دفاع بیولوژیک - جلسه هشتم.pdf
123.8K
📝 متن جلسه هشتم درس فقه دفاع بیولوژیک
#استاد_مهدی_طائب
✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید
👉 @feqh_ostad_taeb
35.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 ببینیم | جلسه هشتم درس فقه دفاعبیولوژیک
#استاد_مهدی_طائب
✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید
👉 @feqh_ostad_taeb
🎤 گفتوگو | حجتالاسلام عبدالقادر #سعادتی، استاد حوزه علمیه تبریز:
📎 نفوذ #یهود در میان مسلمانان صدر اسلام
🎙 راه نفوذ یهود از طریق #منافقان بود. عوامل یهود در بین مسلمانان حضور داشتند و البته #پیامبر خدا صلی الله علیه و آله با آنها به شدت برخورد میکردند.
🎙 نفوذ یهود در جامعه اسلامی در زمان پیامبر بود، اما پس از ایشان، دو راه اساسی را برای #نفوذ در پیش گرفتند. 1- عدهای از یهودیان به صورت منافقانه اظهار اسلام کردند. 2 - از مهرههای داخلی #مسلمانان برای این کار استفاده میشد.
🎙 خلفا برای یهود مناصب حکومتی در نظر میگرفتند و اهل کتاب در حکومت #خلفا، جایگاه مناسبی داشتند. به طور مثال #کعب_الاحبار تا آنجا پیش رفت که مستشار و مشاور خلیفه شد.
🎙 #اهلبیت(ع) و شیعیان، نفوذ عوامل یهود را تا جایی که امکان داشت برای مردم بیان میکردند. از #امام_باقر علیهمالسلام روایت داریم که کعب الاحبار و همچنین شاگرد او ابوهریره را دروغگوترین مردم معرفی کردند.
🎙 دخالت در امور خلافت، انتخاب خلیفه و انتقال خلیفه از خلفا به #بنیامیه مهمترین تأثیر یهود از نظر #سیاسی بوده است.
🎙 از نظر #فرهنگی نیز مهمترین تأثیر آنان داخل کردن اسرائیلیات، خرافات و آموزههای یهود در داخل آموزههای اسلام بوده است.
📌 ادامه گفتوگو در لینک زیر:👇
🌐 b2n.ir/127286
🆔 @Tarikh_org
❓ پرسش شما | عملیات #بیولوژیکی با عقاید پیروان کدام #دین و یا مذهبی سازگار است؟
✅ پاسخ استاد:
🔹 گمانی وجود داشته که شروع #بیماریهای_واگیردار به دست بشر بوده و همیشه انگشت اتهام به سمت #یهود بوده است، چون مردم میدیدند یهودیان در این مواقع نمیمیرند.
🔸 چرا انگشت اتهام به سمت یهود است؟ زیرا در آموختههای آنها همیشه #توطئههایی علیه بشر وجود داشته است.
🔹 یکی از محققینی که در #اندیشکده_یهود حضور دارد میگوید ناراحتکننده است و خوشحال کننده نیست که برای تثبیت #جمعیت #بشر مجبوریم روزانه 250 هزار نفر را بکشیم.
🔸 آنها اهداف #توراتی دارند. آنها معتقدند که #نسل_برترند، دنیا باید در اختیار آنها قرار گیرد و برای این مسئله تلاش میکنند به همین دلیل باید جمعیت دنیا در اختیار آنها باشد.
📌 ادامه پاسخ در لینک زیر:👇
🌐 b2n.ir/618165
🆔 @Tarikh_org
جلسه نهم استاد طائب.mp3
11.1M
🎙صوت جلسه نهم درس فقه دفاع بیولوژیک
#استاد_مهدی_طائب
✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید
👉 @feqh_ostad_taeb
40.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 ببینیم | جلسه نهم درس فقه دفاعبیولوژیک
#استاد_مهدی_طائب
✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید
👉 @feqh_ostad_taeb
دفاع بیولوژیک _ جلسه نهم.pdf
100.2K
📝 متن جلسه نهم درس فقه دفاع بیولوژیک
#استاد_مهدی_طائب
✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید
👉 @feqh_ostad_taeb
جلسه دهم استاد طائب.mp3
10.66M
🎙صوت جلسه دهم درس فقه دفاع بیولوژیک
#استاد_مهدی_طائب
✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید
👉 @feqh_ostad_taeb
38.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 ببینیم | جلسه دهم درس فقه دفاعبیولوژیک
#استاد_مهدی_طائب
✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید
👉 @feqh_ostad_taeb
دفاع بیولوژیک - جلسه دهم.pdf
89.5K
📝 متن جلسه دهم درس فقه دفاع بیولوژیک
#استاد_مهدی_طائب
✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید
👉 @feqh_ostad_taeb
🎤 گفتوگو | حجتالاسلام والمسلمین مهدی #طائب، استاد درس خارج حوزه علمیه قم؛
📎 تحلیل عملکرد #انجمن_حجتیه(بخش نخست)
🎙 آقای حلبی میگفت: ما دیدیم تمام شبهات پاسخگو دارد، اما جریان #بهائیت که در #ایران آمده و کار میکند پاسخگو ندارد و لذا آمدم برای پاسخگویی به این جریان متصدی(انجمن حجتیه) شدم.
🎙 بعضیها هم علت ورود #آیتالله_حلبی به این جریانات را بهایی شدن هم مباحثهای ایشان به نام آقای علوی و ناراحتی بیش از حد ایشان از این ماجرا و نفوذ بهائیت در بین مؤمنین میدانستند.
🎙 بهائیت بدون تردید یک حزب دینی نیست. مثل بابیت یک جریان سیاسی است. بهائیت یک فرقه است که از دل #بابیت بیرون آمده و بابیت نیز از درون شیخیه بوجود آمده، #شیخیه خود زاییده نوعی سلوک انحرافی است.
🎙 مرحوم آقای حلبی شاید در آغاز برای مقابله با بهائیت وارد شد، اما ایشان عمق قضیه اینکه بهائیت یک سازمان و یک فرقهایست که عقبهاش به سازمانهای #جاسوسی و اصلش به #امریکا و #اسرائیل برمیگردد را درک نکرده بودند.
🎙 انجمنیها آمدند در ماجرای مبارزه با #بهائیت گفتند: اصل این است که ما بهائیت را بزنیم و برای اینکه به این هدف برسیم باید #تقیه کنیم و با #شاه کاری نداشته باشیم. در اینجا اصل تقیه تحریف شد. تقیه یعنی در برابر دشمن سپر گرفتن، نه اینکه سپر را به دشمن دادن.
📌 ادامه گفتوگو در لینک زیر:👇
🌐 b2n.ir/383237
🆔 @Tarikh_org
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 صهیونیسم و #سرمایه_داری دشمن #خانوادهاند.
✡️ #رژیم_صهیونیستی یکی از مقاصد اصلی #قاچاق_زنان به منظور فحشاست.
✍️ پرفسور یهودی مینویسد: فحشانگاری یک #اسلحه_فرهنگی در دستان #یهودیان است که با آن به قلب جامعه مسلطی که در آن در اقلیت هستند، نفوذ میکنند و #فرهنگ غالب را به چالش میکشند.
✅ تاریختطبیقی، تاریخی بصیرتافزا
👉 @Tarikh_org
✂️ برشی از یک کتاب | انسان 250 ساله
📎 عاشورا؛ حرکت مجاهدتآمیز در جبهه خارجی و جبهه درونی
✍️ اسلام یک پدیده است و مثل همه پدیدهها، خطراتی آن را تهدید میکند. دو خطر عمده که آن را تهدید میکند یکی خطر «دشمنان خارجی» و دیگری خطر «اضمحلال داخلی» است.
1️⃣ دشمنان خارجی
✍️ دشمن خارجی یعنی کسی که از بیرون مرزها، با انواع سلاحها، موجودیت یک نظام را با فکرش و دستگاه زیربنایی عقیدتیاش و قوانینش و همه چیزش هدف قرار میدهد.
2️⃣ اضمحلال درونی
✍️ اضمحلال درونی یعنی در درون نظام است؛ این مال غریبهها نیست، مال خودیهاست. خودیها ممکن است در یک نظام، بر اثر خستگی و... ناگهان در درون، دچار آفتزدگی شوند.
✍️ ماجرای عاشورا عبارت است از یک حرکت عظیم مجاهدتآمیز در هر دو جبهه. هم در جبهه مبارزه با دشمن خارجی که همان دستگاه خلافت فاسد است و هم (اضمحلال درونی) یعنی دنیاطلبان چسبیده به این دستگاه قدرت.
✍️ وقتی میگوییم فاسد شدن دستگاه از درون، یعنی افرادی در جامعه پیدا شوند که به تدریج بیماری اخلاقی مُسری خود(دنیازدگی و شهوتزدگی) را که متأسفانه مُهلک هم هست، همینطور به جامعه منتقل کنند.
📌 ادامه مطلب در لینک زیر:👇
🌐 b2n.ir/555515
🆔 @Tarikh_org
استاد طائب جلسه یازدهم.mp3
9.81M
🎙صوت | درس خارجفقه استاد طائب
📗موضوع: فقه دفاع بیولوژیک
💠جلسه: یازدهم
⏰ تاریخ: یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید
👉 @feqh_ostad_taeb
30.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 ببینیم | جلسه یازدهم درس فقه دفاعبیولوژیک
#استاد_مهدی_طائب
✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید
👉 @feqh_ostad_taeb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 بیانات #رهبر_معظم_انقلاب در دیدار دستاندرکاران همایش بزرگداشت حضرت خدیجه (سلاماللهعلیها)
🎙 #حضرت_خدیجه(سلامالله علیها) مظلومه است؛ این بزرگوار واقعاً مظلومه است؛ جناب خدیجه (سلاماللهعلیها) غریب است.
📆 تاریخ: 95/02/20
✅ تاریختطبیقی، تاریخی بصیرتافزا
👉 @Tarikh_org
13990214 site.pdf
124.1K
📝 متن جلسه یازدهم درس فقه دفاع بیولوژیک
#استاد_مهدی_طائب
✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید
👉 @feqh_ostad_taeb
❓ پرسش شما: کدام #تاریخ موثق، متقن و #قابل_اعتماد است؟
✅ پاسخ استاد:
🔹 ما دارای یک #تاریخ #متقن هستیم که تردیدی در آن نیست و آن عبارت است از #قرآن. علت اینکه میگوییم در قرآن تردیدی نیست، این است که از طرف #خداوند نازل شده است. بعد از قرآن هم در این زمینه باید به #روایات اهلبیت(ع) مراجعه کرد.
🔹 تنها تاریخی که میتوان به عنوان سند قطعی به آن مراجعه و استناد کرد، تاریخی است که یا از قرآن اخذ شود، یا از #ائمه(ع) و یا از #اصحاب و #راویان مورد وثوق ائمه معصومین(ع) باشد.
🔹 اگر قضایای تاریخی _ بدون اینکه از منابع مورد اشاره اخذ شود _ با این ادعا که قطعی است نقل کنیم، قطعا در #آخرت باید #پاسخگو باشیم.
📌 ادامه پاسخ در لینک زیر:👇
🌐 b2n.ir/322873
🆔 @Tarikh_org
جلسه دوازدهم استاد طائب.mp3
9.1M
🎙صوت | درس خارجفقه استاد طائب
📗موضوع: فقه دفاع بیولوژیک
💠جلسه: دوازدهم
⏰ تاریخ: سهشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید
👉 @feqh_ostad_taeb
31.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 ببینیم | جلسه دوازدهم درس فقه دفاعبیولوژیک
#استاد_مهدی_طائب
✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید
👉 @feqh_ostad_taeb
دفاع بیولوژیک- جلسه دوازدهم.pdf
106.2K
📝 متن جلسه دوازدهم درس فقه دفاع بیولوژیک
#استاد_مهدی_طائب
✅ به کانال تاریخ تطبیقی بپیوندید
👉 @Tarikh_Org
جلسه سیزدهم استاد طائب.mp3
10.43M
🎙صوت | درس خارجفقه استاد طائب
📗موضوع: فقه دفاع بیولوژیک
💠جلسه: سیزدهم
⏰ تاریخ: سهشنبه 17 اردیبهشت 1399
✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید
👉 @feqh_ostad_taeb
دفاع بیولوژیک - جلسه سیزدهم.pdf
103.4K
📝 متن جلسه سیزدهم درس فقه دفاع بیولوژیک
#استاد_مهدی_طائب
✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید
👉 @feqh_ostad_taeb
34.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 ببینیم | جلسه سیزدهم درس فقه دفاعبیولوژیک
#استاد_مهدی_طائب
✅ به کانال فقه استاد طائب بپیوندید
👉 @feqh_ostad_taeb
✂️ برشی از یک کتاب | دشمن شدید، دفتر دوم
📎 اقدامات یهود پس از رسول خدا(ص)
✍️ شهادت رسول الله(ص) زمان به بار نشستن تمامی زمینه چینیهای جریان نفوذ بود. سرانجام حضرت(ص) با هر نیرنگ و ترفندی بود به شهادت رسیدند و جریان نفوذ فضا را برای تاخت و تاز خود مناسب دید.
✍️ کسانی که در برابر حق صف کشیده بودند، اهداف خویش را چهار میدان مذهبی – فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی پیش میبردند.
1️⃣ رفتارهای فرهنگی
✍️ جریان حاکم به خوبی پی برده بود که برای به دست گرفتن آینده مسلمانان چارهای جز فرهنگسازی - به معنای ساخت و ایجاد فرهنگ دلخواه بر اساس احادیث جعلی و خود ساخته – ندارد.
✍️ مهمترین و سادهترین گزینه با توجه به شرایط جامعه جعل حدیث در زمینههای لازم بود. در کنار جعل حدیث، مصادره روایتی که در شأن اهلبیت رسول الله(ص) به ویژه امیرالمومنین(ع) در میان صحابه رواج داشت، صورت میگرفت.
✍️ برای یهودیان وارد شدن از راه تحریف و تبدیل دین، سادهترین و کاربردیترین گزینه است. آنها برای پیشبرد اهداف شوم خود در این زمینه از یک سو نیروهای متخصص خود را در قالب نیروهای ارزشی و فرهنگی جامعه جا میانداختند. از سوی دیگر به عملیات روانی علیه جبهه مخالف روی میآوردند.
📌 ادامه مطلب در لینک زیر:👇
🌐 b2n.ir/818411
🆔 @Tarikh_org