۴۸ ظهر امروز، خورشید به بالای #کعبه می‌رسد و جهتِ #قبله را معلوم می‌کند. کانال رسمی استاد حسن عباسی 💠 @Hasanabbasi_ir
هدایت شده از اندیشه یقین
هرچی مگسی تر، قهرمانتر ♦️در جشنواره کن فرانسه، امسال هیچ جایزه ای به فیلم اصغر فرهادی با آن همه هزینه سنگین کمپانی های خارجی و باحضور بازیگران مطرح جهان، تعلق نگرفت و در انتهای لیست منتقدینِ این جشنواره فاخر! قرار گرفت ♦️ازجمله نکات حائزاهمیت اینجاست که فرهادی امسال در این فیلم ازقضا از عنصر سیاه نمائی درمورد ایران و بدبختی ملت ایران و نشان دادن اغراق آمیز مشکلات در ایران و خلاصه مضحکه کردن کشورش در برابر دیدگان جهانیان استفاده نکرده بود. و امّا ✍در همین جشنواره (مثلا)سینمایی کن، فیلم سه رخ به کارگردانی جعفر پناهی که در آن ایران را عقب افتاده نشان می دهد جایزه جشنواره فیلم کن رو برد... ✍سندی برای آنها که احتمالا همچنان خوشبینانه(یا احمقانه) این شکل جشنواره ها را صرفاً هنری و سینمایی میدانند و میگویند اصلا اهداف سیاسی در این جشنواره ها دنبال نمی شود! ✍درحالی که به وضوح ثابت شده که در جشنواره‌های خارجی هرچه بیشتر به ایران فحش بدهی بیشتر به شما توجه کرده و جایزه میدهند. ✍هرچه بیشتر مثل مگس روی تعفن بنشینی و در مشکلات کشورت اغراق کنی و در برابر جهانیان تحقیر کنی، بیشتر برای تو هورا میکشند و قهرمانت میکنند. ✍در فیلم سه رخ جعفر پناهی که برای دنیا به نمایش درآمده، دختری را نشان میدهد که خانواده اش نمی گذارند درس بخواند! ✍در حالی که ایران بیش از ۲ میلیون دانشجوی دختر دارد و بیش از ۶۰درصد جمعیت دانشگاهی ایران را دختران دراختیار گرفته اند... ✍ پیرمردی را نشان میدهد که ماشین ندیده است و بوق زدن ماشین برایش جذاب است! ✍و پیرزنی را هم نشان میدهد که هر شب در گور می خوابد تا به یاد مرگ باشد! ✍بله! این است هنر اکثر(مثلا)هنرمندان ما در جشنواره های خارجی! ✍هنرِ به لجن کشیدن کشور در برابر دیدگان دنیا ✍هیچکس منکر مشکلات کشور نیست و بسیاری از مردم ایران ازجمله خود نگارنده مطلب درگیر بسیاری از مشکلات ریز و درشت هستیم اما اگر ذره ای شرف در وجود انسان وجود داشته باشد ضمن تفکیک مسائل و طرح و پیگیری مشکلات در داخل، اما از آنسو در چنین فضاها و مجامعی برای ارائه چهره ای خوب و قابل افتخار از کشور نهایت بهره را باید برد. ✍هیچکس منکر مشکلات در کشور نیست، ولی این شکل از محدودیت ها و عقب ماندگی ها که در فیلم به آن پرداخته شده(درحالی که به نسبت موجود در کشور بسیار حداقلی است)و اینکه همین حداقلی را برای دنیا به نمایش دربیاورند چیزی جز خیانت و دوری از شرافت را نمی توان متصور بود. ✍هرچند هم تجربه تاریخ و هم تجربه های اخیر این را ثابت کرده که این تیپ جماعت مقبولیت خاص خود را در ایران دارند!!! ✍هرچی خیانتِ افراد کاری تر ، دست و جیغ و هورا هم برایشان بلندتر است! ✍هرچقدر که بتوانی مثل مگس دنبال نجسی بگردی و در بوق و کرنا کنی و در دنیا بیشتر کشورت را به لجن بکشی، بیشتر ساپورتت میکنند. ✍خلاصه هرچی مگسی تر، جایزه بیشتر و سفره چربتر... حسین استادی 🇮🇷اندیشه یقین👇 @AndishehYaghin
هدایت شده از دلنوشته های یک طلبه
❌ آیا میدونستین #ناصر_ملک_مطیعی توسط کدام وزیر ارشاد فیلم برزخش در حاشیه رفت و توقیف شد⁉️ 👈 شاید باورتون نشه اما توسط #سید_محمد_خاتمی پ ن: موضوع فیلم برزخ درباره چند تا لات بود که رفتن جبهه و عده ای از اونا شهید شدند! ✅ @mohamadrezahadadpour
هدایت شده از دیده‌بان دولت
💢تاریخ | نظر #میرحسین_موسوی درباره بازگشت به کار بازیگران زمان شاه: 💬 «حتی اگر توبه کردند نباید در فیلم ها ظاهر شوند و بهتر است در کارهای دیگر مشغول شوند» ✅ @efshagari_ir
قم عُشّ آل محمد ۱
جناب #روحانی دیروز خطاب به مردم گفته است که هر آنچه هفته آینده و بعد از تصمیم #ترامپ اتفاق بیفتد، در
🕋 نظمِ تمدن‌ساز 🔆 نیمه‌ی هر روز، درست زمانی‌ست که خورشید به وسط آسمان می‌رسد؛ در هر افقی که در این پهنه‌ی زمین باشیم. امروز موقع اذان ظهر به افق ، خورشید درست به بالای خانه‌ی کعبه قرار می‌گیرد؛ یعنی همان نقطه‌ی کانونی که اول بار زمین از همین جا گسترش پیدا کرد و مهیای موجودات زنده شد. در این تلاقی زیبا، هر کجا که باشیم اگر رو به خورشید بایستیم، جهت اصلی در آن مکان با جهت سایه‌ی ما بر روی زمین معلوم می‌شود. «الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ وَجَعَلَ الظُّلُمَاتِ وَالنُّورَ» سپاس خدایی را که آسمان‌ها و زمین را کرده و نور و ظلمات را . ✳️ تاریکی و روشنایی زمین، حاصل نوری‌ست که از گردش کره زمین به دور خورشید و به دور خود بدست می‌آید. نقطه‌ای کانونی به نام خورشید و زمینی که چون مداد پرگار به دور این سوزن می‌چرخد، هر دو شده‌اند و در امتداد این خلق، نور و ظلمات بر پیکره‌ی زمین می‌شود. این نظمِ شگفت‌آور حول محور کانونی خورشید، بر روی زمین جای خود را به خانه‌ی کعبه می‌دهد. کعبه، جهتِ جسمِ عبادت ماست و خدا، جهت روحِ عبادت‌مان؛ میراث بزرگ ابراهیم(ص) یعنی خانه‌ای که به امر خدا بنا کرد و تا امروز که چهار هزار سال از آن می‌گذرد، هر نمازگزاری در هر محراب و مسجد به آن سو پیشانی بندگی خود به خاک می‌ساید و در پیشگاه حی مطلق، به سجده می‌افتد. این انضباط پولادین که حول خانه‌ی کعبه در وقت اقامه‌ی نماز پدید می‌آید و خدامحوری را به زیباترین شکل ممکن به تصویر می‌کشد، نظمی است. 🕋 کعبه، مرکز عالم است و دوایر متحدالمرکزی که در هر روز پنج بار به تناسب افق هر منطقه، پیرامون این نقطه‌ی کانونی شکل می‌گیرد، عظیم‌ترین نظم جهانی را پدید آورده است. نظمی که به عبادت هم محدود نشده و حتی در جهت دفن میت در قبرستان، جهت خواب یک مؤمن، جهتِ سرویس بهداشتی هر خانه نیز اثرگذار بوده است. هیچ نحله یا مکتب بشری چنین آرایش جغرافیایی عظیمی ندارد. ✅ عالم، محضر خداست و عبودیت که هدف خلقت انسان بوده و هست «وَ ما خَلَقْتُ الْجِنَّ وَ الْإِنْسَ إِلاَّ لِيَعْبُدُونِ»، به زمان و مکان محدود نمی‌شود؛ اما امروز که سایه‌ی جعل شده از نور خورشیدی که از بالای خانه‌ی کعبه به سوی ما می‌تابد، در وقت ۱۳:۴۸ ظهر، جهتِ جسمِ عبادت ما را معلوم می‌کند؛ به روحِ عبادت که احساس در محضر خداست، بیندیشیم و به جامعه و که در ماده و معنا عالم را می‌بیند و لذا در محضر او، معصیت نمی‌کند. 🔸 برگرفته از روی‌کرد از روی‌کردهای : 💻 kolbeh-keramat.ir/Sessions/Single/210 کانال رسمی استاد حسن عباسی 💠 @Hasanabbasi_ir
لانه جاسوسی یک @ostad_rahimpour_azghadi.mp3
27.41M
سخنرانی استاد رحیم پور با موضوع: آدم‌های در پشت جبهه‌ی انقلاب؛ بازخوانی پروژه‌ی نفوذ در اسناد لانه‌ی جاسوسی (بخش ) ✅ کانال نشر آثار استاد رحیم پور ازغدی👇 @Ostad_Rahimpour_Azghadi
هدایت شده از اندیشه یقین
ذوالنوری نماینده مجلس خبر داد: توزیع برگه بازپس‌گیری سؤال از رئیس جمهور در سفره شام/ تهدید نمایندگان توسط دولت #بنی_صدر۲ @AndishehYaghin
هدایت شده از موسسه مصاف
🔸در میان چهره‌های فعال در سینمای ایران پیش از انقلاب اسلامی،‌ نام‌های درخشانی وجود دارد. چه در عرصه بازیگری و چه در حوزه کارگردانی. مسعود کیمیایی، داریوش مهرجویی، بهرام بیضایی، امیر نادری، علی حاتمی، ناصر تقوایی، عباس کیارستمی، علیرضا داوود نژاد و سیروس الوند چهره درخشانی بودند که فعالیت خود را در سال‌های پیش از انقلاب اسلامی آغاز کردند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی بازهم به فعالیت خود ادامه دادند و بارها از جشنواره ملی فجر جایزه گرفتند. 🔹در حوزه بازیگری نیز تا حدود زیادی چنین شرایطی به وجود آمد. عزت‌الله انتظامی، محمدعلی کشاورز، داود رشیدی، علی نصیریان، جمشید مشایخی، مهدی فخیم زاده، سعید راد، عنایت بخشی، بهزاد فراهانی، شهلا ریاحی، ملکه رنجبر، ژاله علو، محمد متوسلانی، بهمن زرین پور، آفرین عبیسی، فرامرز قریبیان، پروانه معصومی، حمیده خیرآبادی و ثریا قاسمی بخشی از بازیگرانی اند که فعالیت حرفه‌ای آنها در سینما با انقلاب اسلامی دچار انقطاع نشده است. 🔸اما در میان چهره‌های مهم سینمای پیش از انقلاب، چند نفر را می‌توان برشمرد که در فعالیت حرفه‌ای آنها در سینمای ایران از 1357 به این‌سو، به‌شدت کمرنگ شده است. بهروز وثوقی، بهمن مفید، محمدعلی فردین، سوسن تسلیمی و ناصر ملک‌مطیعی مهم‌ترین افراد این سیاهه هستند. برای پیگیری سرنوشت این چهره‌ها، بررسی موردی تجربه اکران فیلم برزخی‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. 🔹برزخی‌ها را ایرج قادری در سال 1358 شروع کرد و تا اواخر سال بعد کارهای فنی آن به طول کشید. این فیلم، روایت فرار گروهی از زندانیان در 22 بهمن 1357 و تلاش آنها برای خروج از مرزهای کشور است. تلاشی که البته پس از مواجهه این افراد با سید یعقوب و صحبت‌های او در خصوص مواجهه با تجاوز دشمن خارجی، به تلاش برای دفاع از میهن تغییر می‌کند. در این فیلم بخش قابل‌توجهی از چهره سرشناس عرصه بازیگری سال‌های پیش از انقلاب ایفای نقش کردند. محمدعلی فردین، سعید راد، ناصر ملک‌مطیعی، حسین شهاب و محمدعلی کشاورز ازجمله این چهره‌های سرشناس هستند. 🔸این فیلم پس از آماده شدن،‌ به‌عنوان نخستین فیلم توقیفی در دوران انقلاب اسلامی شناخته شد. مهدی کلهر که نخستین معاون سینمایی بود، این فیلم را توقیف کرد. کلهر سال‌ها بعد در مصاحبه با مجله عصر اندیشه این تصمیم را ناشی از اصرارهای میرحسین موسوی نخست‌وزیر وقت عنوان کرده بود. کلهر، نقش محسن مخملباف در این تصمیم را برجسته می‌داند. 🔹عبدالمجید معادیخواه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وقت نیز در گفتگویی که سال 92 با سایت خبری خبرآنلاین داشته است، روایت جالبی از این اتفاقات دارد: آن زمان یک دعوای مفصلی به وجود آمد که از آقای مخملباف در آن شرکت داشتند و علیه من موضع می‌گرفتند تا آقای مسیح مهاجری. دعوا بر سر اکران فیلم «برزخی‌ها» بود. 🔸این مساله خودش یک پرونده ‌است که جنجال زیادی درست کرد به همه‌جا ازجمله مجلس هم کشید. بسیجی هم علیه بنده راه افتاد که بخشی‌ از آن در مطبوعات آن دوران هست. هم مطبوعاتی که آقای خاتمی اداره می‌کردند، مثل کیهان به ما می‌تاختند و هم امثال آقای مخملباف فریاد «وا اسلاما» سر می‌دادند. در آن هیاهو هیچ‌کس نیامد ببیند که اصلاً داستان فیلم «برزخی‌ها» چیست. معادیخواه در آن زمان به دو دلیل از اکران فیلم حمایت می‌کند. نخست به دلیل محتوای فیلم که اعلام همکاری بازیگران سرشناس سینمای پیش از انقلاب با مردم و انقلاب اسلامی بود، دلیل دوم هم حفظ حرمت امضای وزیری بود که به تهیه‌کننده مجوز ساخت این فیلم را داده بود و تهیه‌کننده به اعتبار این امضا ده میلیون تومان سرمایه‌گذاری کرده بود. 🔹معادیخواه روایتی هم از جلسه‌ای که با آقای خامنه‌ای داشته است ارائه می‌دهد. او می‌گوید که ایشان را در جریان مسئله قراردادم و فشارها را هم توضیح دادم. نظر ایشان ین بود که به‌صرف حضور یک بازیگر در فیلم نباید جلوی اکران آن گرفته شود و اگر فیلم اشکالی ازنظر محتوایی ندارد می‌تواند اکران داشته باشد. مهدی کلهر در گفت‌وگویی با ماهنامه سینما رسانه گفت: روزی که ما جلوی فیلم برزخی‌ها را گرفتیم، وزیر وقت که آقای معادیخواه بود رفت پیش حضرت آقا که آن زمان رئیس‌جمهور بودند. با من تماس گرفت و گفت: آقای خامنه‌ای می‌گویند به دلیل بازی کردن فردین نباید جلوی فیلم گرفته شود. اگر فیلم اشکالی دارد؛ اشکالش را برطرف کنید و فیلم را نشان بدهید. بازی کردن فردین اشکالی ندارد! 🔸به هر صورت برزخی‌ها اکران شد، البته فقط در تهران. با شروع اکران فروش فیلم بسیار جلب توجه کرد. در همین زمان بود که نخستین نقد منتشره علیه «برزخی‌ها» را روزنامه کیهان در تاریخ 9 خرداد 1361 تحت عنوان «دوزخ ابتذال در برزخی‌ها» نوشت. 📝 ادامه متن در پست بعدی 👇
هدایت شده از موسسه مصاف
🔺مگر اروپا احمق باشد بین ما و امریکا و همچنین ما و کشورهای عربی ، ایران را انتخاب کند... ✅ تنها کانال رسمی استاد رائفی پور و جنبش مصاف @masafiranian
🔰تصویر ترامپ روی جلد مجله پورن پلی بوی 1990 ✔️واقعا آدم وقتی ترامپ رو میبینه یاد احادیث نشانه های آخرالزمان میفته 🍃🍂🍃🍂🌹🍂🍃🍂🍃 🏅نشر آثار استاد رائفی پور @OstadRaefipoorr
هدایت شده از موسسه مصاف
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️ چه کسی هنرمندان قبل از انقلاب را خانه نشین کرد ؟ 👤 از زبان منوچهر وثوق ✅ تنها کانال رسمی استاد رائفی رائفی پور و جنبش مصاف @masafiranian