eitaa logo
پالایه نویس | عبدالرسول کشمیری
4.7هزار دنبال‌کننده
330 عکس
566 ویدیو
12 فایل
تلاشم پالایش و تصفیۀ حقیقت از دل واقعیت‌هاست.
مشاهده در ایتا
دانلود
📝 علم نداشتن به عاقبت امور 🔰أميرالمؤمنين عليه‌السّلام با آن همه مجاهده‌اى كه در راه خدا كرده بودند، با آن همه عبوديّتى كه شبى هزار ركعت نماز مى‌خواندند، وقتى رسول خدا خطبه‌اى در ماه شعبان خوانده و در أواخر خطبه گريستند، أميرالمؤمنين عرضه داشت: ✏️ اى رسول خدا! چه چيزى باعث شد شما گريه كنيد؟ گريه مى‌كنم چون در اين ماه خون تو را مى‌ريزند؛ گويا تو را مى‌بينم كه در مسجد كوفه مشغول نماز هستى و مشاهده مى‌كنم كه شقى‌ترين اوّلين و آخرين و برادر كسى‌كه شتر حضرت صالح را كشت، حركت مى‌نمايد و ضربه‌اى بر پيشانى تو زده و از خون سرت محاسنت را خضاب مى‌كند. 👈 اينجا أميرالمؤمنين عليه‌السّلام عرضه داشتند: اى رسول خدا! در هنگامى‌كه من ضربه مى‌خورم آيا دين من سالم است‌؟ حضرت فرمودند:بله باايمان از دنيا مى‌روى! ✏️ أميرالمؤمنين عليه‌السّلام وصىّ پيغمبر است و وصايت را در ده سالگى از پيامبر گرفت و عمر خود را در خدمت رسول خدا صلّى الله عليه و آله و سلّم سپرى كرد و چه مجاهدتهائى در مكّه و مدينه انجام داد! 🔸 [امّا] هيچ‌كدام از اين امور را به خود نگرفته و از طريق بندگى و عبوديّت خارج نشدند، تا هنگامى‌كه ضربت خورد، در آنجا بود كه فرمودند: فُزْتُ وَرَبِّ الكَعْبَةِ‌! «به خداى كعبه قسم كه رستگار شدم!» الآن كه ضربت خوردم رستگارى من امضا شد! 📚 برگرفته از کتاب شریف «گلشن‌احباب» ج۳، ص۲۴۵ تا ۲۴۷ علیه‌السلام 🔗 hoseini_tehrani
هدایت شده از تأملات | تولايى
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به این فیلم خوب نگاه کنید عاقبت تمام مزدوران رژیم آخوندی همین صحنه است! شخصی که در این فیلم کشته شده، از طلاب حوزه های علمیه بوده که صبح تا غروب خودشرو به تئوری پردازی در باب اسلام سیاسی و مبارزه با آزادی اندیشه می‌گذرونده. غروب تا نیمه شب هم به دفتر خودش در سپاه پاسداران می‌رفته و از سر بیکاری پول ملت مظلوم ایران رو به پای کفتر کاکل به سر می‌بسته و به لبنان و سوریه ارسال می‌کرده؛ علاوه بر این، شب تا سحر هم در شیفت‌های بسیج مشغول خدمت به نظام دیکتاتوری جمهوری اسلامی بوده... الحمدلله که بمب‌های های هوشمند آمریکایی_صهیونیستی فقط امثال این مزدوران رژیم رو هدف قرار می‌دن! @m_a_tavallaie |
هدایت شده از تأملات | تولايى
خدایا به حرمت مناجات‌های أمیرالمؤمنین توانی بده تا آن‌قدر به صورت کریه یهود سیلی بزنیم، که بعد از ۱۴۰۰ سال بفهمند یک زن تنها در کوچه زدن نداشت...
رسانه pax tube: 🔹تنگه هرمز بسته است، کردها از پیوستن به جنگ خودداری کردند، آذربایجان از پیوستن به جنگ خودداری کرد، حزب‌الله با قدرت بازگشته است، و موشک‌های ایرانی بدون آژیر هشدار به تل‌آویو اصابت می‌کنند زیرا رادارها از کار افتاده‌اند. ایران بیش از حد انتظارات عمل کرده است. 🔍 پالایه‌نویس | عبدالرسول کشمیری ✐✎✐✎✐ ══════════ https://eitaa.com/palayenevis
پایان ماموریت بسیجی مخلص خط امام 🖤 در قاموس یک بسیجی مجاهد استراحت بعد از شهادت است بالاخره بعد مدت ها آقا یک خواب راحت کردند هدیه کنیم به روح پر فتوح امام شهید الفاتحه مع الصلوات 🌱 🔍 پالایه‌نویس | عبدالرسول کشمیری ✐✎✐✎✐ ══════════ https://eitaa.com/palayenevis
محمد ثانی تحلیلگر بین‌المللی: او زمانی که تنها ۱۷ سال داشت به عنوان پسر رییس‌جمهور و به صورت داوطلبانه به جبهه رفت و برای کشورش جنگید. آیا بارون پسر ترامپ هم حاضر است اکنون به جنگ ما بیاید؟ 🔍 پالایه‌نویس | عبدالرسول کشمیری ✐✎✐✎✐ ══════════ https://eitaa.com/palayenevis
🧠 مغزتان را بروزرسانی کنید عده محدودی این روزها با حرفها و پیامهای عجیب سعی در تشکیک حماسه سازی مردم دارند . کسی نوشته بود خیلی بی غیرت هستید که شب ضربت خوردن امیرالمؤمنین به خیابانها آمدید و انتخاب رهبر جدید را تبریک گفتید و سرود حماسی پخش کردید ! ان شاالله اینان جزو افرادی نباشند که وقتی امیرالمومنین علیه السلام یاری میطلبید ، گفتند عزادار رسول الله هستیم . وقتی امام مجتبی علیه السلام غریب بود ، گفتند بهتر است مومنین را از سجاده جدا نکنید و به جنگ نفرستید و وقتی حضرت صلح کرد ، اورا ذلیل کننده مومنین خواندند . آنها که وقتی سیدالشهدا علیه السلام در مقتل دست و پا میزد ، از روی بلندی تماشا میکردند درحالی که میگریستند و خاک بر سر میریختند . اما یقینا جزو کسانی هستند که تا داعش با لگد درب منزلشان را باز نکند و تا هواپیمای دشمن روی سرشان بمب نریزد ، باور نخواهند کرد که در حال جنگیم ! یک سؤال : اگر شب شهادت امیرالمومنین علیه السلام یا ظهر روز عاشورا مثلا داعشی ها به شهر ریختند و در حال کشتن مردم بودند ، تو کدام را انتخاب میکنی ؟ جنگ یا عزاداری ؟!!!!! مردم ما عزادارند هم عزای امیرالمومنین و هم عزادار بهترین مدافع مکتب او در آخرالزمان و اگر چشم بازکنید با پیراهن مشکی به خیابانها آمده اند اما شعارها و سرودهایشان شیپور جنگ است و رجز در برابر دشمن علی ما هم عزاداریم و هم در جنگیم ، پس حماسی عزاداری میکنیم . کمی فکرها را بروزرسانی کنید ! دیگر ابزار جنگ ، خنجر و سپر و شمشیر نیست ، ابزار جنگ ، رسانه است و ابزار دفاع ، حضور مردمی است . بی غیرت کسی نیست که این شبها با زن و فرزند در هوای سرد شیشه ماشین را پایین میدهد تا پرچم اسلام را نمایش بدهد و فریاد حیدر ، حیدرش را به گوش خواب ماندگان برساند . بی غیرت کسی است که دم از علی میزند و هنگامه جنگ به بهانه عزاداری در مقابل قتل عام شیعیان علی ، ساکت است . شیعه علی بن ابیطالبی که از ربوده شدن خلخال زن یهودی گریست ، نیستیم اگر رگهای گردنمان در عزای دخترکان مظلوم میناب و خمین و تهران و اصفهان که بی صدا به جرم شیعه زاده بودن زیر آوارها خفه شدند ، ورم نکند . حق و باطل مثل روز روشن است اگر چشمهایمان را نبندیم و انگشتانمان را در گوشمان فرو نکنیم ..... قل هو للذین آمنوا هدی وشفا والذین فی آذانهم وقر وهو علیهم عمی.... 🗣 هاشمی محجوب 🔍 پالایه‌نویس | عبدالرسول کشمیری ✐✎✐✎✐ ══════════ https://eitaa.com/palayenevis
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حرف حساب حاج آقا رمضانی؛ توی دهان آتش بس خواهان بزنیم!
▪️قابل توجه مردم آمریکا قابل توجه غربگرایان قابل توجه همه کسانی که خشکلی امارات چشماشونو دچار خطای دید کرده بود: دستاوردهای ۷۰ ساله دولت‌های آمریکایی در منطقه در کمتر از ۱۱ روز به فنا رفتند. و البته این تازه شروع جنگه و جنگ ادامه دارد. 🔍 پالایه‌نویس | عبدالرسول کشمیری ✐✎✐✎✐ ══════════ https://eitaa.com/palayenevis
•سی‌و‌دو•4_5913762524519470038.mp3
زمان: حجم: 3.1M
در سرم عطر شبستان نجف پیچیده هیچ صحنی حرم حیدر کرار نشد . .. 3⃣2⃣ | @m_fayaz96
هدایت شده از تأملات | تولايى
🔻بعد از آتش بس چه اتفاقی میوفته؟ -صدا و سیما این پیروزی رو به همه، خصوصا رهبر شهید ما تبریک می‌گه -موج آهنگ‌های بر طبل شادانه بکوب و مصاحبه با مردم در کوچه و خیابون شروع می‌شه -حجم زیاد تحلیلگران میان و ابعاد این پیروزی رو تشریح می‌کنن -همزمان ترامپ توئیت می‌زنه و خودش رو فاتح جنگ معرفی می‌کنه -در صد سخنرانی بعدی ترامپ باید بشنویم که به n تا جنگ پایان داده و توان موشکی و هسته‌ای ما رو هم با خاک یکسان کرده -مثل قطرات بارون، هواپیماهای پشتیبانی و تسلیحاتی وارد اسرائیل می‌شه -نرخ دلار طوری میره بالا که ۱۶۵ تومن هم بشه خاطره -صدا و سیما همچنان نماهنگ حماسی پخش می‌کنه -کتاب درسی جنگ رمضان منتشر می‌شه -هر روز در اخبار شاهد آمار شهدای لبنان و تعداد آوارگان لبنانی خواهیم بود -هر هفته دو سه تا خبر از ترور فرماندهان در عراق رو شاهدیم -دائم باید در ایتا پیام تحلیلگرانی رو خوند که میگن شما غلط می‌کنین با آتش‌بس مخالفین و برچسب ضد ولایت و...نصیب افراد شه -پویش‌های نذر و قربانی برای سلامتی مقام معظم رهبری ترند ایتا می‌شن -باید تسبیح برداریم و برای سلامتی خبرگان صلوات نذر کنیم!!! -دولت تک چرخ زدن بانوان رو قانونی اعلام می‌کنه -آقای عراقچی برای دور جدید مذاکرات عازم مسقط می‌شه و خب! باقیش رو می‌دونین...😌 @m_a_tavallaie