eitaa logo
پالایه نویس | عبدالرسول کشمیری
4.7هزار دنبال‌کننده
330 عکس
563 ویدیو
12 فایل
تلاشم پالایش و تصفیۀ حقیقت از دل واقعیت‌هاست.
مشاهده در ایتا
دانلود
📌 بسته محتوایی تبیینی 🏷 «وظیفه ما در شهادت امام خامنه‌ای» 🕵️‍♂️ بخش اول: افشای جریان نفاق و استکبار در این بخش به پشت‌پرده رسانه‌ها و سرنوشت کشورهایی که به وعده‌های پوشالی اعتماد کردند، پرداخته‌ایم: ◾️آناتومی اینترنشنال | کالبدشکافی یک سلاح رسانه‌ای و پشت‌پرده این شبکه ماهواره‌ای 📺 ◾️سراب دموکراسی | وقتی «وعده بهشت» عراق به «واقعیت جهنم» تبدیل شد! 🇮🇶 ◾️سراب دموکراسی | از دروغ‌های دموکراتیک تا ویرانی سیستماتیک لیبی! 🇱🇾 💪 بخش دوم: اقتدار ایران و شکست دشمن بررسی اعترافات دشمنان و نقشه راه پیش روی جمهوری اسلامی ایران: 🔸 ما باختیم! | اعتراف بیگانگان به شکست استراتژی آمریکا در برابر ایران 🇺🇸🚫 🔸 هشت گام تا قله | نقشه راه دقیق ایران برای تبدیل شدن به ابرقدرت جهانی 🏔 📌 بخش سوم: تبیین شخصیت و کارآمدی رهبری شناخت عمیق‌تر ابعاد شخصیتی و مدیریتی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای: ◽️برگی کوچک | خاطراتی ناب و شنیدنی از قائد امت 📖 ◽️ولایت‌مداری | تبیین دقیق ابعاد شخصیتی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) 💎 ◽️کارآمدی رهبری | واقعیت‌های پنهان از مدیریت رهبری در مسیر ابرقدرتی ایران 🎖 ➖➖➖➖➖➖➖ 🎙 تدریس حجت‌الاسلام راجی 🇮🇷 مرکز تخصصی جهاد تبیین 🌐 www.Tabyin.net 🆔 @Tabyin_net
15.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥|ببینید| کاری که الان از آن غافلیم! ‌ ⚠️وقتی اساتید اخلاق و بزرگان این‌گونه متواضعانه سر بر خاک بگذارند و یاری بطلبند. یعنی ما در یک پیچ تاریخی هستیم. ⭕️این ویدیو فقط یک گزارش نیست، یک «فراخوان» است. فراخوانی برای توجه به اصلِ قدرت؛ یعنی قدرت الهی حضرت بقیة الله الأعظم (عجل الله تعالی فرجه) ‌ ✨ استغاثه کنیم تا راه باز شود، حضور پیدا کنیم تا پیروزی تثبیت شود. ‌ 📲گوشی را افقی بگیرید 📽تولید رسانه برهان 🔻مؤسسه معارفی فقهی برهان @borhan_maaref 🔘@OlomeQuranii
هدایت شده از تأملات | تولايى
🔖مجموعه جلسات یهود و آخرالزمان 🔻جلسه اول: https://eitaa.com/m_a_tavallaie/5137 🔻جلسه دوم: https://eitaa.com/m_a_tavallaie/5153 🔻جلسه سوم: https://eitaa.com/m_a_tavallaie/5186 🔻جلسه چهارم: https://eitaa.com/m_a_tavallaie/5255 🔻جلسه پنجم: https://eitaa.com/m_a_tavallaie/5334 🔻جلسه ششم: https://eitaa.com/m_a_tavallaie/5636 🔻جلسه هفتم: https://eitaa.com/m_a_tavallaie/5769 🔻جلسه هشتم: https://eitaa.com/m_a_tavallaie/5980 🔻جلسه نهم: https://eitaa.com/m_a_tavallaie/7024 🔻جلسه دهم: https://eitaa.com/m_a_tavallaie/7029 🔻جلسه یازدهم: https://eitaa.com/m_a_tavallaie/7056 🔻جلسه دوازدهم: https://eitaa.com/m_a_tavallaie/7065 🔻جلسه سیزدهم: https://eitaa.com/m_a_tavallaie/7098 🔻جلسه چهاردهم: https://eitaa.com/m_a_tavallaie/7101 🔻جلسه پانزدهم: https://eitaa.com/m_a_tavallaie/7104 📌به درخواست رفقا، لینک این سلسله جلسات مجددا در اختیار قرار گرفت؛ شنیدن بعضی مقاطع این درسگفتار مانند جلسات ۳، ۱۳ و ۱۴ در شرایط فعلی خالی از لطف نیست...
‼️اگه تجمع بالا را شرکت نکنیم باید تجمع پایین را رقم بزنیم @omidmajid0098
🔰اهمیت شب هفدهم ماه مبارک در میان لیالى شهر مبارک رمضان بعد از شبهاى قدر، به شب هفدهم ماه که لیله بدر است بسیار علاقمند بودند. از زمان کودکى به یاد دارم که هر سال شب هفدهم ماه میفرمودند: میدانید امشب چه شبى است؟! امشب شب بدر است. و سپس با بهجت و سرورى هرچه تمام تر داستان مجاهدت حضرت أمیرالمؤمنین علیه السّلام در این شب و آب آوردن آن حضرت از چاه بدر در لیله ظلمانى در میان دشمن براى حضرت رسول اکرم صلّى الله علیه وآله وسلّم و نزول جبرئیل و میکائیل و اسرافیل با سه هزار ملک و سلام دادن بر آن حضرت را نقل مى‌نمودند و با عشق زائدالوصفى که به آن حضرت داشتند به شرح فضائل و مناقب حضرتش مى پرداختند و ما را به اقتداء به سیره آن بزرگوار در ترک هواهاى نفسانیّه و انقیاد اطاعت و تسلیم در برابر حکم خدا و رسول خدا صلّى الله علیه وآله وسلّم ترغیب میفرمودند. بعدها نیز هر وقت در این شب به محضرشان شرفیاب مى‌شدیم یا در جلسات ماه رمضان شرکت مى‌کردند مقیّد بودند این منقبت حضرت أمیرالمؤمنین علیه السّلام را نقل نمایند. 📚کتاب ج۲ ص۳۷۳ 🌙 به کانال💡چراغ راه بپیوندید👇👇 https://eitaa.com/joinchat/4244898266C8a0a467e67
سلام و رحمت دوستانی که فرصت دارند این چند دقیقه از برنامه شبکه افق را ببینند . بازتاب شهادت حضرت آقا در خارج از مرزها 15 اسفند 1404 - بخش 5 https://telewebion.ir/episode/0x16baed85
حالا یک جهان منتقم خونِ رهبرِ شهید است دشمنِ زمانه در پی گریز،آری او بسی بزدل وپلید است حاج قاسم دروصیت نامه اش گفت خامنه ای تنها ومظلوم است با شهادت جانسوزِ او حال این حکایت معلوم است دشمنانِ خونخوارِ ما می ترسن از ایران و ایرانی آشکار است آنها بیزارن از علم و دین داری خلق و خویشان وحشیگری،به ویران کردن عادت دارن این حرامی هابه ابلیس وشیاطین خویان ارادت دارن رهبرِ شهیدم دشمنان بادیدنِ شما تنشان می لرزید آن خبیث ها وجودشان به عطسه های بُزی نمی ارزید مارا هراسی زدشمن نیست،پادرمیدان نهادیم بااقتدارتاآخرین نفس ایستاده،خواهان انتقامیم تقدیم به امام ورهبرشهید،شهیدسیدعلی حسینی خامنه ای🌷 سروده:زهراشهریاری
نمیدونم کی نوشته ولی هرکی نوشته نفسش گرم👇
جنگ زنانه 🔺حکومت الهی، راس دارد و دامنه، نقطه وحدت بخش و جلالت دارد و بستر متکثر مردمی بستر جمال و زیبایی. امام دارد و امت. زوجیت این دو، جلوه ای الهی و توحیدی میسازند. وجه مردانه حاکمیت، وجه زنانه حاکمیت. وجه زنانه حکمرانی به متن زندگی گره میخورد همانجا که زنان محور کارند. صبر کنید ، حرفی دارم 🔺جیغهای آن دختر جوان را که عکس آقا را در دست گرفته بود و فریاد میزد "اشتباه کردم، اشتباه کردم، نشناختمت" دیدید؟ 🔺رجزهای آن زن آذری زبان را دیدید که میگفت "کربلا نبودم الان که هستم، سه تا پسرم رو میدم مثل مادر وهب، به خون رهبرم، نمیگذارم پرچم بخوابه"؟ آن دختر کم حجابی که با بغض میگفت "الان وقت عزاداری نیست وقت اقتدار و انتقام است" دیدید؟ آن دیگری که میگفت "من اینجام که مذاکره نکنیم، صدای من گرفته که مذاکره نکنیم." دیدید؟ 🔺میدانید دختر مدرسه ای برود و بر نگردد خانه یعنی چی؟ میدانید در خانه پدر و مادر سالم باشند و دختر دبستانیشان شهید شده باشد چگونه است؟ اصلا دختران مینابی را از نزدیک دیده اید؟ تا حالا شده برایتان سرود" ای ولی عصر و امام زمان" خوانده باشند؟ موهای خوشگل شانه کرده شان را چشمهای معصومشان را صورت آفتاب سوخته شان را لحن مودب و با وقارشان را گریه های وقت روضه شان را دیده اید؟ من دیدم. کاش نمیدیدم. صبر کنید حرفی دارم 🔺سید علی شهید ما میگفت دو نفر در زندگیم نقش ویژه داشتند، مادرم و همسرم. میگفت من جایی که یک طرف دعوا خانمی باشد قاضی نمیشوم، میگفت طاقت گریه زن را ندارم، میگفت کودکی بلوچ در زلزله از دنیا رفت آنقدر گریه میکردم برایش که خانواده بچه آرامم میکردند. حالا همسرش منصوره خانم هم شهید شد، دخترش بشری هم شهید شد. نوه اش زهرا هم با او شهید شد. 🔺میگویند بعد شهادت حسین‌ ع ، لشکر حول امام اسیر مان، زین العابدین ع، زنان بودند و دختران. آنها کوفه را ، شام را، مدینه را ، کن فیکون کردند. صبر کنید حرفی دارم 🔺این حضور کف خیابانها کار زنها است. مردها را زنان میآورند، جوانان را زنان میآورند، این آمدن زندگی پای جنگ کار زنان است. این شوراندن دلها برای آنکه آتش عزای رهبر شهیدمان خاموش نشود کار زنان است. وجه زنانه منشور ولایت متن مردمند زندگیشان و مردم را زنان پای کار میآورند. همیشه همین بوده اما این بار از همیشه بیشتر خدا خواسته نقش زنان را در این جنگ اراده ها به ظهور بکشد. وقت نبرد زنانه است 🔺جمله آخر اینکه هر زمان بنا است سد سنگین دشمن شکسته شود، نور فاطمه زهرا س است که تلولو میکند، به حاج قاسم قسم، به سید حسن قسم، به سید علی قسم.
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بوسه ای که جهانی شد یکی در ایران یواشکی عکس رهبرش را می‌بوسد و آن یکی در پاکستان درغم امام امتش اشک میریزد