eitaa logo
پالایه نویس | عبدالرسول کشمیری
4.7هزار دنبال‌کننده
332 عکس
569 ویدیو
12 فایل
تلاشم پالایش و تصفیۀ حقیقت از دل واقعیت‌هاست.
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از AMIRREZA SARANI
جنگل خاوࢪمیانہ 🌲🐅🦅🦁🦒🐘🐅🕊🐫🌳 قهرمان کوچک، به جنگل ما خوش آمدی! آماده‌ای تا قصه‌ای پر از شجاعت و ایستادگی بشنوی؟ 💪🏻📖 «داستان جنگل خاورمیانه؛ چرایی مبارزه با اسرائیل» داستانی که انگیزه مبارزه با ظلم را در دلت روشن می‌کند. همین الان گوش کن و قهرمان قصه‌ات باش! 🚀 🌐لینک پادکست ها در اپلیکیشن های دیگر: https://splus.ir/MiddleEasternJungle https://ble.ir/MiddleEasternJungle https://rubika.ir/MiddleEasternJungle https://eitaa.com/MiddleEasternJungle
هدایت شده از AMIRREZA SARANI
پسر گلم آقا محمد جواد قرار شده کتاب پرواز تا بینهایت زندگی شهید خلبان عباس بابایی رو بخونه و برخی داستان‌های جذابش رو برای من بنویسه تا توی کانال قرار بدم. هر هفته منتظر یکی دو داستان آموزنده از این شهید بزرگوار باشید
در امتحانات رفوزه می شوی. بعد از ظهر یکی از روز های پاییزی، که‌ تازه چند ماهی از شروع اولین سال تحصیلی ابتدایی عباس می گذشت، اورا به محل کارم در بهداری شهرستان قزوین برده بودم. دراتاق کارم به عباس گفتم پسرم پشت این میز بنشین مشق هایت را بنویس. سپس‌ جهت تحویل دارو به انبار رفتم وپس ازدریافت وبسته بندی ،آنهارا برای جدا کردن ونوشتن شماره به اتاق کارم آوردم .روی میز به دنبال مداد می گشتم .دیدم عباس با مداد من مشغول نوشتن مشق است. پرسیدم عباس مداد خودت کجاست گفت درخانه جا گذاشتم. به او گفتم پسرم این مداد از اموال اداری است وبا آن باید فقط کار های مربوط به‌ اداره‌ را انجام داد. اگر مشق هایت را با آن بنويسی، ممکن است درآخر سال رفوزه شوی . او چیزی نگفت. چند دقیقه بعد دیدم بی درنگ مشق خود را خط زو و مداد را به من برگرداند. 🔍 پالایه‌نویس | عبدالرسول کشمیری ✐✎✐✎✐ ══════════ https://eitaa.com/palayenevis
رفقا امشب سخنان برادر مجاهد و باصفام حاج آقای شاندیزی رو بشنوید
سلام و ارادت دیروز رسیدم مشهد . فردا ان شاالله بر میگردم تهران. امشب ساعت ۲۰:۴۰ میام شبکه خراسان . بازتاب شهادت رهبر انقلاب در خارج از مرزها حرف های مهمی رو میخوام بگم اگه فرصت کردید نگاه کنید.
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شاهکار بدون شرح! 🔍 پالایه‌نویس | عبدالرسول کشمیری ✐✎✐✎✐ ══════════ https://eitaa.com/palayenevis
9.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۲‌ جوان موبایل‌فروشی که پای پدافند شهید شدند 🔹گفتند هر جفتمان غسل شهادت کردیم، زندگی بعد از آقا معنی ندارد.
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎦 حضور سخنران مشهور در ایست‌ بازرسی‌های محلات ‌ 🔹شیخ اسماعیل رمضانی: وقتی دیدم اسرائیل ایست ‌بازرسی را می‌زند فهمیدم دعوا سر اینجاست؛ به همین خاطر گفتم باید بیابم اینجا و افراد حاضر گل بدهم.
بسم الله الرحمن الرحیم نعمت خفیّ حضرت خیرالماکرین در جنگ رمضان در راه‌پیمایی 22دی‌ماه، تصادفی چند قدمی با یکی از استادان حوزه هم‌نفَس شدم. آن بزرگوار که با انقلاب اسلامی علقه قلبی وثیقی دارد، از فاجعه کشته‌سازی دشمن در هجدهم و نوزدهم دی‌ماه، روایتی داشت مشتمل بر نگرانی و تأسف. نمی‌دانم چه شد که با اطمینان به ایشان گفتم: من که نگران نیستم. دشمن در دام مکر الاهی گرفتار شده. تاخت و تازهایش بخشی از نقشه‌ی خیرالماکرین است (وَ مَكَرُوا وَ مَكَرَ اللَّهُ وَ اللَّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِين). این حرف آن روز بر زبانم جاری شد اما خودم هم نمی‌دانستم گام‌های بعدی نقشه‌ی حضرت خیرالماکرین برای پیش‌برد مکرش چیست؟ حالا که نگاه می‌کنم می‌بینم چه خوب پیش برده است نقشه‌اش را؛ حضرت خیرالماکرین پس از کشته‌سازی دشمن در دی‌ماه؛ 1. کودک‌کشان صهیون را به طمع خام انداخته و در دام یک شکست و فضاحت نظامی‌ـ‌سیاسی دیگر گرفتار کرده، 2. خلعت شهادت را به پاس ده‌ها سال مجاهدتِ رهبر، در واپسین‌ سالهای عمر طبیعی یک انسان، به ایشان عطا کرده، 3. مسیر آینده نظام را با «خون حرکت‌آفرین رهبر» تضمین کرده است، 4. هاله گمراه‌کننده رسانه‌های معاند را با زلزله شهادت رهبر، شکسته و بخشی از مردم را به مسیر انقلاب اسلامی برگردانده است، 5. مشکلاتی را که در انتقال طبیعی ولایت به رهبر سوم، باید بروز می‌کرد، با این شهادت افتخارآمیز به حداقل رسانده است، 6. مردم را مبعوث کرده و به آنها این بلوغ را داده که با تجمّعات خودجوش خیابانی‌شان دشمن را نومید کنند، 7. با شکست نظامیِ دشمن در مقابل اراده نظام و مقاومت مردم، موجب شده که دشمن حالاحالاها طمع حمله به این مرزوبوم را نکند (بازدارندگی بلندمدت)، 8. جوان‌ترین فرماندهان را که بسیاری از آنها در همین جنگ دوازده روزه نصب شده‌اند، به مرتبه‌ای از ایمان و خودباوری رسانده که بدون اتکای برخط به روحیه‌بخشی و هدایت رهبر در بدترین شرایط ممکن، بهترین آرایش دفاعی را به نمایش بگذارند. 9. جامعه سیاسی کشور بویژه خبرگان را با تجربه عجیب معرفی رهبر در زیر بمباران دشمن، به مرتبه‌ی بالایی از رشد رسانده، 10. اپوزوسیون کم‌شانس و بداقبال را هم به روسیاهی دائمیِ «همدستی با قاتلان کودکان میناب» مبتلا کرده تا مثل سازمان منافقین، برای همیشه از دور خارج شود، 11. با حفظ جمهوری اسلامی در فاصله شهادت رهبر سابق تا معرفی رهبر جدید، به جهان نشان داده که در جمهوری اسلامی، «فقدان کارگزاران خاص» موجب «فروپاشی یا سست‌ شدن ساختار» نمی‌شود، 12. نسل جدید را با سنتهای اصیلی مانند «تبدیل سوگ به حماسه» و «پیروزی ایمان و اراده بر جنگ‌افزارهای پیشرفته دشمن» آشنا کرده. خیرالماکرین است دیگر؛ «اللَّهُمَّ فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، و امْكُرْ لَنَا وَ لَا تَمْكُرْ بِنَا». ما هم برای رسیدن به این همه نعمت خفیّ، باید در «نقشه‌ی رحمت خَفیّه‌اش» چیزهایی را هزینه‌ می‌کردیم. حالا که نگاه می‌کنم باید شاکر درگاه حضرت خیرالماکرین باشیم: «الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي أَذْهَبَ عَنَّا الْحَزَنَ إِنَّ رَبَّنَا لَغَفُورٌ شَكُور». ✍️محمد عشایری منفرد
🔻شابلون‌ و پوستر را زمین بگذارید، ویترین‌ و استیج را ورق بزنید؛ 🔸اندرباب نوسازی تاکتیک‌های حضور در شب‌های حساس ایران ✍🏽 محمد طالبی؛ عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام ♦️در ایامی که سایه‌ی تهدید و جنگ بر سر شهرها سنگینی می‌کند، حضور شبانه‌ی مردم ایران در خیابان‌ها، فراتر از یک پیاده‌روی ساده، در واقع ترسیم‌کننده‌ی یک «خط دفاعی نرم» است. دشمن با راهبرد «جنگ شهری» به‌دنبال ایجاد فضای ناامنی و تخلیه‌ی روانی شهروندان است؛ اما حضور آگاهانه‌ی مردم، این معادله را به نفع امنیت ملی تغییر داده است. با این حال، برای استمرار این حضور و جلوگیری از فرسایشی شدن آن، نیازمند یک بازنگری جدی در «تکنیک‌های حضور» هستیم. 🔹 ۱. عبور از کلیشه‌های بصری به سمت تعاملات انسانی به نظر می رسد باتوجه به گذشت بیش از دو هفته از حضور خیابانی سرمایه گذاری ایستگاه ها و موکب ها روی پوستر، شابلون و پذیرایی چایی اشتباه است و محیط به یک اشباع نسبی رسیده و دیگر این موارد نمی تواند پیام جدیدی تولید کند. این ایستگاه ها و مواکب باید از ظرفیت ها و خلاقیت های جدید برای حفظ و تثبیت جمعیت در خیابان استفاده کنند. به عبارت دیگر باید از رسانه های چاپی و بصری عبور کرد و «رسانه های تعاملی» را رونق بخشید. برخی از این موارد عبارتند از: - تئاتر خیابانی: زبان هنر، برنده‌ترین سلاح برای روایت مظلومیت و اقتدار است. اجرای نمایش‌های کوتاه که مفاهیم پایداری را با چاشنی امید و حتی طنز روایت می‌کنند، می‌تواند روحیه جمعی را بازسازی کند. - میز بازی‌های فکری: تبدیل خیابان به فضایی برای فکر کردن و تعامل. وقتی خانواده‌ها در کنار هم دور یک میز بازی می‌نشینند، پیام «امنیت برقرار است» را با قدرتی بیشتر از صدها سخنرانی به دنیا مخابره می‌کنند. این کار باعث می‌شود حضور در خیابان از یک تکلیف سیاسی به یک انتخاب تفریحی و بصیرتی تبدیل شود. - دعا و مناجات: تا امروز حجم مداحی های حماسی و ریتمینگ متناسب با شرایط بسیار بالا بوده است. به نظر می رسد باید قدری به آرامش، سکون، توجه و توسل در خیابان هم پرداخت. کمتر ایستگاه و موکبی را این شبها می بینیم که مناجات آرامش بخشی پخش کند و یا برنامه زنده دعا و توسل داشته باشد. 🔹۲. پیوند «مقاومت» با «معیشت»؛ پویش خرید هوشمندانه بزرگ‌ترین آسیب حضور پرحجم مردم در معابر اصلی (مانند تجربه‌ی خیابان شهید صدوقی قم در این شبها)، ناخواسته متوجه بدنه اقتصادی شهر یعنی مغازه‌داران شده است. خطر بزرگ در شرایط جنگی، فروپاشی اقتصادیِ لایه‌های میانی و پایین جامعه است. وقتی خیابانی برای امنیت قرق می‌شود، نباید به قیمتِ ورشکستگیِ مغازه‌دارِ همان خیابان تمام شود. - غرفه‌های خرید و بن‌های تخفیف : موکب‌ها و ایستگاه‌های فرهنگی باید با توزیع بن های تخفیف نقش تسهیل گری در خرید از فروشگاه های خرد را ایفا کنند. به جای توزیع صرفِ اقلام فرهنگی و یا خوراکی در مواکب و ایستگاه ها، می‌توان پویش‌هایی راه‌اندازی کرد که مردم را به خرید از مغازه‌های همان محدوده تشویق کند. - مسئولیت اجتماعیِ عابرین: حضور در خیابان باید با «خریدِ حمایتی» همراه شود. هر خانواده‌ای که برای پیاده‌روی شبانه می‌آید، باید بداند که خرید یک کالای کوچک از مغازه‌داری که چک و اجاره‌اش عقب افتاده، خود بخشی از جهاد است. 🔹خلاصه اینکه اگر قرار است خیابان سنگر ما باشد، این سنگر باید «زندگی» در آن جریان داشته باشد. مردمی که نگران چک، اجاره‌خانه و سفره شب عید خود هستند، نمی‌توانند برای مدت طولانی در صفِ اولِ حضورِ خیابانی بمانند. تبدیلِ «تجمع» به «شبکه حمایت اقتصادی و تفریح سالم»، بهترین پاتک به دشمنی است که روی خستگی و استیصال ما حساب باز کرده است. یادمان نرود هر رسیدی که از دستگاه کارتخوانِ یک مغازه‌دار در خیابان‌های قرق‌شده بیرون می‌آید، تیری است به قلبِ راهبردِ ناامن‌سازیِ دشمن.
کار زیبای یک نانوایی در تبریز نان برای نیروهای مسلح، کادر درمان، هلال احمر، امدادگر و آتش‌نشانی رایگان و بدون نوبت می‌باشد... 🔍 پالایه‌نویس | عبدالرسول کشمیری ✐✎✐✎✐ ══════════ https://eitaa.com/palayenevis