eitaa logo
پالایه نویس | عبدالرسول کشمیری
4.7هزار دنبال‌کننده
327 عکس
562 ویدیو
12 فایل
تلاشم پالایش و تصفیۀ حقیقت از دل واقعیت‌هاست.
مشاهده در ایتا
دانلود
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لحظاتی توصیف‌ناپذیر از تولّی و صمیمیت میان مردم و ارتش قهرمان ➖➖➖ ✊🇮🇷 کانال رسمی مصاف رضوی ✊🇮🇷 @Masaf_Razavi
اینی که امشب در خیابان می‌بینید یک تجمع نیست، گردهمایی نیست، راهپیمایی نیست، این انقلاب دوم مردمه به سوی جمهوری اسلامی پلاس! به سوی حکومت اسلام به سوی توحید الله‌اکبر ✏️ محمد علی تولایی (با اندکی اضافات)
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️این بزرگترین امتحان کردم کوفه بود که گفتند: تا کی شب ها در خیابان بمانیم؟ ⚠️ تاریخ داره تکرار میشه؛ مبادا نفرین‌زده و مدیون تاریخ بشیم! 🎬 حجت‌الاسلام طباخیان
دکتر علی لاریجانی که به حق با ناملایماتی که برایش پیش آمد و بی‌مهری‌هایی که دید، مثل کوه و وفادارانه در زمانی که پذیرفتن مسئولیت، عین خطرپذیری بود، پای مصالح کشور و منویات رهبرش که واقعا به ایشان اعتقاد داشت، ایستاد. او از ارکان عقلانیت، صلابت، پختگی و مدیریت و جهاد کشور بود. سخنان فراوانی از او و درباره او دارم که بعداً خواهم گفت. آقا مرتضی لاریجانی نیز مجاهدانه ومشفقانه پای پدر ایستاد تا به او ملحق شد. این نه ماه پس از جنگ دوازده روزه تاکنون و بویژه این هفده روز جنگی که در آن هستیم، خدمات علی آقای لاریجانی حیرت‌آور و جاودانه بود. سلام خدا بر او و یارانش باد. در حقیقت به جز رهبر مظلوم شهید، شهادت او جبران ناپذیر و خسارت بزرگی برای کشور بود. چه قدر به ایشان امید بسته بودیم. خداوند خودش عوض این شهادت را به مردم ما بدهد. به صبیه شهید مطهری، همسر بزرگوار ایشان و فرزندان و خاندان آن شهید عزیز بویژه آقای شیخ محمدرضا لاریجانی با تمام وجود و از صمیم قلب تسلیت عرض می‌کنم. ✏️استاد حامد کاشانی
⭕️ تصویری از شهیدان، دکتر علی لاریجانی و فرزند ایشان، دکتر مرتضی لاریجانی
اسراییل در ترور موفق ‌است چرا که یک دولت و ملت تروریست است. ایرانیان کمتر توجه دارند که این غده سرطانی هشتاد سال مشغول ترور بوده است. ترور در اسراییل حتی قبل از اشغال فلسطین جاری بود. درواقع اگر روی این کره خاکی را بگردید هیچکس اندازه این موجودات مشغول ترور نبوده است. شاید فقط سازمان سیا یا کگب بتواند تا حدی نزدیک آنها شود. اما ترور در اسراییل یک امر روزمره با بودجه و مسوول و حقوق و آموزش و تمرین است. افرادی آنجا هر شب با این فکر می‌خوابند که چطور نفر بعدی را بکشند. عجیب اینکه برخلاف سیا و ... ترور در اسراییل نه فقط یک امر پنهانی بلکه یک افتخار دولتی است! حکومت آشکارا فهرست میسازد و اکانت برای اعلام نتیجه دارند. هیچ جای دنیا چنین کثافتی نیست و صد البته هیچ اهمیتی برای دنیای غرب که ندارد، راضی هم هستند. اسراییل عصاره رذایل تمدن غرب است که در این منطقه کاشتند تا کسی سر بلند نکند. و اگر نادان هایی فکر میکنند می‌توانند کنار اسراییل زندگی عادی داشته باشند کافیست فلسطین را تماشا کنند. اسراییل یک موجودیت عادی نیست، از خون تغذیه میکند و ترور میزاید. اگر زندگی می‌خواهیم باید بر این غده سرطانی داغ بگذاریم. رحمت خداوند بر شهید دکتر علی لاریجانی. این شهادت شایسته او بود که در یکی از حساس ترین برهه های تاریخ ایران مردانه پای خون ذبح عظیم دوران ایستاد. و در نهایت هم به امامش پیوست. ما در جنگ با یک دولت تروریست هستیم، باید حفاظت از مسوولین خصوصا رهبری و سران قوا و فرماندهان چند برابر شود، هیچ لزومی به حضور در تجمعات نیست. (مثل سردار رادان امروز در م تجریش) هیچ لزومی به تشکیل جلسه حضوری نیست. هیچ لزومی به پیام و توییت مکرر نیست. بله، دشمن قدار است اما ما همان هستیم که زیر سایه ترور فرایند خبرگان را کامل کردیم. میشود حفاظت کرد. ما همان مردمیم که امشب فتنه داخلی را به حماسه تبدیل کردیم. انشاالله دنیا حقارت این قوم وحشی را به دست ما خواهد دید.
همه جا حکايت ظهور است...تنازل از حکومت الله ، ظلم لایغفر به خون شهداي ظهور است ..
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️عید دیدنی و ماه رمضون ۱۴۰۳... 📌همه شهدا جمعند... چرا گریه می‌کنی؟ این فقط یه دیدار معمولیه😭💔🥀
☑️ آن روی دیگر آقای لاریجانی ‌ 🖋️فائضه غفارحدادی، نویسنده ‌ این متن را از روی دیدار دوساعته جذابم با فریده خانم (همسر علی آقای لاریجانی) می نویسم. دیداری که چند ماه پیش در عصری پاییزی در منزل شان اتفاق افتاد. قرار بود درباره مادرش حرف بزنیم اما در تمام طول صحبتمان «علی» از دهانش نیفتاد. می گفت: «وقتی علی خونه نیست انگار دستام بریده شده! علی که باشه همه کارهای خونه رو انجام می ده. بی آنکه من ازش خواسته باشم. خریدها رو جا به جا می کنه. سبزی و مرغ رو پاک می کنه. ظرف ها رو می شوره...» دهانم باز مانده بود که مگر می شود مردی که بیرون از خانه امنیت ملی ایران را حمل می کند، بتواند توی خانه مرغ پاک کند و ظرف بشورد؟ ‌ که بعدش فهمیدم همه اینها مال زمانی است که «علی خانه باشد...» و علی شش ماه بود که خانه نرفته بود. از جنگ دوازده روزه که دیگر اجازه نداشت زندگی معمولی داشته باشد. کسی که ابرقدرتهای دنیا برای کشتنش جایزه گذاشته بودند، مردی عاشق پیشه بود که دل جوانی داشت و منشی پخته و با طمانینه. که «از جوانی هم پخته بود.» روزی که هنوز بیست سال هم نداشته و آمده بوده خواستگاری فریده و پدر فریده راغب به این ازدواج بوده و مادر پرسیده بود:‌ «زیادی جوان نیست موری جان؟» و مرتضای مطهری جواب داده بود: «نه باهاش حرف زدم. عقلش پیره.» و مرتضی خبر وصلت دخترش با پسر آیت الله آملی را در نوفل لوشاتو به امام داده و خوشحالی امام را دیده بود که عالم زاده ای با عالم زاده ای ازدواج کرده. ‌ البته از نظر مالی خانواده علی بالاتر از خانواده فریده بودند و زمین ها و گوسفندهای فراوانی در شمال داشتند. خانه ای هم که برای زندگی فریده و علی در نظر گرفتند آن قدر بزرگ بود که آقای مطهری مجبور شد برای جهیزیه دخترش دو دست راحتی و دوتا فرش بخرد که جاهای خالی خانه را پر کند. همان راحتی ها و فرش هایی که هنوز هم در خانه علی و فریده بودند و مبل دیگری به جز همان ها که شهید مطهری چهل سال پیش خریده بود نداشتند. ‌ عجیب هم نبود. فریده می گفت علی نه هرگز از مجلس حقوق گرفت و نه از مسئولیت های بعدیش. حقوقش سالها همان چهل میلیون تومان استاد دانشگاهی است که تازه از آن هم مقداری هر ماه به حساب بیت المال می ریزد که مدیون نباشد. می گفت این خانه را که می خریدیم پول لازم شده بودیم و دخترم پیشنهاد داد که «بابا نمی شه حقوق های معوقه تون رو از مجلس بگیرید؟» که علی قبول نکرد و گفت: «ما خیلی به این کشور بدهکاریم. من چیزی طلب ندارم.» این ها را کسی گفته بود که از اولین روزهای انقلاب لحظه ای را به آسایش نگذرانده و برای ایران دویده و زحمت کشیده بود. و در عوض بارها جفا دیده و تهمت شنیده و مورد حسادت قرار گرفته بود. ‌ فریده خانم می گفت: «بعد از اینکه در انتخابات رد صلاحیت شد، آدم های مختلف روزهای متمادی می آمدند و روی همین صندلی که شما نشسته اید می نشستند و ازش می خواستند که اعتراضی بکند. از خودش دفاع کند، چیزی بگوید، نامه سرگشاده ای، شکایتی...»‌ همه حرف ها را با طمانینه می شنید و با احترام مهمانانش را بدرقه می کرد. در حالی که بهشان گفته بود: «ان شاءالله خودش درست می شود. من که نمی توانم برای نظام هزینه بتراشم.» ‌ ولی خوب بلد بود از نظام دفاع کند. شبیه گنده لات هایی که خوب رجز می خوانند و بلدند چه طوری جواب رجز حریف را بدهند که با خاک یکسان شود. اما کی باورش می شد که همین آدم پخته سیاسی در برابر بچه ها تا چه اندازه رقیق القلب بود که حتی در همان دوره ای که نباید خانه می آمد اگر چند هفته یکبار نوه هایش را نمی دید محزون و دلتنگ می شد. به همه بچه های فامیل محبت بیش از اندازه داشت و به بچه های خودش هم. با این حال پسرانش را هرگز در امور کاری اش دخالت نمی داد. مرتضا در نوجوانی صدای خوشی داشت و اذان قشنگی می داد. فریده می گفت: «هر چه رفقای علی اصرار کردند بیاید در صدا و سیما اذان بگوید که ضبط کنند قبول نکرد. آن زمان که رئیس صدا و سیما بود.» فریده می گفت: «علی در این چهل و اندی سال که از شهادت پدرم گذشته هم برایم پدر بوده و هم همسر و هم رفیق و هم استاد. طاقت ندارم ببینم یک مو از سرش کم شده.» ‌ دیشب که خبر شهادت علی آقا را با این عبارت «‌علی لاریجانی تایید صلاحیت شد» خواندم، هیچ نگران خودش و حتی انقلاب نشدم. که خودش به حقش رسید و انقلاب هم گیر اشخاص نمی ماند. ‌ اما خیلی به فریده خانم فکر کردم. به زنی که روزی پدرش مرتضی را شهید کردند و دیروز رفیق و استاد و همسرش، علی را که وقتی خانه نباشد انگار دست های فریده را بریده اند و حتی پسرش مرتضی را که صدای خوشی داشت و اذان قشنگی می گفت. ‌ من مطمئنم یک آه این زن می تواند آمریکا و اسرائیل را از ریشه بخشکاند.
22.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 پیام سردار رادان به ربع پهلوی: اگر گاردت جاویدان بود، بابات رو نگه می‌داشت. چقدر این سخنان این شهید زنده آرامش‌بخش و مسرت‌بخشه. الهی سالم باشی مرد خدا