eitaa logo
پالایه نویس | عبدالرسول کشمیری
4.7هزار دنبال‌کننده
330 عکس
565 ویدیو
12 فایل
تلاشم پالایش و تصفیۀ حقیقت از دل واقعیت‌هاست.
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ مهم و فوری‼️ قضیه چیست که در ۲۴ ساعت گذشته، از خودِ قرارگاه خاتم که فرمانده میدانی جنگ هست، تا نماینده‌ی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که رکن اصلی حملات موشکی است و حتی مداحان مطرح انقلابی و شخصیت‌های رسانه‌های نزدیک به بیت رهبری نظیر حسین شریعتمداری، یک‌صدا و شدیداللحن علیه آتش‌بس موضع سنگین گرفتند و بر ادامه‌ی جنگ تأکید دارند؟! ❌ مگر کسی جرأت کرده غلطی بر خلاف امر فرمانده معظم کل قوا مرتکب بشه که اینچنین جواب سنگین و رسمی به سمتش سرازیر شده؟! ✴️ مردم عزیز! نسبت به صدای آتش‌بس حساس باشید! آن هم وقتی خود فرماندهان بالادستی میدان که با امام انقلاب ارتباط مستقیم و هماهنگ دارند، بر ادامه‌ی جنگ و نفی هر صدایی درباره‌ی آتش‌بس تأکید دارند! ✍️ تمدن‌نگار | شکوهیان‌راد @SHRChannel 🌐 لینک: https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
آقای شهیدمون گفته بود اگر تو سوریه و لبنان نجنگیم باید تو تهران و کرمانشاه و همدان بجنگیم و چقدر بهمون خندیدند ... خب مبارک باشه. رسیدیم به اون روزی که می‌گفت. حالا هم خودش نیست ولی سربازای جان بر کفش میگن: اگه تو خیابون‌ها نیاییم، در خانه‌هایمان باید مقابل آنها بایستیم. گول دشمن و این مغزهای زنگ‌زدهٔ غربگرا رو نخورید. خیابونا را خالی نکنید 🔍 پالایه‌نویس | عبدالرسول کشمیری ✐✎✐✎✐ ══════════ https://eitaa.com/palayenevis
25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امثال روحانی و ظریفیون حتماً اگر قاتل رهبر شهید نباشند، مسلماً خائن به ملت و نسل آینده هستند‼️ بر همه لازم است و مناسب با این روزهای کشور ما است لطفاً بدون حب و بغض این کلیپ را تا آخر نگاه کنید نیرنگها ، خباثتهای اصلاح طلبان و حسن روحانی همفکران خبیث این جماعت شباهت بسیار دارد به نیرنگهای عمر وعاص در دوران امام علی (ع) حواسمون باشه زیر خیمه کدام گروه سینه میزنیم
این هواپیما که طوریش نشده درست میشه دایی 😁
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 چرا آمریکا یه بمب اتم رو ایران نمیندازه و کار رو تموم نمیکنه؟ بیاید یک بار برای همیشه این موضوع رو بررسی و حلش کنیم
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عاشقتم جناب سخنگو محبوب دل همه آزادگان عالم شدی 🔍 پالایه‌نویس | عبدالرسول کشمیری ✐✎✐✎✐ ══════════ https://eitaa.com/palayenevis
دیگر عادت کرده‌ایم؛ شنبه و یکشنبه شدیدتر از هر زمان دیگر حمله می‌کنند، بمباران این دو روز، اکثرا حجم سنگین‌تری دارد. می‌رسد به صبح دوشنبه، شروع می‌کند به مصاحبه؛ همان قاتل حاج قاسم را می‌گویم. با چند شانتاژ و بازی رسانه‌ای، می‌خواهد ورق را برگرداند و قیمت نفت را پایین بکشد. اینبار قبل صحبتش، نفت بین ۱۱۵ تا ۱۱۶ دلار می‌چرخید؛ عجیب‌تر از همیشه صحبت کرد. به روشنی چشم براندازها گفت:«هدفم تصاحب نفت ایران است.» زن و زندگی و آزادی هم بروند سماق بمکند فعلا تا نفت را خوب چپاول کنیم! جالب‌تر از این، گفت:«قصدم تغییر رژیم ایران بود، حالا هم تغییر دادم، آن هم دوبار!» عالی شد...داریم در نظام دیگری زندگی می‌کنیم و خودمان نمی‌دانیم. غربی‌ها می‌گویند کار از دست دولت خارج است و این روزها سپاه کشور را می‌چرخاند؛ آن‌ها کارشان همین است، فتنه! اما مزاحش این است که اگر رژیم چنج ترامپ این بود، شاید از اول...بماند! به هرحال، خیال پردازی جانور قصه ما، اینبار جواب نداد. نفت ۱۱۶ دلار هم رد کرد. دنیا دیگر مشتری ژانر کمدی سیاه ترامپ نیست! برای روزهای سخت‌تر و مهم‌تر نبرد، نفس عمیق می‌کنیم... ✊🇮🇷@m_a_tavallaie |
این ملت شکست‌ناپذیر است