eitaa logo
پالایه نویس | عبدالرسول کشمیری
4.7هزار دنبال‌کننده
329 عکس
562 ویدیو
12 فایل
تلاشم پالایش و تصفیۀ حقیقت از دل واقعیت‌هاست.
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸 از سال 42 تا الآن، چه اتفاقی دارد می‌افتد؟! 🔸 🔹 آیت الله حائری شیرازی 🔹 🍚 طیّب‌ها و پاکانی در بین مردم دنیا وجود داشتند که بی‌جهت مخالف اسلام بودند. اینها باید برگردند و با اسلام آشتی کنند. -از هر دین و ملتی که هستند- باید دوباره به آغوش اسلام برگردند و حتی اگر در قلب عالَم تشیع باشند، از این دین فاصله بگیرند. این تحولاتی که پیش می‌آید، برای همین است. این حرکتی که از به کل ایران سرایت کرد و به‌تدریج از ایران به همه کشورهای اسلامی و سپس به کل کشورهای عالَم سرایت می‌کند برای این است که مردم دنیا، دو دسته بشوند. مؤمنین عالَم از هر زبان و مملکت و شهر و آبادی‌ای در یک صف قرار بگیرند و بدهای عالم هم در طرف دیگر قرار بگیرند. 🍚 قبل از ظهور، پاک و ناپاک از هم جدا می‌شوند. طوری می‌شود که درون خبیث، آشکار بشود و درون طیّب نیز آشکار بشود. طیّب، خبیث به نظر نیاید و طرد نشود، و خبیث هم خوب به نظر نیاید و پذیرفته و جذب نشود. هرکسی در دنیا منصف است، از بی‌انصاف‌ها جدا می‌شود. باانصاف‌های مسیحی، باانصاف‌های کلیمی، باانصاف‌های اهل سنت، با انصاف‌های بودایی، همۀ اینها از بی‌انصاف‌ها جدا می‌شوند. 🍚 چون عالَم، عالَمِ «تفکیک» است، پس فرصت می‌دهند که هرکسی کارش را بکند؛ صالح کارش را بکند، فاسد هم کارش را بکند. به ابلیس هم به همین خاطر عمر طولانی داده شده؛ خدا می‌خواست برنج‌اش را بریزد توی دیگ، اما در این ، فضله و آشغال بود؛ ابلیس گفت پاک کردنش با من! من همۀ را از توی برنج در می‌آورم! خب خدا نمی‌گوید بمیر؛ او بدون جیره و مواجب در حال پاک کردن برنج خداست! منتها ابلیس چوب نیتش را می‌خورد. او برای پاک کردن برنج خدا کار نمی‌کند؛ بلکه برای لجبازی با خدا کار می‌کند. اما نتیجه‌اش به نفع دستگاه خدا می‌شود و خوب و بد از همدیگر جدا می‌شوند. دستگاه خدا پیچیده‌تر از آن است که کسی بتواند به آن ضربه بزند. حتی آن کسی که می‌خواهد ضربه بزند، خدمت می‌کند! 🍚 وقتی مدرسۀ فیضیه مورد هجوم شاه واقع شد و کماندوها ریختند توی آن و مردم و طلبه‌ها را زدند، یک کسی گریه‌های زیادی کرد و [از خدا خواست که به او بفهماند که چطور شده و معنای این اتفاقات چیست] و قرار است چه بشود؟ آیا معنایش انقراض حوزه است؟ شب خواب دید که یک پلاکارد بزرگی را از اول تا آخر خیابان آستانۀ قم زده‌اند و رویش نوشته است: «لیمیز الله الخبیث من لطیب». این اتفاقات و قضایا برای این است که از جدا بشوند. برنامه، این است. قیام امام خمینی(ره) هم برای تربیت عالَم اسلام و نیز همین تفکیک بود. هم باز برای «لیمیز الله الخبیث من الطیب» بود. اینکه ادامه پیدا کرد هم برای همین بود.
👤 حضرت علّامه آیت‌الله حسینی طهرانی رضوان‌الله‌تعالی‌علیه: ⁉️ [هنگامی‌که] حضرت امام زمان علیه‌السلام در غیبت است، مردم باید چکار کنند؟ 👈 مردم باید قیام کنند و امام را از غیبت بیرون آورند و الّا مسئول‌اند! 🔰 در تمام زمان غیبت و عدم تمکّن امام معصوم علیه‌السلام، همه مردم موظّف‌اند زمینه و امکانات ظهور را فراهم کنند؛ و اگر امکانات فراهم بشود، امام ظهور می‌کند. 📚 برگرفته از کتاب شریف «ولایت فقیه در حکومت اسلام» ج۲، ص۲۰۴ علیه‌السلام 🔗 hoseini_tehrani
♦️مجری صدا و سیما: مردم کف خیابان مطالبه ای برای حضور مسئولین در کنار خود ندارند
صرفاً جهت یادآوری به خاطر اهمیت موضوع👇
شورای رهبری بعلاوه علی لاریجانی کشته شدند . . . . . . . . . . . . . . . این تیتر رسانه‌های دشمن است. مشابه این تیترها را برای اشخاص و جریانات دیگر هم خواهید دید. این شگرد این پدرسوخته‌هاست. خبری با آنتروپی بالا (حساسیت و تحریک‌کنندگی بالا) شما را تحریک به تحقیق درباره صحت خبر میکند. کار ندارم که خبر درست است یا غلط. اما تحقیق ما موجب پیدا کردن موقعیت این افراد یا نزدیگان و جانشینان آنان می‌شود. هرگز در رابطه با این اخبار چه تلفنی چه اینترنتی چه پیامکی تحقیق نکنید. اسم MI8 را تا کنون شنیده‌اید؟ متخصص همین کار است. راستی سید مجتبی خامنه‌ای شنیدید زنده است؟ نمیخاین تحقیق کنین؟ تا بالاخره سر نخی دست این گرگ‌ها بیاد که کجاست. کلیپ پایینی را ببینید👇 🔍 پالایه‌نویس | عبدالرسول کشمیری ✐✎✐✎✐ ══════════ https://eitaa.com/palayenevis
13.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 ببینید | شناسایی؛ تنها با یک فوروارد‼️ 🔻رمزگشایی از عملیات MI8: درگیری پنهان با نبوغ ریاضی! 🔍 پالایه‌نویس | عبدالرسول کشمیری ✐✎✐✎✐ ══════════ https://eitaa.com/palayenevis
🔶 باور ساختند 🔻 یکی از دیالوگ ها و جملات عجیب برخی از مردم پس از حملات و موشکباران یک نقطه این است: چرا اینجا رو زد؟ اینجا که چیزی نیست؟ اینجا که مسکونی بود! این جملات یعنی پیش از آغاز جنگ، برای بخشی از مردم ما "باور" ساختند. باور دروغین در اثر تبلیغات رسانه ای، اینکه آمریکا و اسرائیل ارتشی اخلاقی دارند! مردم نمی کشند! زیرساخت نمی زنند! بدون توجه به جنایات آمریکا در بمباران هسته ای ژاپن، کشتار مردم ویتنام، افغانستان، عراق، لیبی و... قتل عام مردم توسط اسرائیل از خصوصیات ذاتی این رژیم است. باور ساختند. ✍ علیرضا زادبر ➖➖➖ ✊🇮🇷 کانال رسمی مصاف رضوی ✊🇮🇷 @Masaf_Razavi
✨﷽✨ 🔹حضرت‌آیت‌الله‌حسینی‌طهرانی‌ مدّظله‌العالی ┈┈•••✾🌿🌺🌿✾•••┈┈ دبستان غیردولتی نورالحسین علیه‌السلام @noorolhosein1
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کدام اسلام کدام مسلمان؟ بمب‌افکن B1 آمریکا از بریتانیا بلند می شود مجبور است آسمان اروپا را دور بزند، حتی آسمان جزیره‌های اروپایی را چون کشورهای اروپایی که خیلی از آنها با اینکه عضو ناتو هستند نمی خواهند در جنگ با ایران مشارکت داشته باشند ولی همان هواپیما با مجوز وارد آسمان اردن-عربستان-کویت می شود تا بمب‌های ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰ پوندی فوق سنگین را روی شهرهای ایران بریزد و عجیب اینکه این حکومت های نجس می گویند ما در حمله مشارکتی نداریم. منافق های کثیف اگر بابت این خیانت ادب و تنبیه جدی نشوند سنگ بر روی سنگ بند نخواهد شد!
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگر دقت بفرمایید من هرگز آسیب رساندن دشمن به مردم خودمان را بازتاب نمی دهم و این کار را در شرایط جنگی اشتباه محض می دانم اما این کلیپ را حتما ببینید امدادگر ها هنگام بیرون کشیدن پیکر مطهر یک کودک آذری؛ بلند بلند گریه می کنند و یا حسین می گویند! ما با همه آن حرامزاده هایی که از ترامپ و نتانیاهو می خواستند تا بمب های آزادی آور خود را بر سر مردم ایران بریزند کار داریم این جنگ با پیروزی ما تمام می شود ما می مانیم و آنها! ما با همه آن سلبریتی هایی که لال شده اند کار داریم... ما خائنان را رها نخواهیم کرد... حالا که استخوان‌های اربابانشان را خُرد کرده ایم شکستن دنده های سست اینها شوخی بیش نیست. ✅ کانال شخصی علی‌اکبر رائفی‌پور در ایتا👇 🆔 @raefipour
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ریشه ی ظلم یهود و بزن هر چی بود و بزن بود و نبود و بزن هرچی میل ذوالفقاره بزن بوم‌بوم تلاویو...
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚩 اگر الان امام زمان بودند ایشون رو می‌زدند! 🚩 برای مسئولین جا نیافتاده است ! @badeh_nab