eitaa logo
حامیان استاد رائفی پور
65.7هزار دنبال‌کننده
34.3هزار عکس
23.5هزار ویدیو
1هزار فایل
🌹 سلام دوستان ما به نهادی وابسته نیستیم و #آتش_به_اختیار فعالیت می کنیم در راستای #جهادتبیین از کانال استاد لفت میدی؟😔🖐 @masaf ⏰ شمارش معکوس ظهور ⏰
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️ آزمایش واکنش حیوانات به محصولات تراریخته و ارگانیک
📸 عکس تأسف‌‌بار از حواشی دیدار شب گذشته پرسپولیس و فولاد خوزستان ✍ «نعیم احمدی» عکاس با انتشار این عکس‌، نوشت: 🔸پدر این دختربچه زمانی که هوادارها داشتن فحش می‌دادن، گوشش رو گرفته بود. 🔹از ابتدای بازی به استقلال، وريا، نکونام، هاشمی‌نسب بدترین فحش‌ها داده شد. 🔸شاید هوادارها، پرسپولیس و بازیکنان رو تشویق می‌کردن، باعث انگیزه می‌شد و راحت فولاد رو شکست می‌دادن. 💢 پ‌ن: حالا هی بگید خانوما باید برن استادیوم!
21.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🖥 صحبت‌های استاد درباره امید دانا، علی علیزاده و امین فردین 🔹وقتی به تحلیل‌گران داخلی انواع و اقسام تهمت‌ها و برچسب‌ها را زدید آن وقت گله نکنید چرا مردم به افراد دیگر رو می‌آورند. 📥 لینک دانلود سخنرانی کلیپ 👇 🌐 t.me/masaf/70833
🔵مجنون از راهی میگذشت. جمعی نماز گذاشته بودند. مجنون از لا به لای نمازگزاران رد شد. جماعت تند و تند نماز را تمام کردند. همگی ریختند بر سر مجنون. گفتند بی تربیت کافر شده ای. مجنون گفت مگر چه گفتم؟! گفتند مگر کوری که از لای صف نمازگزاران میگذری. مجنون گفت من چنان در فکر لیلی غرق بودم که وقتی میگذشتم حتی یک نمازگزار ندیدم. شما چطور عاشق خدایید و در حال صحبت با خدا همگی مرا دیدید؟! قدری مجنون خدا باشیم ... ❤️
خاطره شهدا🌹
✨﷽✨ 💠"لقمه حرام" ✍با شنیدن این واژه فوراً غذایی تصور می‌شود که از راه حرام به دست آمده و خوردن آن شرعاً ممنوع است؛ یعنی نباید خورد. اما این تمام داستان نیست. در فرهنگ تعالی بخش اسلام، لقمه حرام مختص مواد خوراکی نبوده و حرام بودنش هم منحصر در روانه کردن آن به دستگاه گوارش نمی‌باشد. لقمه حرام، اصطلاحاً به مالی گفته می‌شود که از راه غیر شرعی به دست آمده و هرگونه تصرف در آن (نه فقط خوردن) نیز ممنوع است و حرام. بنابراین لقمه حرامی که با تعابیر گوناگون در آیات و روایات مشاهده می‌شود محدود به چند دانه برنج و لقمه‌ای نان نمی‌شود؛ بلکه مراد از این واژه هر گونه ما لیست که از راهی ناحق و بدون مجوز شرعی به دست آید و حرام‌خوار علاوه بر اینکه گناه بزرگی مرتکب شده است، از مال حرام که در آن تصرّف نموده، نفع نمی‌برد و آن مال برکت ندارد. پس اگر کسی پولی را ظالمانه به دست آورد؛ اما آن را خرج خوراک نکرد؛ بلکه لباسی خرید و پوشید یا با آن کرایه ماشین داد او نیز مصداق خورنده مال حرام محسوب می‌شود و این همان تعبیری است که آیات و روایات هماهنگ با فرهنگ محاوره مردم از آن استفاده کرده است و می‌گوید که او پول مردم را خورد در حالی که ریالی از این پول لقمه‌ای نشد و از گلوی او پایین نرفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨﷽✨ ✍زن از نظر اسلام مهمان محترمی است كه از جنبه احترام، مهمان است و از جهت دخالت در امور زندگی، شريك شوهرو از نظر امور داخلی، مدير و سرپرست و وقتي بچه دار شود مادر خانواده و مادر اجتماع است، بلكه زن خوب، ملكه ای است در كندوی عسل خانواده. مرد مسلمان بايد متوجه باشد كه با گرفتن زن در واقع مسئوليت سنگين امانتی الهی را بر دوش گرفته است. عنوان «امانت خدا» را اگر تحليل كنيم به اين نتيجه مي رسيم كه گويا پيغمبر اسلام(ص) دست بانويی را گرفته و در خانه دامادی آورده و به او گفته است: اين امانتی است از جانب خدا كه به دست تو مي سپارم. بايد او را مطابق امانت خدايی اكرام و احترام كنی و اگر بدرفتاری كرد بايد برای خدا صبر و تحمل نمايی. علامه طباطبائی و همسر فداكار او يكي از شاگردان علامه طباطبايی نقل مي كند: وقتی خدمت استاد علامه طباطبايی بودم، همسرشان تازه فوت كرده بود. گريه ها و بی تابی هاي ايشان را فراوان مشاهده می نمودم تا اين كه به طور خصوصی به ايشان عرض كردم ما صبر و بردباری را بايد از شما ياد بگيريم، چطور شما اين گونه بی تابی می كنيد؟ فرمود: من در طول زندگی، فداكاری ها و از خودگذشتگی های بسياری را از همسرم ديدم كه نتوانستم جبران كنم. در دوران تحصيلم، مشكلات فراوانی داشتم و مشغول مطالعه و درس بودم و از زندگی خبر نداشتم. همسرم در تمام اين مدت، زندگی را به خوبی اداره كرد و كوچك ترين اعتراضی ننمود... من در نوشتن تفسيرالميزان، مرهون خدمات و فداكاری های همسرم هستم. حال چگونه اين محبت ها و خدمت ها و از خودگذشتگی ها را فراموش كنم؟ و دوباره اشكش جاری شد.
راه گم کردی که از دیر نصاری سر در آوردی یا به دنبال مسلمانی در این اطراف می‌گردی با سکوتت پاسخم را می‌دهی هرچند حق داری خسته‌ای، پیداست قدر چند منزل راه طی کردی خط به خط پیشانی خون‌رنگ تو تفسیر صدها زخم زیر این کوه مصیبت خم به ابرویت نیاوردی در نگاه تو بعینه می‌توان تاریخ غم را دید من یقین دارم که با یحیی در این غم‌نامه هم‌دردی در حضور تو چشیدم لذت پروانه بودن را نیمه‌شب تابیدی و بر دیر ظلمت سایه گستردی شست‌وشو دادی دل آیینه‌ام را، با نگاهی گرم مشکل از دل بود می‌دیدم پر از خاکی پر از گردی   هدیه آوردی برایم یک نفس عطر مسیحا را با دم توحیدی‌ات در من دمیدی زنده‌ام کردی ✍شاعر:
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا