eitaa logo
پایگاه سایبری سربازان گمنام امام زمان
37 دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
1.2هزار ویدیو
5 فایل
.«جهاد تبیین، یک فریضه قطعی و فوری است و هرکسی می‌تواند، باید اقدام کند» #حضرت‌امام‌خامنه‌ای«مدظله العالی» طبق فرموده رهبری آتش به اختیار سرباز جنگ نرم در عرصه‌ی رسانه شدیم تنها کانال رسمی پایگاه سایبری سربازان گمنام امام زمان
مشاهده در ایتا
دانلود
▪️حقیقت امر آن است که حزب الله هزینه سنگین و کاملی را که نباید می‌داد، داد و دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت؛ از دبیرکل تا فرماندهان بلندپایه و دیگر رهبران با سابقه به همراه هزاران نفر از بهترین نیروها و افسران امنیتی‌اش را در ماجرای پیجرها از دست داد و مشخص بود که آنچه که بعد از این می‌دهد در برابر آنچه که داده است چیزی نخواهد بود. در واقع با اقدامات گسترده و سنگین رژیم صهیونیستی در همان روزهای نخست بانک اهداف صهیونیست‌ها عملاً به پایان رسید و دیگر چیزی جز زدن کادرهای سیاسی و نه نظامی حزب الله نداشتند. ما در یکی از گزارش‌های کانال در اوایل تابستان اعلام کردیم که نگاه دشمن به جنگ چیست و چگونه می‌خواهد آن را شروع و در ۷۲ ساعت به پایان ببرد. ▪️اما همه آنچه روی داد، برخلاف انتظار و باور رژیم صهیونیستی بود. وزیر جنگ وقت صهیونیست‌ها یعنی یواو گالانت در یکی از موضع‌گیری‌های خودش در دو هفته پیش از شروع جنگ به نکته خیلی مهم و اصلی اشاره کرد که نشان می‌داد آنها بر این باور هستند که پس از یک رشته حملات سنگین و ترورهای گسترده جنگ بیشتر از سه روز ادامه پیدا نخواهد کرد و حزب الله تسلیم خواهد شد و اصلاً نیازی به ورود زمینی به لبنان هم نیست. این را باید مدنظر داشت که همزمان با حملات نظامی رژیم، سفارت آمریکا به عنوان کانون اصلی فتنه‌گری در لبنان به همراه دیگر سفارتخانه‌های غربی و عربی باید مرحله پس از ترورها را مدیریت می‌کردند و با تبلیغ این نگاه که دیگر حزب الله نابود شده و تسلیم خواهد شد جبهه داخلی را ا به سمت جنگ داخلی یا به سمت تسلیم هدایت می‌کردند. ▪️علی رغم برنامه‌ریزی سنگین و گسترده دشمن و با وجود هزینه‌های هنگفت و نفاق حیرت انگیز سیاسیون لبنانی در خیانت و مزدوری به نفع رژیم صهیونیستی، اما همه این مسائل بر اساس پیش‌بینی دشمن پیش نرفت و مقاومت عملاً در حوزه نظامی بسیار کمتر از آن چیزی که دشمن تبلیغ می‌کرد آسیب دیده بود. حملات گسترده موشکی و پهپادی به مناطق وسیع از سرزمین‌های اشغالی که در برخی روزها تا ۵۰۰ بار آژیر حمله در ۸۰ درصد از سرزمین‌های اشغالی را به صدا درآورد و حمله دقیق و حساب شده به محل سکونت نتانیاهو و همچنین حمله به خانه فرمانده نیروی هوایی جنایتکار رژیم که باعث‌ ترس و وحشت بسیار زیاد سرکرده‌های رژیم شد، خود گواه این موضوع بود که مقاومت محکم و استوار است. ▪️حالا نکاتی هست که انشاالله در یک گزارش دیگر به آن خواهم پرداخت و مسائلی وجود دارد که گذشت زمان باعث می‌شود تا هم درک آن بهتر شود و هم مبنای آن راحت‌تر قابل تحلیل باشد. همه دیدند که حزب الله در نبرد زمینی پوزه دشمن را به خاک مالید و با وجود آنکه به لحاظ استعداد نفرات و داشتن تجهیزات و پشتیبانی آتش یک پنجم دشمن دارای نیرو و لجستیک بود ولی توانست چه در نبرد رودررو و چه در حمله دقیق به مراکز پشتیبانی و حتی تجمعات آنها در خطوط مقدم عالی عمل کند. بخش سانسور رژیم معمولاً تلفات خود را به شکل حیرت انگیزی سانسور می‌کند و هیچ وقت ما انتظار گفتن حقیقت از آنها را نداریم. ▪️اما حقیقت واضح آن بود که مقاومت ضربات جبران ناپذیری به سازمان رزم دشمن در عناصر نفوذی به داخل لبنان وارد کرد و انهدام دو سوم تانک‌های وارد شده به داخل لبنان موید این امر است. این موضوع را هم در نظر داشته باشید که نیروی نظامی دشمن به شدت فرسوده و دچار خسارت سنگین هم شده بود؛ ۱۳ ماه جنگ پیاپی و حملات سنگین ایران به پایگاه‌های رژیم نیروی هوایی صهیونیست‌ها را به عنوان نیروی واکنش سریع و مشت و کوبنده آنها به شدت تضعیف کرده بود دیگر نمی‌توانست مانند روزهای اول دست به عملیات بزند. و نکته آخر آنکه نبرد در زمستان برای حزب الله بسیار راحت‌تر از رژیم صهیونیستی بود...
7.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گزارش خوب و جالب حاج علی شعیب خبرنگار المنار از شهرک الطیبه که نزدیک‌ترین شهرک به رود لیتانی به جایی که تروریست‌های صهیونیست می‌خواستند از طریق آن خود را به این رودخانه برسانند. اما فرزندان این شهرک در نبردی سهمگین و سخت با دشمن یهودی مردانه مبارزه کرده و اجازه تسلط آنها بر خانه و کاشانه خود را ندادند.... حاج علی شعیب تاکید می‌کند که تقریباً تمام خانه‌های این شهرک یا هدف گلوله توپ قرار گرفته یا هدف بمب هواپیماهای یهودی‌ها، با این حال دشمن علی رغم حجم شدید آتشی که روی این شهرک ریخت توفیقی برای ورود و استقرار در آن پیدا این حال تقریباً بیشتر مناطق جنوبی و مرزی لبنان بود که در طول ۶۰ روز نبرد سنگین و گسترده به شکل معجزه آسایی در برابر ماشین جنگی رژیم یهودی به نیابت از آمریکا مقاومت کردند...
14.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢در دانشگاه های ما چه میگذرد؟ 🔸دانشگاهی که خیلی وقته خبری از علم نیست و دانشگاه ها دارند تبدیل به فساد برای جامعه می‌شوند ... . در دانشگاهی که استاد آن هم منشا فساد است در سال ۱۳۸۹ رهبر معظم انقلاب فرمودند: 🔻این دانش ها ذاتا مسموم اند و حال امروز سخن این حکیم بزرگ را در جامعه نشانگر هست ،که حتی استاد دانشگاه به دانشجو خود می‌گوید چون کراشم هستی بهت نمره دادم و گرنه برای چه نمره دهم.. ✍🏻حکیم پرور
13.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻 ابوعزراییل امروز اومده ایران با پرواز مستقیم ورفته شهر کرمان مزار حاج قاسم واذن جهاد میگیره ازش که با نیروهاش برن سوریه بجنگند به زودی شیر بچه های حیدری دوباره سوریه رو از حضور تروریستها پاکسازی خواهند کرد
❌ علائم حتمی ظهور ممکن است باعث شوند؟! خیر! برخی به روایتی از امام جواد علیه‌السلام استناد میکنند که بله ممکن است حتی علائم پنجگانه‌ی اصلی ظهور هم مشمول بدا شوند! اما واقعیت ماجرا (بخش دوم) ✍ بداء، یکی از اعتقادات است. بدان معنا که خدواند تغییراتی را در برخی امور ایجاد می‌کند که تصور ما بر قطعی بودن آنهاست. در واقع تغییری در علم الهی به وجود نمی‌آید، بلکه تغییر در اطلاع و آگاهی ما ایجاد می‌شود. ✅ در بررسی روایت یاد شده در کتاب الغیبۀ نعمانی از امام جواد مبنی بر امکان در ، سه نظر مطرح می‌شود: 1⃣ دیدگاه اول: عدم پذیرش امکان بداء 📌 معتقدین به این نظریه اعتقاد دارند که روایت موجود به دلایل زیر، قابل استناد نیست: 🔹 نقل شده از امام جواد درباره‌ی امکان بداء در علائم پنجگانه‌ی اصلی ظهور، است. [مستدرکات علم رجال الحدیث ج ۶ ص ۴۲۲] 🔹 حتی اگر روایت از نظر سندی صحیح باشد، با انبوه روایات معتبر که بر حتمی بودن و تغییرناپذیری از منطقه شام () دلالت دارند، قدرت تعارض ندارد. 🔹 این روایت، خبر واحد است و در مقابل روایاتی که را از می‌­د‌‌انند، مستفیض و نزدیک به تواتر [منتخب الاثر مرحوم صافی گلپایگانی ج ۳ ص ۸۸] هستند، نمی‌تواند معارضه کند. 🔹 حتی اگر از ضعف سندی این روایت چشم‌پوشی کنیم، ممکن است این روایت در شرایط خاصی مثل صادر شده باشد. 🧡 السلام علیک یا صاحب الزمان 🇮🇷
❌ علائم حتمی ظهور ممکن است باعث شوند؟! خیر! برخی به روایتی از امام جواد علیه‌السلام استناد میکنند که بله ممکن است حتی علائم پنجگانه‌ی اصلی ظهور هم مشمول بدا شوند! اما واقعیت ماجرا (بخش چهارم) 3⃣ دیدگاه سوم: جمع بین حدیث امام جواد با روایات متواتر قطعی بودن وقوع علائم 📌 برای تجمیع بین کلام امام جواد مبنی بر امکان در علائم حتمی، با روایات متعدد و مستفیض دیگر که علائم حتمی ظهور را غیرقابل تغییر میدانند، چند احتمال مطرح شده: 🔹 الف. نظر مرحوم علامه کورانی 🔹 ب. نظر مرحوم علامه مجلسی ✍ نظر علامه کورانی: برای واژه محتوم، دو معنا می‌باشد: محتوم من الله (از طرف خدا حتمیست) و محتوم علی الله (بر خدا حتمی شده و امکان تغییر ندارد). و در این روایت امام جواد، منظور از محتوم، معنای اول آن، یعنی محتوم من الله است. 📌 توضیح بیشتر اینکه، طبق گزارش قرآن، یهودیان توهم داشتند که دستان خدا بسته است. معتقد بود، خدا بعد از اینکه جهان را آفرید، دیگر از تغییر آن، عاجر و ناتوان میشود! و قالَتِ الْيهودُ يَدُاللّهِ مَغْلُولَةٌ 📌 با رد این نظر فرمود که دستان خود شما بسته است و دست خدا باز است: غُلَّتْ أَيْديهِم و لُعِنُوا بِما قالُوا بَلْ يَداهُ مَبْسُوطتان 👈 و این تفکر یهود، در میان برخی از مسلمانان نیز نفوذ کرده بود. بنابراین گاهی تصور میشد که وقتی امری حتمی باشد، یعنی بر خدا هم حتمیست (محتوم علی الله) و دیگر قابل تغییر نخواهد بود! 🤏 خیر اینگونه نیست. بلکه، محتوم من الله است، یعنی از طرف خدا حتمیست اما طبق آیه‌ی قرآن، اینطور نیست که وقتی امری از طرف خدا، حتمی شد، دیگر دست خدا بسته باشد (همانطور که یهودیان تصور می‌کردند)، بلکه دست خدا، باز است. ✅ بنابراین این روایت امام جواد، که می‌فرماید امکان و تغییر در نیز می‌باشد، اشاره به همین ماجرا دارد. یعنی با اینکه سفیانی، از طرف خدا، حتمی می‌باشد (محتوم من الله) اما تصور نکنید که بر خدا حتمی شده (محتوم علی الله)؛ خیر، اینگونه نخواهد بود و دستان خدواند باز است (يَداهُ مَبْسُوطَتان) و این نظر مرحوم علامه کورانی، صحیح بنظر می‌رسد. ✍ نظر علامه مجلسی: امکان دارد، مقصود از بداء در در این روایت، به معنای بداء در خصوصیات و ویژگیهای نشانه‌های حتمی است، نه بداء در اصل وجود علائم حتمی 📌 زیرا از تقابل میان علایم موقوف و حتمی که در برخی از روایات آمده، نتیجه‌گیری میشود که سفیانی و دیگر علایم حتمی ظهور، از دایره‌ی علایم موقوف و غیرحتمی خارج است. 🤏 بنابراین، وارد کردن این علائم محتوم بر آنچه که احتمال بداء در آن راه دارد، به نوعی وارد کردن علائم محتوم به دایره‌ی علائم موقوف و غیرحتمی‌ست كه برخلاف ظاهر روایات سفیانی و دیگر علائم حتمی می‌باشد؛ در نتیجه، این سخن، به نوعی، اشتباه بودن تقسیم‌بندی به حتمی و غیرحتمی خواهد شد که در روایت معتبر از امام باقر نقل شده! ❌ در حالیکه روایات اسلامی به نقل معتبر از امام معصوم، علائم ظهور را به دو دسته‌ی حتمی و موقوف (غیرحتمی) تقسیم کرده‌اند. 👈 بنابراین میتوان گفت در علائم حتمی، بداء امکان ندارد، اما علائم غیرحتمی و خصوصیات علائم حتمی، ممکن است مشمول حکم بداء شوند. ✅ البته به نظر میرسد که دیدگاه علامه کورانی نسبت به دیدگاه علامه مجلسی صحیح‌تر است. ⚠️ البته توجه کنید که امکان تحقق بداء در علائم غیرحتمی، به این معنا نیست که اتفاق نخواهد افتاد. بلکه برعکس، به این معناست که چون در بیان اهل بیت و در احادیث ذکر شده‌اند، احتمال تحقق علائم غیرحتمی مقدم است بر عدم تحقق‌شان 💯 نتیجه‌گیری پایانی: بداء در علائم حتمی وجود ندارد. به این معنا که علائم حتمی رخ خواهند داد. اما با آمادگی شیعه، انجام درست وظایف، تبیین، روشنگری، هشیاری، ترک گناه و دعوت دیگران به مسیر، ممکن است در خصوصیات وقوع علائم حتمی، شدّت یا حدّت وقوع آنها، تغییراتی پیدا کند. 🧡 السلام علیک یا صاحب الزمان 🇮🇷🇵🇸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍ شهرک‌ها و روستاهای غرب و شرق ادلب، یکی پس از دیگری توسط تروریستهای تکفیریِ عثمانی صهیونی تصرف میشود! 🔥 تکفیری‌های تحریرالشام، جیش‌الحر، احرارالشام، ثغورالشام، جیش‌الاسلام، اجنادالشام و ده‌ها گروه تروریستی ریز و کوچک مستقر در سرطان ، اکنون پس از تصرف ده‌ها کیلومتر مربع از خاک سوریه، از ادلب به حلب، دومین شهر بزرگ سوریه برگشتند! ✍ عزیزانی که به درستی می‌فرمایند: ما با شهادت فرماندهان بزرگ چه در غزه، چه لبنان، چه مستشاران ایران و عراق، آسیب چندانی ندیدیم و گروه‌های مقاومت وابسته به اشخاص نیستند؛ اکنون در مورد پاسخگو باشند! ⚠️ حلب از ابتدای بحران ۲۰۱۱ (۱۳۸۹) و شروع تا سال ۲۰۱۶ (۱۳۹۵) که به شکل کامل، آزاد شد؛ شاهد تقدیم خون‌های پاک بسیاری بود که از مجاهدین و (افغان، پاکستانی، عراقی، سوری، لبنانی، فلسطینی و ایرانی) بر روی زمین ریخته شد! ‼️ از حلب تا و الحاضر، و دو شهر شیعی‌نشین و ، شاهد ریخته‌شدن خون‌های پاک محور مقاومت بودند. 🛑 اکنون، در نبود فرماندهان میدانی و نیروهای جهادی که در بحران سالهای قبل سوریه فعال بودند. اکنون در فقدان امثال شهیدان زاهدی، سیدرضی، همدانی، قاسم سلیمانی و دیگر فرماندهان ؛ اوضاع وخیم است! ⚠️ در داخل نیز، هستند عده‌ای که حتی اگر تهران محاصره شود، باز هم در و نخواهند افتاد! ❤️ السلام علیک یا صاحب الزمان 🇮🇷🇵🇸
‼️ نتایج در لبنان تا کنون 👈 برای لبنان، ثبت پیروزی کامل 👈 برای حزب‌الله، ثبت پیروزی نسبی 👈 برای اسرائیل، ثبت موفقیت نسبی 👈 برای ایران، ثبت عدم موفقیت ✍ وارد جنگ داخلی نشد. وارد یک با اسرائیل نشد. هزینه‌های سنگین آوارگان را مدیریت کرد. ✍ رهبران و فرماندهان اصلی خود را از دست داد. موسسات مالی، اقتصادی و فرهنگی خود را از دست داد. تعداد زیادی از نیروها، در جنگ زمینی و در ماجرای پیجرها به شهادت رسیدند. اجازه‌ی اشغال جنوب یا شهرهای لبنان را به اسرائیل نداد. از فشار و تهدید دیگر قومیت‌ها و گروه‌های سیاسی لبنانی، کاست. کل فلسطین اشغالی را موشک‌باران کرد. اجازه‌ی بازگشت آوارگان صهیونیست به شهرک‌های شمالی را نداد. با دست خالی و در نبرد نابرابر، بدون حضور فرماندهان اصلی خود، چهارمین ارتش قدرتمند دنیا را تحقیر کرد‌. ✍ توانست فرماندهان اصلی حزب‌الله را بزند. ضاحیه را ویران کند. ارتباط بین جبهه‌ی لبنان و را قطع کند. ضربات سنگینی به نیروهای عملیاتی حزب‌الله وارد کند. اما نتوانست وارد شود. اسرائیلی نیز جرات بازگشت ندارند! ✍ ، رهبران و فرماندهان اصلی نزدیکترین متحد خود را از دست داد. گرچه توانسته در کلی نبرد سی سال اخیر، اسرائیل را تضعیف کند؛ اما در سه ماه اخیر، حداقل تا کنون به شرارت‌های صهیونیست‌ها در قبال لبنان، نداده! غزه، اکنون تا حدودی تنهاست. ❤️ السلام علیک یا امیرالمومنین 🇮🇷🇵🇸
13.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 / تحلیل آخرین وضعیت سوریه 🔹 و کجا هستند؟ 🔸 اهمیت این دو منطقه در 🔹 وضعیت نبرد در سومین روز 🔸 تحریرالشام و جیش‌الحر یا 🔹 نقشه‌ی و 🔸 فتنه شام در روایات نزدیکی 🔹 تاریخ شروع بزرگ سوریه 🔸 نقش در سوریه 🔹 رشادت و مدافعان حرم 🔸 ی نبردهای حلب و سوریه 🔹 تاثیر سقوط حلب بر دمشق و 🔸 چرا راحت وارد حلب شدند 🔹 فتنه‌ی نرم و خیانت در ایران 🔸 و و در سوریه ❤️ السلام علیک یا حیدر کرار 🇮🇷🇵🇸
مذاکره کننده تراز جمهوری اسلامی یعنی ایشان👇 براى امير المومنين امام علی ابن ابیطالب عليه السلام نامه اى از معاويه ملعون رسيد. حضرت امام علی علیه السلام مهر نامه را شكست و آن‌را قرائت كرد : از طرف امير المومنين و خليفة المسلمين ، معاويه بن ابى سفيان براى على! اى على !  در جنگ جمل هر چه خواستى با ام المومنين عايشه و اصحاب رسول خدا طلحه و زبير كردى، اكنون مهياى جنگ باش! حضرت علی علیه السلام جواب نامه را اينگونه نوشتند: از طرف عبدالله، تو به رياست مى نازى و من به بندگى خداوند، من آماده جنگ هستم. به همان نشان كه " انا قاتل جدك و عمك و خالك : من همان قاتل پدربزرگ و عمو و دايى تو هستم. سپس نامه را مهر و امضاء فرمود و از شاگردانش كه در محضرش بودند ، پرسيد : كيست كه اين نامه را به شام ببرد ؟  كسى جواب نداد. دوباره حضرت سؤالش را تكرار فرمود و اين بار طرماح از ميان جمعيت برخاست و عرض كرد : على جان ! من حاضرم . حضرت ضمن اينكه او را از متن تند نامه آگاه كرد ، فرمود : طرماح ! به شام كه رفتى مواظب آبروى على باش... طرماح گفت : سمعاً و طاعةً ... آنگاه نامه را گرفت و بوسید و بسوى شام حركت كرد. معاويه در باغ قصرش بود كه عمرو عاص خبر رسيدن يكى از شاگردان على را به او رساند. معاويه فورا دستور داد كه بساطى رنگين پهن كنند تا شكوه آن، طرماح را تحت تاثير قرار بدهد و او را به لكنت بيندازد . طرماح وقتى وارد شد و آن فرشهاى رنگين و بساط مفصل را ديد ، بى اعتناء با همان كفشهاى خاك آلوده اش قدمها را بر فرشها گذاشت! سپس خود را به معاويه رساند و همانطور كه او بر مسندش لميده بود ، طرماح نيز لم داد و پاهايش را دراز كرد!!!! اطرافيان معاويه به طرماح اعتراض كردند كه پاهايت را جمع كن! اما او گفت : تا آن مردك ( معاويه ) پاهايش را جمع نكند ، من هم پاهايم را جمع نخواهم كرد! عمرو عاص به معاويه در گوشى گفت : اين مردى بيابانيست و كافيست كه تو سر كيسه ات را كمى شل كنى تا او رام بشود و لحنش را هم عوض كند. معاويه ضمن اينكه دستور داد تا سى هزار درهم پيش طرماح بگذارند ، از او پرسيد : از نزد چه کسی به خدمت چه کسی آمده اى ؟ طرماح گفت : از طرف خليفه برحق ، اسدالله ، عين الله ، اُذن الله ، وجه الله ، امير المؤمنين على بن ابيطالب نامه اى دارم براى امير زنازاده فاسق فاجر ظالم خائن ، معاوية بن ابى سفيان! معاويه ناراحت از اينكه سى هزار درهم نيز نتوانسته است كه اين شاگرد على عليه السلام را ساكت كند ، گفت : نامه را بده ببينم! طرماح گفت : روى پاهايت مى ايستى ، دو دستت را دراز ميكنى تا من نامه على عليه السلام را ببوسم و به تو بدهم. معاويه گفت : نامه را به عمرو عاص بده طرماح گفت : اميرى كه ظالم است ، وزيرش هم خائن است و من نامه را به خائنى چون او نميدهم. معاويه گفت : نامه را به يزيد بده طرماح گفت : ما دل خوشى از شيطان نداريم چه رسد به بچه اش! بالاخره معاويه طبق خواسته طرماح عمل کرد و نامه را گرفت و خواند. بعد هم با ناراحتى تمام كاتبانش را احضار كرد تا جواب نامه را اينگونه بنويسد : على ! عده لشكريان من به عدد ستارگان آسمان است، مهياى نبرد باش " طرماح برخاست و گفت : من خودم جواب نامه ات را مى دهم: على عليه السلام خود به تنهايى خورشيديست كه ستارگان تو در برابرش نورى نخواهند داشت. سپس خواست برود كه معاويه گفت: طرماح ! سى هزار درهمت را بردار و سپس برو. اما طرماح بى اعتناء به حرف معاويه و بدون خداحافظى، راه كوفه را در پيش گرفت. معاويه رو به عمرو عاص كرد و گفت : حاضرم تمام ثروتم را بدهم تا يكى از شما به اندازه يكساعتى كه اين مرد از على طرفدارى كرد ، از من طرفدارى كند! عمرو عاص گفت : بخدا اگر على به شام بيايد ، من كه عمرو عاصم نمازم را پشت سر او ميخوانم اما غذايم را سر سفره تو ميخورم!! مذاکره کننده یعنی جناب طرماح... سلام و درود خدا بر طرماح،هدیه به روح بهترین مذاکره کننده تاريخ ، فاتحه ای با صلوات بفرستید...